Saisko muutamia vinkkejä lisäravinnoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Donddu
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs, itse en ole juurikaan käyttänyt lisäravinteita ja kysyisin mitä kannattaisi käyttää lihasmassan saantiin ja pienehkön rasvan polttoon, jos vain löytyy toimivia tuotteita.

Olen syönyt vain maltoa ja reenien jälkeen juonut palautusjuomia, muuhun en ole raaskinut tuhlailla koska en tiedä toimivuuksia. Samalla kun katsoin tätä koko ravinto sivun sisältöä, löytyy vähintään 200 ravinnon topikkia joita ei kauheen ilomielin jaksaisi lukea.

Olen lukenut lisäravinnoista ja yrittänyt varmistaa toimivuksia googlen kautta, useimmat lisäravinteet eivät ole toimineet / tuoneet sairaanloisia mahakipuja, ettei kertakaikkiaan pysty jatkamaan syömistä.

Olen pahoillani jos täällä löytyy apu näihin ravintoihin, linkkiä vaan jos olet tietoinen.

ps. 16v 70kg 180cm

niin, ja kiitoksia avusta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ööh, äläpä sitä maltoa ainakaan syö ihan syömisen vuoksi normaalin ravinnon korvikkeena, jos nyt oikeen ymmärsin?
Siis se on sokeria, tulee syödä vain heti treenin jälkeen / aikana.

Mahakivut voi johtua mm. siitä että et saa tarpeeksi kuitua. Sen takia noita lisäravinnepulvereita ei pitäisi liikaa syödä pelkästään, vaan oikeata ruokaa.

Linkkiä en laita kun en löytänyt sopivaa ;) ... muut varmaan laittaa.

toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..
toisin sanoen noista lisäravinteistakin on niin monenlaista mielipidettä kuin on käyttäjääkin.
Massan rakennuksen perusta on riittävä treeni ja ennenkaikkea riittävä ravinto. Jos haluat massaa sun on pakko syödä yli kulutuksen, joka tuossa iässä on tarkottaa aika huimaa määrää ruokaa. Se ei ole tietenkään mahdotonta, ja ruokavinekkejä täältä sivustolta löytyy todella paljon. Että eikun syömään. Kunhan "oikee" ruokailu on hanskassa sitte lisäravinteet lisäksi. Kannattaa muistaa että ne on nimenomaan LISÄravinteita.

Ite otan tällä hetkellä proteiini sheikin muutaman kerran päivässä(aamu+ilta) ja sitte kippaan kaupan päälle vielä palautusjuoman treenin jälkeen. lisäksi kreatiini ja glutamiini(<-- jonka tehosta en omalla kohdallani ole niinkään vakuuttunu, tosin oon sitä vasta kuukauden päivät ottanu)

ööh, äläpä sitä maltoa ainakaan syö ihan syömisen vuoksi normaalin ravinnon korvikkeena, jos nyt oikeen ymmärsin?
Siis se on sokeria, tulee syödä vain heti treenin jälkeen / aikana.

Mahakivut voi johtua mm. siitä että et saa tarpeeksi kuitua. Sen takia noita lisäravinnepulvereita ei pitäisi liikaa syödä pelkästään, vaan oikeata ruokaa.

Linkkiä en laita kun en löytänyt sopivaa ;) ... muut varmaan laittaa.
ymmärsit väärin :D syön siis normaalia ruokaa ja maltoo aikana

*edit* kiitti tiedoista postaajat

Lisäravinteista varmaankin riittäis tuon malton lisäksi perushera. Noista teet sekotuksen treenien jälkeen ja sit sitä heraa voit muutenkin ottaa. Tosin kannattaa tietenkin mahollisimman paljon syödä oikeeta ruokaa. Lisäravinne on tosiaan vaan lisäravinne. Kreatiini vois myös olla ihan toimiva. Siitä löytyy tietoa vaikkapa tästä ketjusta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47537&highlight=kreatiini

tuossa onkin noista palautusjuomista paremmin: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=69120

Luskeleppa niistä vaikka alkuun.

juuh kiitti =) joo perusruokaa syön siis, ehkä selitin vähän huonommin tuolla "syön maltoa" että syön siin normi safkaa ja maltoa enne ja reenin aikana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom