Olen yrittänyt painoa nostaa mutta ei oikein näytä tulevan. Olen 174cm pitkä ja painan 51kg. Auttaako nuo massanlisääjät (Mutant mass) nostamaan painoa ilman treeniä jos otan sitä yhden mitallisen päivässä (1050 kaloria per. annos)? Tarkoitushan olisi siis nostaa 5-10 kg painoa mahdollisimman nopeasti ilman mäkkiruokaa ja sen jälkeen vasta alkaa treenaamaan kun on hieman enemmän painoa.
Foorumilta olen sen verran ehtinyt lukea että rahkat, raejuusto ja tonnikala on hyvä lihotuksessa tai ainakin treenaamisessa. Olisiko tälläinen ruokavalio teidän mielestänne hyvä lihottamaan.
Aamupalaksi
Kuppi kahvia
Lasi vettä
Kaurahiutaleita maidon kanssa
Välipalaksi
Rahkaa 250g
Leipää tonnikalan ja raejuuston kanssa
Lounaaksi
Safkaa ja siihen lisäksi lisää tonnikalaa ja raejuustoa sekä leipää ja kaksi lasillista maitoa.
Välipalaksi
Leipää ja vaikkapa vettä tai mehua.
Iltapalaksi
Mutant massia lärviin ja kaurahiutaleita ja vaikka leipä juuston kanssa ja nukkumaan.
Tottakai kaikki lihoavat eri tavalla ja eri tahtiin mutta jotain tässä nyt pitäis keksiä. Jotain edullista mutta hyvää.
Foorumilta olen sen verran ehtinyt lukea että rahkat, raejuusto ja tonnikala on hyvä lihotuksessa tai ainakin treenaamisessa. Olisiko tälläinen ruokavalio teidän mielestänne hyvä lihottamaan.
Aamupalaksi
Kuppi kahvia
Lasi vettä
Kaurahiutaleita maidon kanssa
Välipalaksi
Rahkaa 250g
Leipää tonnikalan ja raejuuston kanssa
Lounaaksi
Safkaa ja siihen lisäksi lisää tonnikalaa ja raejuustoa sekä leipää ja kaksi lasillista maitoa.
Välipalaksi
Leipää ja vaikkapa vettä tai mehua.
Iltapalaksi
Mutant massia lärviin ja kaurahiutaleita ja vaikka leipä juuston kanssa ja nukkumaan.
Tottakai kaikki lihoavat eri tavalla ja eri tahtiin mutta jotain tässä nyt pitäis keksiä. Jotain edullista mutta hyvää.