Salitietotta kaivataan ...kertokaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Kertokaa rakkaat immeiset jos on kokemuksia tai muuten vaa tietoa tampereen kuntosaleista. mitäs suosittelette? mikä on hyvä/paras naistensali? entä yhteisesti naisten ja miesten käytössä oleva?

silmiini osoi tälläinen tamperelainen naisten kuntosali kuin Steel Body. mitä mieltä ootte? kannattaisko alkaa käydä? onko kokemuksia? heittivät mainaan aikas hyvän tarjouksen 2kk punttia 44 e. nyt vakavissani mietin pitäisikö tuo ottaa. :rolleyes:

kertokaa yleisiä mielipiteitä/suosituksia tamperelaisista saleista. *tahtoo tietää*

kiitos jo etukäteen :)

Athletico on kaikista isoin sali (käsittääkseni isoin Suomessa). Itse treenasin siellä Tampereella asuessani. Läytyy naisten- ja sekasali. Oli ainakin silloin todella hyvä (fitness-kilpailijoitakin treenas siellä aika tavalla). Tosin miinuksena on nykyään jäsenyys ja Steel Bodyyn verrattuna korkeammat hinnat. Mutta onnea salin metsästykseen ja eiköhän sellainen miellyttävä löydy! :)

Useat tamperelaiset pakkislaiset treenailevat Wolfilla, jos tästä tiedosta on jotain apua. Kannattaa käydä eri saleja katselemassa, ja tehdä sitten vasta päätös. ;)

Kiitos kovasti vain vinkeistä :D.

Takuulla otan niistä vaarin... Taidan aloittaa kuntosali-tsekkailu-kierrokseni (ehkä) jo huomenna.

Kova olisi meinaan hinku päästä jo reenaamaan... mutta opiskelijan kukkarolla mikä tahansa ei käy, mutta laadusta silti olen valmis maksamaan, tietyissä rajoissa tietty...

mutta kiitos vielä kerran :worship:

Atleticolla sahanneena kehun kyllä. Tila on korkea ja ilmava, ei iske ahtaan paikan kammo eikä hiki niin haise:lol2:

Olen kiertänyt Fressin, Steelbodyn, Albatrossin ja Wolffin mutta palasin Atleticolle, siksikin että autoilevalle siellä on hyvät (ja ilmaiset) parkkipaikat. Siinäkin tulee tasoitusta A:n muuten aika kovaan kk-hintaan.

Originally posted by supafly
Olen kiertänyt Fressin, Steelbodyn, Albatrossin ja Wolffin mutta palasin Atleticolle, siksikin että autoilevalle siellä on hyvät (ja ilmaiset) parkkipaikat. Siinäkin tulee tasoitusta A:n muuten aika kovaan kk-hintaan.

Hmm Paljonko tuo Athelticon kk-maksu sitten on? Ja kerropas Albatrossista ja etenkin Wolfista? Millaisia paikkoja ovat? Kävin tsekkaamassa Steel Bodyn eilen ja :curs: ei todellekaa sellainen paikka jossa minä viihtyisin ja treenaisin mielelläni. Vaikka edullinen tarjous olikin. Nyt en olen siis treenipaikkaa vaille.

Lähinnä olen nyt Fressin ja Wolfin välissä. Fressistä on :thumbs: hyviä kokemuksia, Wolfia on kehuttu niin paljon että tekisi mieli käydä sielläkin. Mutta toisaalta kun en ole koskaan käynyt en viitsisi ostaa heti kk-korttia, jos en vaikka pidäkään paikasta. Ja Wolfilla tuntuu kaikki pro-immeiset reenaavaan, miten tälläinen aloittelija siis kehtaa sinne mennä? :(

No kerropa Wolfista jotain... Ehkä se madaltaa kynnystä mennä kurkkaamaan paikka...

Haa.. tuli varmaan kuva että olen joku mahoton pro kun noin paljon paikkoja kolunnu.. lähinnä oon käynyt tutustumassa eikä kerta vielä tee masteria

mutta Wolfissa tuntuu olevan hyvä ilmapiiri, vähän ahistaa sijainti "syvällä maan alla", huonoa on kun on vähän aerobisia laitteita.. kyllä siellä aikasmoisia bodareita näkyi..

Albatrossi on valoisa, aikas avara eikä mitään isompaa tunkua.
Saapi halvemmalla salikortin aamupäivällä kävijät, vähän kalliimpi on koko aukioloajalle oleva, (en muista hintaa tarkkaan, kuitenkin alle 50 e kk)

Atleticosta enemmän kokemusta, maksu 55 e /kk (sis.jumpat, spinnigit yms.) Vuoden jäsenyys pakollinen, sitten vasta voipi erota jos tahtoo.. (pieni pakko toimi mulla, piti saada rahalleen vastinetta) Laitteita on paljon, useampia kappaleita yleisimpiä niin ettei paljon tarvi jonotella.
Kiva on naistensali-mahdollisuus, kun ei aina viitti katsella karjahtelevia uroksia -- taas sitten toisaalta joskus on kivakin .. :lol2:

juu vielä ja Fressi oli aika viihtyisä myös.. vähän turhan kliininen miun makuun.. (sory fressillä käyvät )

parkkispaikkaa ei oo kun kadulla, aika nihkeetä ja maksullista.

Hyvät alkuselvittelyt että pääsee kokematonkin hyvin kyytiin, saliohjelman rakentavat aloituskunnon perusteella..
salimaksu per kk 50 e paikkeilla, luultavasti noussu viime vuoden tilanteesta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom