Saisiko rautalanka ohjeen haun käyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen aivan 101% varma että olen kirjoittanut useampaankin jääkiekkoa sivuavaan threadiin. Varsinkin vuosien varrella MM sekä olympialaisten threadeihin. Mutta jos laitan hakuun esim. jääkiekko ja kirjoittajaksi japa, niin ei löydy mitään. Samoin jos kokeilen mm 2009 ja nimimerkin niin löytyy vain doping uutinen.

Eli itsellänikin toi haku vähän hakusessa. Eli haluaisin lukea yksittäisiä posteja, joissa mainitaan haussa oleva sana.

Esim. Laitan hakusanaksi sanan "fitnesstukku", valitsen näytä tulokset -kohtaan Postit ja tämän jälkeen klikkaan search now.

Nyt searchissa alkaa näkymään posteja, mutta koko postia ei näy. Tässä vaiheessa on mahdollisuus avata koko ketju ja sitten selata parisataa sivuisesta ketjusta se yksi topic joka mainitsee haetun sanan.

Toi sama ominaisuus on, kun klikkaa jonkun nickiä > selaa foorumin posteja. Näkyville tulee lista postien aloitusteksteistä ja mahdollisuus klikata ko. ketjun alkuun mutta yksittäisiin posteihin ei kovin helpolla käsiksi pääse.

no eipä tuo haku näytä oikein toimivan.mulla on ketjussa x 58 postia mutta kun yritän etsiä niitä siitä threadista haulla niin no matches

Searchi on toiminut todella surkeasti palstan päivityksen jälkeen jo muutaman kuukauden. Varsinkin vanhojen viestien hakeminen ei näytä onnistuvan ollenkaan. Vaihtoehtona on googlettaa, se nimittäin löytää paremmin kuin palstan oma hakutoiminto.

Back
Ylös Bottom