Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikoinaan kävin sörkassa silvergymillä. (www.silvergym.fi)
Ihan ok laitteet ja painoja ihan rittävästi meikäläiselle.
Sillon, vuonna keppi ja kivi, siel oli nyrkkeilysali, mut spinningiä ei ollu. En tiedä onko nykyäänkää.
Plussaa siinä on se, ettei oo pakkojäsennyyttä ja ehkä keskustan alueeseen nähden suht'koht edulliset hinnat..
Ja jumpissa oli kivat ohjaajat..
Kiitos Karpo, voi olla etta silverissa nahdaan kun paasen Helsinkiin joululomalle! Mita maksaa kerta, tiedatko.. vai lahdenko googlaamaan..? Saako sinne nyrkkeilyhuoneeseen menna itsekseen sohimaan, loytyyko sparrikavereita? Ja viela kysyn, etta kayko kukaan enaa Kisahallilla, en ole itse siella kaynyt 12-ikavuoden jalkeen, etta en tieda, mika tilanne, muistelen vaan, etta siella olisi ollut nyrkkeilysakkeja kanssa..
Ainakin tiedän että Liikuntamyllyssä voi mennä hakkaamaan säkkiä ihan vapaasti. Muistaakseni niitä oli kolme, ja ne on useasti vapaita. Itse en harrasta, mutta olen pistänyt merkille. Kertamaksu aikuiselta 2€, jos olet opiskelija niin 1€, eli halpa sali on. Itse treenaan tällä hetkellä siellä kuntosalipuolella.Mua kiinnostaisi myos sali Helsingissa, johon paasee kertamaksulla ja halvalla vierailemaan silloin kun olen Suomessa. X-trainer, vapaat painot ja matto-alue plussaa.
Entas kisahalli, mita siella voi nykyaan tehda, voiko menna itsekseen hakkaamaan nyrkkeilysakkia?