GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Sali Helsingistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bobbie
  • Aloitettu Aloitettu
Moi,

etsin naiselle sopivaa salia Helsingistä. Sali saisi sijaita mieluiten keskustan läheisyydessä (tai Espoon Leppävaarassa) ja olisi hyvä jos se ei vaatisi jäsennyyttä. Onko ehdotuksia?

Mua kiinnostaisi myos sali Helsingissa, johon paasee kertamaksulla ja halvalla vierailemaan silloin kun olen Suomessa. X-trainer, vapaat painot ja matto-alue plussaa.

Entas kisahalli, mita siella voi nykyaan tehda, voiko menna itsekseen hakkaamaan nyrkkeilysakkia? :worship:

Aikoinaan kävin sörkassa silvergymillä. (www.silvergym.fi)

Ihan ok laitteet ja painoja ihan rittävästi meikäläiselle.
Sillon, vuonna keppi ja kivi, siel oli nyrkkeilysali, mut spinningiä ei ollu. En tiedä onko nykyäänkää.
Plussaa siinä on se, ettei oo pakkojäsennyyttä ja ehkä keskustan alueeseen nähden suht'koht edulliset hinnat.. :)

Ja jumpissa oli kivat ohjaajat.. :)

Mä käyn Leppävaarassa Finnbodylla. Sijaitsee Galleria kauppakeskuksessa. Ei vaadi jäsenyyttä, mutta hinta on silloin suolaisempi.
Hinnasto: http://finnbody.fi/salit/?db=salit&subpage=leppavaara_hinnasto

Keskustassa on useampikin Motivus sali, joihin saa 10 kerran kortteja. Motivukset ovat huomattavasti ruuhkaisempia kuin tuo Leppävaaran Finnbody.

Ainiin ja tietty Esport Fitnessiin saa jäsenyyden kuukausi kerrallaan, eli ei tarvii sitoutua sen pidemmäksi aikaa :)

Hei kellään kokemusta Metropolia AMK:n kuntosaleista? Esim. Tukholmankadun toimipisteen kuntosali... millanen punttis kyseessä? Onko noista mihinkään vai parempi ettiä "oikea" sali jostain? :D Noissa on se hyvä puoli, että ne on ilmeisesti opiskelijoiden käytössä ilmaiseksi...

Tukholmankadun punttis on kuulemma rempattu ihan just (tai vuosi, pari sitten), mutta sitä en tiedä millaisessa kunnossa se siitäkään huolimatta on. :D

Aikoinaan kävin sörkassa silvergymillä. (www.silvergym.fi)

Ihan ok laitteet ja painoja ihan rittävästi meikäläiselle.
Sillon, vuonna keppi ja kivi, siel oli nyrkkeilysali, mut spinningiä ei ollu. En tiedä onko nykyäänkää.
Plussaa siinä on se, ettei oo pakkojäsennyyttä ja ehkä keskustan alueeseen nähden suht'koht edulliset hinnat.. :)

Ja jumpissa oli kivat ohjaajat.. :)

silverillä edelleen jumppasali jossa hyvä mattolattia. lisäksi nyrkkeilyhuone. ei spinningiä. useita uusia aerobisia vemputtimia. vapaita painoja, tankoja ja taljoja sopivasti, eli paljon. myös laitteita. saunat, solkut ja jääkaapissa kylmää. ei pakkojäsenyyttää. kertamaksulla pääsee, mutta jos tekee vuosisopparin niin naurettavan halpa 39 € / kk.

suosittelen kovasti. itsellä jo 4. vuosi menossa 3-6 x vkossa, eikä ees kyllästytyä. yhtään!

Kiitos Karpo, voi olla etta silverissa nahdaan kun paasen Helsinkiin joululomalle! Mita maksaa kerta, tiedatko.. vai lahdenko googlaamaan..? Saako sinne nyrkkeilyhuoneeseen menna itsekseen sohimaan, loytyyko sparrikavereita? Ja viela kysyn, etta kayko kukaan enaa Kisahallilla, en ole itse siella kaynyt 12-ikavuoden jalkeen, etta en tieda, mika tilanne, muistelen vaan, etta siella olisi ollut nyrkkeilysakkeja kanssa..

Kiitos Karpo, voi olla etta silverissa nahdaan kun paasen Helsinkiin joululomalle! Mita maksaa kerta, tiedatko.. vai lahdenko googlaamaan..? Saako sinne nyrkkeilyhuoneeseen menna itsekseen sohimaan, loytyyko sparrikavereita? Ja viela kysyn, etta kayko kukaan enaa Kisahallilla, en ole itse siella kaynyt 12-ikavuoden jalkeen, etta en tieda, mika tilanne, muistelen vaan, etta siella olisi ollut nyrkkeilysakkeja kanssa..

www.silvergym.fi

muistaakseni 8 € / kerta. ei ainakaan enempää.

nyrkkeilyhuone on sellanen ihan pikkanen, käsittääkseni jos ei ole jumppia niin sen säkin saa nostettua jumppasalin puolelle ja on enempi tilaa. jotain rekvisiittaa siellä on myös.

sparrikavereista en tiedä. jos nyt sieltä säkin kimpusta jonkun yhytät niin voithan kysyä, että voisko se vetää sua lättyyn (sori, nyrkkeily obviously ei oo mun juttu... hahah).... :)

moikkaillaan kun tuut....voit vaikka privailla sitä ennen....

ja kyllä täällä näitä kisiksellä käyviä hurumykky, ei vaan oo eksyneet vielä tähän ketjuun...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mua kiinnostaisi myos sali Helsingissa, johon paasee kertamaksulla ja halvalla vierailemaan silloin kun olen Suomessa. X-trainer, vapaat painot ja matto-alue plussaa.

Entas kisahalli, mita siella voi nykyaan tehda, voiko menna itsekseen hakkaamaan nyrkkeilysakkia? :worship:
Ainakin tiedän että Liikuntamyllyssä voi mennä hakkaamaan säkkiä ihan vapaasti. Muistaakseni niitä oli kolme, ja ne on useasti vapaita. Itse en harrasta, mutta olen pistänyt merkille. Kertamaksu aikuiselta 2€, jos olet opiskelija niin 1€, eli halpa sali on. Itse treenaan tällä hetkellä siellä kuntosalipuolella.

Nonniin... muuttoasiat varmistui. Me muutetaan Suutarilaan, eli ihan Pohjois-Helsinkiin (Siltamäen, Tapanilan ja Tapulikaupungin lähellä). Löytyi edullisempi kämppä sieltä, kuin mitä Keravalta tarjottiin ja onpahan vähän lähempänä kouluakin. Osaisko joku suositella hyvää salia tuolta suunnalta (Etelä-Vantaa - Pohjois-Helsinki -akselilta)? Itse saatan alkaa suosittelujen sanelemana käymään Töölön kisahallilla, mutta ois kiva tietää jos tuolta lähistöltäkin löytyis joku varteenotettava mesta. Kumpikaan meistä ei oikeen lämpene millekkään Finnbody -tyyppisille isoille kuntokeskuksille, mutta kaikki ideat on kuitenkin tervetulleita :) En nimittäin tunne Helsinkiä - saati tuota aluetta ollenkaan :D

Helsigin Herttoniemenrannassa sijaitseva Kuntosali Sporttikuja. Ei jäsenyyksiä, iso hieno sali ja lämppäsali erikseen sekä myös nyrkkeilysali johon voi mennä aina iskemään säkkiä. Suosittelen ;)

www.sporttikuja.fi

Iron gym

Minkälainen sali on Helsingin keskustassa sijaitseva Iron gym? Minkä hintainen? Ihmettelen, kun linkit johtavat Tuusulan samannimiselle sivustolle. Onkohan samaa ketjua... Ajattelin tänään käydä tsekkaamassa paikan joka tapauksessa!

Kysäsempä vielä tässä, että osaisko kukaan suositella salia Malmilta? Jumpat sun muut olis kyllä plussaa. :thumbs:

Malmilla on Tapanilan erän kuntosali, suosittelen! Siellä joitain jumppiakin on.

Ja Tapanilassa on erikseen liikuntakeskus, jossa on käsittääkseni enemmän jumppia. Itse olen siellä käynyt spinningissä (ja mulla on muuten käyttämättömiä spinning-lippuja, joita en tule muuton vuoksi enää ikinä varmaan tarvitsemaan) ja tykkäsin tunneista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom