Safkaa

Mites on ku pitäis saada enemmän safkaa naamariin...onkos olemassa mitään millä sais ruokahalua lisättyä tekee toi nykyinen 3500kalorii aika tiukkaa ja safkaa saa tosiian änkeä että laatta lentää.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutamaan väliin upotat massadrinkin 15%proteiinia ja loput hiilaria niin se ei paljoa täytä mutta saat lisäkaloreita sopivasti.Kokeile kuukausi ja kerro tulokset,toistaiseksi voit unohtaa kielletyt aineet ja keskittyä olennaiseen..treeniin , ravintoon , ja lepoon.

3500 kaloria ei kauhean paljoa ole.. Jos tuo tekee tiukkaa, niin taitaa olla aineenvaihduntakin hieman "huonossa jamassa"..

Mulla teki ennen tiukkaa reilu 2000 kaloria, kun aineenvaihdunta oli aivan perseestä. Ruokavalio uusiksi ja kiihdytettiin sillä tavalla aineenvaihduntaa, niin nyt on reilu 3000 kaloria ja nälkä koko ajan..
Kuitenkin treeni ja muu liikunta määrä on pysynyt samanlaisena..

Edit: lisäsin nollan tohon 300 kalorin perään...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä lisäravinteet kuuluvat ohjelmaa....ihan tolla pillereillä tarkoitin sitä että kun saisi ton ruokahalun ees vähän nousemaan....armeijassa olessa yksi kaveri sai johonkin vaivoihin jotain lääkettä mikä lisäs ruokahalua ja itekki kokeilleena täytyy sanoa että hyvin toimi mutta lääkkeen nimestä ei ole minkään laista muistikuvaa ja kai se ihan apteekki tavaraa on....tosin kyllä 3500kalorii on meikäilsen kohalla ihan hyvä kun en mikään jätti ole muutenkaan 167 87......että ei tartis koko ajan laatan maku suussa syödä:urjo:

Tuli vielä mieleen kun joskus olen jostain lukenu Lee priestin syöneen 11000kalorii päiväs huhhuh.......

Lisää vaikka (kylmäpuristettua) rypsiöljyä ruokavalioosi. 100g sisältää energiaa 900kcal ja on terveellistäkin vielä.

Itelläni menee alas yleensä 4000-5000 kcal päivässä, mutta joskus kun viettää koko päivän telkaarin edessä tai netissä (niinkuin tänään) niin jo 3500 tekee jo tiukkaa. Eli jos olen paljon liikkeellä (ei tarviste varsinaisesti urheilla, kunhan tekee jotain) ja vietän aikaa ulkona niin ruoka maistuu paljon paremmin. Kannattaa kokeilla!!!

Sanokaas paljon ruokahalua lisäävät pillerit maksaa ja toimivatko luontaistuote kaupasta saatavat ruokahalunlisäysvalmisteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom