Salapoliisihommaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon päässy kutoseen, ja siihen oon kyllä jämähtänyt. Jos haluaa vinkkejä niin täältä löytyy. Tosin sitten helpolla katsoo äkkiä vain sieltä "liikaa" vinkkejä, kuten mäkin vissiin kolmosessa ja nelosessa.

Anonymous sanoi:
5 levelissä jumissa....voisko joku laittaa spoileria

Liittyy sen bändin levyn nimeen se live. Se eyes like an angel , etc on lyyriikoita siitä kappaleesta. Helppo.

Kasiin pääsin. Enää ei osaa. Hjälp!

lej sanoi:
Kasiin pääsin. Enää ei osaa. Hjälp!

Stekkaa lähdekoodi tarkasti! Mieti myös mitä merkitystä on sillä mitä siinä salasana pop-upissa sanotaan? Eli "Mom, they formated my second song"

Eli lähdekoodista löytyy osoite josta voi ladata mus2.mp3 tiedoston, joka aukeaa paintilla.

Eipä onnistu vieläkään ton 5 levelin läpäisy...tiedän biisin nimen kyllä, mutta mitä tohon user nameen tulee ja mitä paswordiin.

kohtis sanoi:
En tajuu tota nelosta :D

Siinä pöydässä on morse koodia, joten paa googleen hakusanaks morse code niin saat kääntäjän, johon syötät viivoja ja pisteitä.

Ratkaisin tuon kuutoslevelin, mutta hiukan jäi ihmetyttämään, että jäikö yksi "vihjeistä" käyttämättä... Oliko se siis harhaanjohtamista?

EDIT: ähh, menin asioiden edelle... Nyt kasissa!

En tajuu vieläkää tota 5 leveliä, vaikka oon miettiny ainakin tunnin. Mitä helevettiä siihen passwordiks ja usernameks pitää laittaa? Voisko joku viisaampi antaa vähä vinkkiä, kun alkaa pikku hiljaa haleta pää..

Ps. Kappaleen nimi on kyllä jo ratkottu

Toi on aika makea tuo 8-levelin ratkaisu... Hitto, että kesti pitkään ratkaista se...

Tähän todellakin jää koukkuun...

Back
Ylös Bottom