GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Salin vaihto kannattaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Depotti
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläinen vaihtoi salia ja sai kaupanpäällisiksi ”personal trainerin” eli Sadisti-Ironbuttin...
- JAKSAA VIELÄ, VIELÄ KERTA KYLLÄSEMENEEYLÖSASTI JA HITAAAAAAAAASTI ALAAAAS!
Minä pusaan amalgaamit poskihampaista poksahdellen ja peräsuoli puolimetriä ulkona hauiskääntöä tajunnan rajamailla...
Edellisenä aamuna oli koipireisitreeni ja vaikka olen tuusannut yksikseni salilla helmikuusta lähtien, en ole saanut itseäni näin kipeäksi kertaakaan.
Siis kyllä on tuntunut, mutta että portaita alas kulkeminen muuta kuin kaidetta alas liukumalla olisi ollut mahdollista. Tai vessanpytylle pääseminen kuin kaatumalla, saati sieltä ylös nousu ilman käsillä punnertamista. Käveleminenkin näyttää siltä kuin olisi muutama tukeva pöytäkynttilä hanurissa...poikittain.
Mutta ehkä tämä ”tyttö” alkaa kiinteytyä nopeammalla aikataululla, kun on kunnon sparraaja... :thumbs:

Mayor'silla se pelkkä ilmapiirikin jo jättää pukuhuoneen puolelle ne ajatukset kevyesti treenaamisesta.. ihan kuin aikuisten värikäs leikkikenttä, I like! Harmillista et vastaavaa salia ei löydy Tampesterista :(

EDIT: Olettaen, että uusi sali on siis Mayor's :D

Ois se kiva ku ois joku sparraamassa :) Nykyisin käyn kundikaverin kanssa salilla mutta ei siitä ole mitään iloa... Haittaa lähinnä kun en saa silmiäni irti sen pyllystä :)

Missukka sanoi:
Ois se kiva ku ois joku sparraamassa :) Nykyisin käyn kundikaverin kanssa salilla mutta ei siitä ole mitään iloa... Haittaa lähinnä kun en saa silmiäni irti sen pyllystä :)

:D

:thumbs:

Missukka sanoi:
... Nykyisin käyn kundikaverin kanssa salilla mutta ei siitä ole mitään iloa... Haittaa lähinnä kun en saa silmiäni irti sen pyllystä :)

Heh, juu, tämä on kyllä oikeasti varsin pirullinen onkelma... :läähätyshymiö: :D

Ei mutta ihan aikuisten oikeesti, kyllä osaavasta treenikaverista (lue: -piiskurista) ON hyötyä. Esim. itse olen luullut tekeväni kaikki treeniliikkeet ainakin suhtkoht oikein, mutta niin vain on joitakin korjauksia liikeratoihin jo tullut, kuin myös muutamia uusia liikkeitä otettu ohjelmaan. Puhumattakaan sitten siitä, minkä Depottikin jo totesi - niin luulin minäkin treenaavani täysillä, mutta miten väärässä olinkaan... :whip:

Kih kih... huomenna onkin Depotti sitten Rinta-Olkapäät. Pistetään rinta rytkyämään!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Depotti sanoi:
Meikäläinen vaihtoi salia ja sai kaupanpäällisiksi ”personal trainerin” eli Sadisti-Ironbuttin...
- JAKSAA VIELÄ, VIELÄ KERTA KYLLÄSEMENEEYLÖSASTI JA HITAAAAAAAAASTI ALAAAAS!

KYLLÄ VAIN! Ironbutt on tasan yks ja ainoo PARAS treenipiiskuri! Harmi todellakin että asun Tampereella, mutta jos asuisin Hesassa ni totta maar kävisin treenaamassa buttiksen kaa ja huutaisin ni että perrrrrrrkele :D

Mutta olen alkanut löytää sitä oikeaa meininkiä yksin treenaamiseenkin.Kunnon "viha" päälle vaan ni :whip:...

Jeps, täydet :5: Ironbuttille oikeasta asenteesta ja loistavasta treenimeiningistä! Tän mimmin kanssa "löysästi" treenaamisesta ei tule mitään. Ja niinhän sen pitääkin olla..

:haart: Ironbutt

Voi saattans sentään... Pitäisköhän munkin vaan nöyrästi siirtyä Meijerille reenaamaan, nyt kun ainakin väliaikasesti rahatilannekin sen sallisi... Onhan toi yo-sali tossa 100m kotiovelta sinänsä hyvä juttu, mutta ei siellä kyllä rautojen nosto tunnu olevan pääasia - ja sehän kyllä vaikuttaa väkisinkin korvien väliin. Hmmmmmm.... Oisko porukassa tilaa vielä yhdelle joka käyttää - Herbinaa?? :D

PMLats sanoi:
Voi saattans sentään... Pitäisköhän munkin vaan nöyrästi siirtyä Meijerille reenaamaan, nyt kun ainakin väliaikasesti rahatilannekin sen sallisi... Onhan toi yo-sali tossa 100m kotiovelta sinänsä hyvä juttu, mutta ei siellä kyllä rautojen nosto tunnu olevan pääasia - ja sehän kyllä vaikuttaa väkisinkin korvien väliin. Hmmmmmm.... Oisko porukassa tilaa vielä yhdelle joka käyttää - Herbinaa?? :D

Ehdottomasti. Kiva saada oikeasti isoja naisia lisää Meijerille, joita voi suu ammollaan ihmetellä.

Sakael sanoi:
Ehdottomasti. Kiva saada oikeasti isoja naisia lisää Meijerille, joita voi suu ammollaan ihmetellä.
No nyt en kyllä tule kun tiedän että siellä suut ammollaan tuijotellaan kun tällä jokironsulla pullottaa sellut jumppahousujen läpi :jahas:

P.S. ;)

PMLats sanoi:
No nyt en kyllä tule kun tiedän että siellä suut ammollaan tuijotellaan kun tällä jokironsulla pullottaa sellut jumppahousujen läpi :jahas:

P.S. ;)

Kyllä se olen minä, joka vastaa Meijerin (muuten niin vähäisestä) selluliittitarjonnasta. Tosin appelsiini-ihoani pääsee näkemään ainoastaan pukuhuoneessa, sillä säästääkseni kanssatreenarit :urjo: -reaktioilta käytän salilla aina löysiä housuja.

Nohnoh Latsi, sä mikään :jokironsu: ole... tai sitten mä olen vähintäänkin :hippopotamus: :hyper: :D

Ei muuta ku Meijerille vaan, tiedä vaikka itsekin innostuisin syksyn tullen salia vaihtamaan! :thumbs:

Mä tartten aika rankasti omaa orjapiiskuria salille. On niin paljon jo puolen vuoden sisällä yrittänyt tulla mun ja salin väliin että tuntuu välillä että tekis mieli antaa periksi ja lopettaa koko paska. Mutta sitten tulee taas muutama huipputreeni ja sekin unohtuu. Mua vaan ei ole koskaan opastanut kädestä pitäen joten teen vieläkin (2 vuoden jälkeen) monia asioita aivan päin persettä. Nyt on ukko ollu silloin tällöin kattelemassa mun treeniä ja neuvonut ja avustanut. Se nostaa sen verran mieltä että jaksaa pakertaa..yksin treenaaminen alkaa olla jo aika säälittävää. Siis mun kohdalla, en saa itsestäni mitään irti. Ja sitten on taas hetken ihan öllölöllökakkapaska fiilinki.

Aikoinaan kävin VUODEN verran viisi kertaa viikossa salilla ja joka siunaaman kerran kävin KOKO kropan läpi... :eek:
Minä mitään tiennyt lepopäivistä ja jaotetusta ohjelmasta, saatikka ruokavaliosta.
Ainut tulos oli, että kintut kasvoivat mankelitukin paksuisiksi.

Nyt kun on tuo piiskuri, on tietoakin tullut niin, että ylivuoto uhkaa.
Jo pelkästään YKSI liike, esim. tasasoutu, vaatii niin paljon keskittymistä itse liikkeeseen, ettei siinä paljon muita asioita funtsita.
Sekin on muuttunut treenissäni. Ennen saatoin käydä tulevan päivän työtapahtumat, edellisen yön unet sunmuut rautaa veivatessa läpi.
NYT semmoinen ei tule kuuloonkaan.
Pinnistän kaiken keskittymiskykyni peliin yrittäessäni pitää kehoani oikeassa asennossa ja yritän muistaa liikkeen edetessä annetut ohjeet, ETTÄ se harjoitus menee oikeaan paikkaan.
Selkä on ainakin meikäläiselle hankala paikka saada tuntumaa...
Mutta eiköhän tämä tästä vähitellen.
Ei se ainakaan kaadu sparraajan innon puutteeseen... :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom