Saappaiden osto

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
45
Luultavasti tältä palstalta löytyy muitakin naisia joiden on "joskus" hankalaa löytää sellaisia saappaita, jotka istuisivat hyvin pohkeesta, tai edes menisivät siitä kohtaa kiinni! Lähes aina kun bongaan jostain todella hienot saappaat (kenkäfriikki kun vielä olen) niin sitten ne ei mene kiinni sitten millään, tai irvistyksien ja hien saattelemana... Varsinkin kaikki ihanat piikkariunelmat tms. on lähes poikkeuksetta tehty todellisille pillikintuille! Itku meinaa päästä kenkäkaupassa. Stretch- versioita omistan parit kappaleet, mutta rakastan nahkaisia pitkävartisia saappaita joissa on vetoketjukiinnitys tms. Olen kyllä onnistunut löytämään kahdet sellaisetkin, mutta nekin menee just ja just kiinni.

Kertokaa siis mulle sellainen paikka mistä löytyy saappaita hieman treenatummallekin säärelle!! Jos olette onneksenne sellaisen löytäneet.

Sulla on sit aika ihailtavat pohkeet.

Itsellä kun ongelma on se, että kaikki saappaat on aivan liian isot pohkeista. Kuulun siihen "pohkeet ei kasva millään" kategoriaan ja on geeneissäkin pikkuiset pohkeet.

Suutaria tai kuka lie niitä saappaita tekeekään mittatilaustyönä taitaa olla oikea osoite.

Originally posted by Hippa
Sulla on sit aika ihailtavat pohkeet.

Takana n. kymmenen vuotta kilparatsastusta ja kohta neljä vuotta punttia. Itse en niitä todellakaan ihaile. Ei mun pohje ole kuitenkaan kuin jotain 34cm. Ylimääräisiä sen päältä polttelen paraikaa dieetillä. EROTTUVUUTTA olis tarkoitus saada lisää... Kuten muuallekin:p .

Saapasongelma on minullekin tuttu. Nyt minulla on käyttökenkinä sellaiset saappaat, joissa on sekä nyörit, että vetoketju. Mahtuu vanhan potkupallistinkin pohje. Sellaiset "hienommat" sopivat saappaat on sitten vaikeampi löytää.

Onpa taas helpottavaa kuulla, ettei ole yksinäinen friikki ongelmineen! :)

Pohkeeni eivät ole mitenkään valtaisan lihaksikkaat, mutta suhteessa kengän kokoon (joka on näillä mitoilla varustetulle naiselle pienehkö) selkeästi standardista poikkeavat. Tähän asti vastaus ongelmaan on ollut Palmroth, jolla kieltämättä on aika tylsän näköisiä, mutta - ach! - aivan unelmallisella lestillä valmistettuja saappaita. Vuosien saatossa on tuo kenkien ulkoasukin hitusen reipastunut.

... Tosin tänä talvena luovutin kättelyssä ja ostin nilkkurit. :rolleyes:

BTW, muistini mukaan menneinä aikoina balttialaisilla naisilla oli tapana tukkia heinää/olkia sukkiinsa, koska silloisessa kulttuurissa suuret pohkeet olivat tavoiteltavan kauniit. :D

Minä löysin tänä syksynä vihdoin saappaat jotka menivät kiinni ylös asti :) Saapikkaiden merkki on suomalainen Janita, ja jopa useampi malli mahtui jalkaan (pohkeen ympärys 41cm). Janitalta löytyy tosi sexyjä malleja, mutta myös mummosaappaita niistä tykkääville ;)

Mutta tilanne ei ole toivoton. Käsittääkseni hyvin palvelevat kenkäliikkeet ja suutarit pystyvät avartamaan saappaiden varsia, joten kannattaa aina kysyä, jos muuten loistokkaat kengät löytää. En kylläkään tiedä paljonko tuollaisesta toimenpiteestä joutuu pulittamaan, mutta varmasti kannattaa jos yhtään kenkiä rakastaa :D

En siis ole yksikseni ongelmani kanssa. Niitä Janita merkkisiä täytynee käydä metsästämässä!

Piti juuri samasta aiheesta valittaa. Kiersin viime syksynä kaikki Tampereen keskustan kenkäkaupat tarkoituksenani etsiä vetoketjulliset nahkasaappaat mitkä mahtuisivat jalkaan. Lopulta löytyi Klubikengästä hyvät. Vuoden treenin jälkeen ne ei kyllä enää mahdu... tänä vuonna hommasin nilkkurit. Onko kaikilla naisilla tosiaan niin tikkujalat ettei vähän reilumpivartisia saappaita kannata tehdä vai sopiiko ne vain laiheliineille?:mad:

Piti oikein itsekin mitata pohkeen ympärys: 37 cm eikä oo saappaat olleet ikinä olleet liian pieniä, melkeen päinvastoin!! Koko on ollut 39-40. Jäin vaan miettimään miten Trinity sun pohkeen ympäryksillä on ollu vaikeuksia löytää tarpeeksi isoja saappaita, kun onhan se pienempi kuin mulla?!

Sama saapasongelma täälläkin. Kun löytää makeet saappaat niin sen voi arvata, että turha alkaa kokeileen, koska niitä ei saa kuitenkaan kiinni. No, yhdet stretch-saappaat miellytti, ne kun sinkuu. Viime talvena löysin sitten nahkaiset saappaat, Dockers merkkiset, vetoketjulla varustettuna ja sen vieressä on resorivenyke, joten antaa periksi...Niistä en luovu varmaan ikinä :) Pohkeessa mittaa nyt 41 cm

Originally posted by hekima
J�in vaan miettim��n miten Trinity sun pohkeen ymp�ryksill� on ollu vaikeuksia l�yt�� tarpeeksi isoja saappaita, kun onhan se pienempi kuin mulla?!

Ei voi tietää, mutta sen tiedän, että saappaita on ollu vaikee löytää...:mad: Mutta mulla on kengän koko 38. Jos se sen vertas vaikuttaa. Kesällä kun oltiin poikaystävän kanssa visiitillä Helsingissä, käytiin Morticiassa testaileen (siis minä testailin) saappaita, ja siellä oli ihania nyörisaappaita jotka... just ja just meni kiinni. Bile yms. ;) kengiksi...

En tiiä mikä mun säärissä sitte on jos ne ei oo ees kovin paksut, mutta vaikeeta mun on ollu aina saappaita löytää! Ehkä mun tarttee mitata uusiksi... kunhan pääsen äipän luo kylään kun sillä on hyvä mittanauha...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom