Saavutukseni ja askeleet eteenpäin..

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heips!

Olen tuolla miesten puolella lueskellut threadeja markka rikki sekä 2markkaa rikki. Ajattelin, että tänne mimmienkin puolelle voisi perustaa oman vastaavan. Tosin näkökulma voisi olla hieman laajempi. Painomäärien ei tarvitse olla huimia tai muutenkaan tavoitteiden liittyä pelkästään saleiluun. Kunhan tavoitteet ovat isoja itselle.

Eli kysymys kuuluu:

Millaisia tavoitteita olet itsellesi asettanut?
Mitä tavoitteita olet saavuttanut?
Miten jatkat tästä eteenpäin? -> tulevaisuuden tavoitteesi?

Vaatimuksena olisi ne pienet askeleet kohti sitä omaa unelmaa. Edellytyksenä, että tavoitteen saavuttaminen on vaatinut työtä ja mahdollisesti tuskaa:D

Olisi hauska lueskella muiden mimmien saavutuksia ja kenties saada niistä motivaatiota ja vinkkejä oman elämänsä haasteisiin ja niihin päiviin, jolloin treeni ei luista.

En tällaista thredia löytänyt, tai jos olette sitä mieltä, että vastaa jo jotakin olemassa olevaa niin ilmoittakaahan asiasta. Tämähän toimisi hieman erilaisella periaatteella kuin Rantakuntoon 2008 tms.

Ja oma vastaukseni..

Aamulenkit. Tammikuussa päätin aloittaa aamulenkkeilyn, rasvanpoltto mielessä. Nyt olen jaksanut nostaa ruhoni ylös sängystä kahtena aamuna viikossa:thumbs: Seuraavaksi suunnittelen ottavani sen kolmannen lenkin viikossa mukaan rutiiniin.

Jalkaprässi. Se markka meni rikki ensimmäisen kerran 2003. Sitten olikin parin vuoden motivaatiokato ja nyt viime syksynä sain tuon rikottua uudestaan. Tällä hetkellä mennään 130kg ja seuraavaksi tavoittelen sitä 150kg

Että näin..

Kuka uskaltaa kertoa seuraavaksi omista, ehkä niin pieniltä tuntuvista, mutta itselle suurista saavutuksista? :hyvä:

Hmm... Laitetaanpa tähän näitä konkreettisempia :)

Viisi kohtuu puhdasta leuanvetoa
Puolimaratoni ja 2800+ Cooperista
Yleinen sarjapainojen nosto

Osata kyykätä. Sitten kun osaan, niin mennä kisoihin. Tulos kisoissa tulee tuskin olemaan mikään kovin paska, ehtii tässä nimittäin penkki ja mave kehittyä paljonkin, ennen kuin tuon murheenkryynin hallitsen. Nyt ollaan onneksi jo voiton puolella puolen toista vuoden tappelun jälkeen. Saavutettuja on oma paino penkistä ja omapaino x 2 mavesta.

Eli kysymys kuuluu:

Viime aikojen suurin tavoite on ollut tulla kuntoon. Siinä olen edistynyt. Olen löytänyt taas halun kilpailla. Lisäksi kesällä oli tavoitteena penkistä 60 kg, sen sainkin. Nyrkkeilyssähän niitä tavoitteita piisaa, vaan eipä niistä sen enempää.

Jatko eli tulevaisuu: ensi kesänä aion oppia juoksemaan (siis opetella juoksemaan pikamatkoja), ehkä opetella vähän painia, heittää painoa ja nostaa penkkitulosta vielä entisestään. Nyrkkeilyssä tahdon alkaa päästää kohti sitä tasoa, jolla olin ennen kuin kaikki romahti. Ne tavoitteet sijoittuvat jo jonnekin vuoden päähän.

Lisäksi tahtoisin oppia tempaamaan ja parantaa rinnallevedon tekniikkaa ja tulosta. 60 kg ois mulle rinnallevedossa ja pirun kova. Leuanvedossa muinainen ennätys oli se 16. Siihen pitäisi päästä ja yhdellä yli.

Mun tavoitteet ovat jotenkin epämääräisiä. Vaikka juoksulenkeillä kelailen päässäni läpi tavoitteita, jopa haaveita, en puhu niistä. Se ei tarkoita etteikö niitä olisi, mä en vain ole tottunut puhumaan niistä.

1.sarjaa 45-50kg:lla penkistä
2.sarjapainot on noussu melkoisesti (JES!)
3.saada rasvoja alemmas ja lihaserottuvuutta.. eli mahdollisesti dieettaamista edessä :rolleyes:

Mun tavoitteena oli lapsen saamisen jälkeen päästä takaisin liikkumisen ja muutenkin terveemmän elämän makuun. Tässä olen onnistunut - neiti on nyt 1,5 vuotta ja käyn taas salilla 3-4 kertaa viikossa sekä lenkkeilen tai käyn tanssitunneilla siihen päälle vähän sen mukaan, miten saan esim. lapsenvahtikuviot toimimaan.

Toinen saavutettu tavoite on se, että olen nyt samassa painossa ja kunnossa (tai ehkä vähän paremmassakin) kuin ennen raskaaksi tuloa. Tästä on hyvä jatkaa.

Seuraavaksi tavoitteena on päästä samaan kuntoon kuin missä olin opiskeluaikana, noin vuonna 2003-2004. Tuon jälkeen, jo ennen lasta kun sattui elämässä paljon sellaista, minkä vuoksi elämä pikku hiljaa lipsui vähemmän aktiiviseen suuntaan. Mulla on onneksi noilta vuosilta tallessa silloisia posetuskuvia, jotka nyt roikkuu mun jääkaapin ovessa tavoitteesta muistuttamassa :hyper: Aikatauluksi olen asettanut sen, että kesään 2008 mennessä olis ainakin muutama ylimääräinen kilo pudotettu.

Pidemmän aikavälin tavoitteena... ehkä kisalavat jonain päivänä, ehkä! Toukokuussa 2008 rohkeuden kerääminen ja aloittelijoiden treenileirille osallistuminen. Yhteistyön tekeminen pt:n kanssa ja uuden oppiminen. KOVAA treenaaminen niin, että olen vielä joku päivä paremmassa kunnossa = lihaksikkaampi kuin olisin uskonutkaan, vaikka sitten kisalavat ei koskaan kutsuisikaan:rock:

Eli kysymys kuuluu:

Miulla tämän vuoden tavoitteena on saada itteni siihen kuntoon, että kehtaan kisata ensi talvena. Etten häviäisi minuuttitolkulla. Lisäksi eräässä toisessa lajissa tavoitteena/haaveena on SM-kulta, värisuora tarttee saaha...tämä kai kuuluu noihin tulevaisuuden tavoitteisiini.

Punttitavotteena miulla kerran oli penkata oma painoni ja sen penkkasin. Lisäksi olen järkeistyneellä punttitreenillä saanut kroppani pysymään ehjänä. Tällä hetkellä tavoitteena on vetää vähintään 15 leukaa keväällä, monivuotisena haaveena on vetää 20 leukaa mutten ole millään lailla treenannut siihen. Nyt tyhmän vedon tuloksena intouduin treenaamaankin. Tarttis vaan toi leuanvetotanko saada paikalleen...Lisäksi haluaisin oppia pelaamaan sulkapalloa mutta pelikaverin kysyminen on vain oman arkuuteni takia äärimmäisen vaikeaa.

Tavoitteita... Taitaa olla tuplatavoitteet näin varustevoimailijan näkökulmasta. :lol2:

-Penkistä kisanostona (raakana) se 60kg puuttuu yhä listalta, että jos siitä aloittaisin. Penkkipaitaakin olisi kiva oppia käyttämään niin, että saisin siitä kunnollista hyötyä.
-Kyykystä himottaa raakana se satanen, mutta siihen on vielä aikaa. Puvulla jos 150kg kyykkäis mieluiten viimeistään ensi vuonna.
-Mavesta raakana oma paino tuplana, kymppi puuttuu mutta ei puutu kauan. :evil:
-varustekisoissa 350 kilon yhteistulos olisi pop, ehkä ensi vuonna? Tänä vuonna jos saan hyväksyttyjä nostoja niin 300 menis rikki 56-kiloisissa.

Muita, ulkoisia tavoitteita: lisää lihasta ilman että muutun pullapossuksi. Isommat vatsikset, paksummat kädet ja isompi takapuoli, thanks you. :D

Minulla on ehdoton ykköstavoite: haluan saada kesäksi tehdyn työn näkyville, eli rasvavaraston hävitykseen keskityn.

Sivutavoitteina olisi kiva tehdä mavessa sarjaa satasella ja viimeinkin päästä vetämään leukoja. Molemmat ihan realistisia tavoitteita, mutta kuitenkin toissijaisia tuohon ykköseen verrattuna.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eli tavoitteena on tammikuusta lähtien ollu että treenan sen 5-6 kertaa viikossa. Se on onnistunut aika hyvin, en ole kun parina viikkona treenannu vähemmän. :thumbs: Nyt sitten tavoitteena kunnon parantaminen ja voiman kasvattaminen. Haluaisin myös pystyä sukeltamaan ainakin 25 m ja ehkä parantaa juoksukuntoa, jos vaikka lähden mukaan johonkin juoksutapahtumaan (esim. naisten kymppi). Se 10 km voisi olla ihan mukava matka.

Kuntosalilla tavoitteena olisi nostaa penkistä 50 (tai ainakin 40), heikko kun olen jaksan tällä hetkellä juuri ja juuri 25... :nolo: Eli tässä voi mennä aikaa! Leukojakin olisi kiva päästä, niitä en jaksa vielä ollenkaan! Nuorempana jaksoin muistaakseni melkein 10 :)

Tulevaisuuden tavoite on minulla urheilun jatkaminen ilman pitempiä taukoja. :whip:

Kun aloitin niin tavoitteet olivat vain seuraavat: saada painoja lisättyä tasaseen tahtiin. Ja se on onnistunut.

Nyt tämän vuoden tavoitteena on saada rasvoja pois, etenkin vatsanseudulta, lisää näkyvyyttä lihaksiin (jos ne oikeasti siellä jossain piileksii) ja tottakai myös tasainen kehittyminen niin, että vuoden lopussa voin ilokseni todeta, että penkissä on enemmän rautaa kuin keväällä (penkki on tällähetkellä se konstikkain).

Lähitavoite tällähetkellä on kuukauden päästä koittava ulkomaanmatka ja sinne haluaisin päästä hiukan tiukemmassa kunnossa tassuttelemaan :)

Ja kesällä haluan juosta yli kolme tonnia cooperissa.

Tavoite numero uno on löytää juuri itselleni sopiva, tasapainoinen ruokavalio, sillä lohdutan itseäni ruoalla aivan liian helposti (ja sitten tottakai ahdistaa entistä enemmän).

Aion myös kasvattaa lisää lihasmassaa ja varsinkin kesää kohden pienennellä rasvoja. Millekkään tiukalle dietille en kuitenkaan rupea, vaan haen sitä tasapainoa..

Ja kevään tullen aion aloittaa taas loikkatreenit! :whip:

tavoitteet nyt on muuttunut sen mukaan kun kuvioihin tuli koulutus mikä vie kaikki päivät 0800-1800 ainakin usein viellä pidemmät ne päivät- elikkä tavoite nr 1 - päästä sinne salille 3-4 x viikko
-pitää tulokset ja painot noin samalla tasolla
-samaa myös aerobisessa kunnossa se tason säilyminen eli viikonloppuisin sit lenkkeilen...

Tavoitteena on kiristää vielä muutama kilo painoa parissa kuukaudessa ja pystyä samalla treenaan niin, että kehitys kulkee koko ajan. Kehitettävää onkin niin paljon, et niitä on turha tässä luetella :D

Kisoihin en jaksa asetaa mitään suuria paineita, tavoitteena on otella niin hyvin kuin pystyy ja pitää hauskaa.
Keväällä/kesällä tavoitteena rullaluistella 1000 km eli vähän enemmän ku viime kesänä, mikä onkin ainoo sellanen mitattava tavoite :)

Jo saavutettuja tavoitteita on kertyny jo paljon, kun rupee oikein miettiin. Hemoglobiini on siellä missä pitää, kunto kestää hyvin raskaatkin treenit ja ennen kaikkea treenaaminen tuntuu taas hienolta, eikä sellaselta väkisin vääntäiseltä :rolleyes:

tavoitteet:saada haba kasvamaan 33,5 sentistä siihen maagiseen 35cm ja
tietty kasvattaa lihasta kauttaaltaan.Syödä pikkuisen puhtaammin ja tähdätä
kisoihin-09

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom