Salille Lahdessa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko täällä lahtelaisia mimmejä? Olen juuri muuttanut työn perässä kaupunkiin ja hyvä sali pitäisi löytää. Millä salilla käyt ja miksi? En viitsisi alkaa kokeilemaan kaikkia saleja läpi. Antakaa vinkkejä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lahden nykyisistä saleista joku muu voi varmasti kertoa enemmän mutta jos sulla on auto käytössä niin käy ihmeessä testaamassa Aerodikkarit Hollolassa. Sali sijaitsee aivan Hollolan kuntakeskuksessa joten toki bussillakin pääsee kätevästi. Itse olen tykästynyt ja Lahden tienoilla käydessäni usein treenailen tuolla. :)

Tuommoiselta sivulta löytyy lisää faktaa: http://www.aerodikkarit.fi/index.htm

Kävin Gymillä jokusen vuoden ja tykkäsin kovasti. Tosin nykymenosta en tiedä mitään, 2 vuotta sitten olen siellä viimeksi käynyt. Kannattaa ainakin käydä tutustumiskäynnillä (ilmainen tietääkseni), varsinkin jos jumpat ja spinning kiinnostaa salin ohella. Gym1 on hyvällä paikalla keskustassa ja autonkin saa lähelle parkkiin jos tarve on.

Myös Maken Fitness Center kannattaa tsekata. Aerodikkareistakin oon kuullut hyvää, mutta Lahdessa asuvalle se ei sijaintinsa puolesta ole mikään paras vaihtoehto. Tai riippuu tietenkin siitä, missä päin Lahtea asuu. :)

Zone-sarja -42%
Aiheesta löytyy myös tämmöinen vanhempi tredi.

Solanalla reenailen itse edelleen, olen ollut oikein tyytyväinen. Tosin villit huhut kertovat muutosta uusiin tiloihin ja salin vaihto on edessä, jos sijainti muuttuu kovasti. Spinningissä ja välillä vähän junppaamassakin tulee käytyä Fiiliksessä, jota voin kyllä suositella lämpimästi, jos salin ohella tämmöisetkin kiinnostaa. Ikävä kyllä Fiiliksessä ei ole varsinaista salia ollenkaan, ainoastaan ohjattuja tunteja.

Sieltä jo Manti78 laittoikin linkit salien sivuille!
Itse treenaan Maken salilla ja ryhmäliikuntatunneilla käyn Gym1:llä. Molempia paikkoja voin suositella. :rock: Maken sali on tilava palveleva perussali, laitteet ovat minun tarpeisiini erinomaiset, eli peruslaitteisto ja vapaat painot, taljat ja aerobiset laitteet löytyy. Sali on erittäin siisti ja ilmapiiri hyvä, rentoa porukkaa.
Gymin palvelutarjonta on monipuolisempi, on Kinesistä ja LesMillsiä.
Salilla laitteet moderneja, Tecnogymin laitteista pääasiassa. Plussaa monipuolisesta ryhmäliikuntatarjonnasta. Omat suosikit on IC4-tunnit ja Body Balance sekä Pilates. Gymillä on myös Body pump, RPM ja Body Jam.

Vielä kun Lahteen saataisiin sisäpyöräilytunti 'Flowride'...

Naisten saleista ei omia kokemuksia, mutta tosissaan treenaavan mimmin kannattaa suunnata joko Makelle, Gymille, Solanaan tai Nick'sille.
Pääsääntöisesti Lahden salitarjonta on monipuolinen ja parhaiten sen oman paikkansa löytää kokeilemalla, tutustumiskäynti on usein ilmainen.

Paljon tuntuu olevan vaihtoehtoja tarjolla. Etsin pääasiassa salia käydäkseni puntilla treenaamassa, mutta kyllähän välillä on kiva käydä jollain ohjatuillakin tunnilla. Tuossa aiemmassa threadissa oli myös hyviä vinkkejä. Enpä tajunnut käyttää tuota hakua. Autolla varmasti useimmiten kuljen, joten sijainnilla ei ole niin väliä. Pääasia, että on hyvät vehkeet (myös vapaita painoja) ja mukava ilmapiiri. Kiitos neuvoista!

Olen tod.näk. kesän Lahdessa,eli 2-2,5 kk ja sali pitäisi siksi aikaa löytää... Kattelin tossa eri paikkoja ja Solana ja Make's tais olla halvimmat jos kk-kortilla haluaa päästä.Minulle riittää ihan pelkkä punttisali,kunhan on tarpeeks vapaita painoja ja tarpeellisimpia laitteitakin.Eli onkos Lahdessa vielä muita vaihtoehtoja näiden isompien salien lisäksi?

Latest posts

Back
Ylös Bottom