Saksankielisiä elokuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Kielikorvaa harjoittavassa tarkoituksessa pitäisi keksiä jotain hyviä saksankielisiä elokuvia, mutta itse en tiedä kuin yhden ja se on Schindlerin lista, joten osaisiko joku mainita muutaman hyvän?

CiioN sanoi:
Kielikorvaa harjoittavassa tarkoituksessa pitäisi keksiä jotain hyviä saksankielisiä elokuvia, mutta itse en tiedä kuin yhden ja se on Schindlerin lista, joten osaisiko joku mainita muutaman hyvän?

Knocking on heavens door
sophie scholl - die letzten Tage
Nackt

Perikato (Der Untergang) ja Stalingrad on parhaat mitä tulee heti mieleen.

Dääh, hankit jostain poliisisarjoja suuria määriä, Derrickin ja Ein Fall Für Zwein parissa iskeytyy kieli päähän väkisinkin :D Kielikorvan mukana tulee takatukka ja nahkatakki. Matula on äijä!

Eiche sanoi:
Dääh, hankit jostain poliisisarjoja suuria määriä, Derrickin ja Ein Fall Für Zwein parissa iskeytyy kieli päähän väkisinkin :D Kielikorvan mukana tulee takatukka ja nahkatakki. Matula on äijä!

Joo, ei noissa mitään muuta vikaa ole, kuin että ne on tosi tylsiä. :D

Perikato on tosiaan loistava leffa ja sen olenkin oikein elokuvateatterissa käynyt katsomassa, mutta DVD:llä se on ainakin vielä liian kallis.

Hieman Offtopic: Mistähän päin Nettiä saisi tilattua halvalla elokuvia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ach, ich komme!

Laadusta en sitten sano mitään mutta eikös saksalaiset aika paljon ole tehnyt noita tietyn alan leffoja :D

Ja täältä löytyy aika hyvin tarjouksia

Doris Dörrien "Kukaan ei rakasta minua" saa yhden äänen täältä. Siis "Keiner liebt mich", vuodelta 1994.

Kattele jotain saksan kanavia, siellä on Kauniit ja Rohkeatkin dubattu. Tai sit ostelet kaikista leffoista dubattuja saksa-versioita.

edit: luetaanpa otsikot kunnolla. Tämä ei siis ole saksaksi puhuttu.. :rolleyes:

Ainanki semmosen saksalaisleffan oon nähny ku Equilibrium. Tuossa oli jo näyttelijöidenki kielenä englanti. Jos se olisi tehty aikaisemmin, niin olisin voinut odottaa sille enemmän menestystä... mutta nyt, katsottuasi leffaa jonkin aikaa et voi olla arvaamatta mikä scifi-leffa on tehty ennen tuota...

Niin tosiaan monissa leffojen dvd-versioissa on myös toi saksankielinen ääniraita. Tulee kylmiä väreitä kun Clintti vetää laininsa saksaksi.

Ilmeistä..

Suositut

Back
Ylös Bottom