Moikka! Olen uusi täällä,ja mulla vielä laihdutettavaa ennen kuin aloitan treenaamisen tosissaan mutta kysynpä nyt etukäteen jo kuitenkin mielipiteitä treeniohjelmastani jota olen ajatellut.eli 4 kertaa viikossa 2 jakoisella ohjelmalla.Tosi alussa aloitan pienemmillä sarjoilla,painoilla jne.ja lisään kun kehitystä tapahtuu=)Kotona treenaan,mulla painot,,ja muutama vatsa ja reisi laite=)Elikäs..
Ma: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella
Ke: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)
Pe: sama kun ma eli: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella
Su: sama kuin ke eli: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)
ja treeneihin saattaa sisältyä jotain vähän aerobista liikuntaa myös loppuun=)
Eli tarkoitus olisi sitten alkaa kiinteytyä ja lihasta kasvattaa eli muokata vartaloa.Saako näin mitään tuloksia aikaan?
Ja kysyisin vielä tuosta ruokavaliosta että miten saisin sitten syötyä mahdollisimman monipuolisesti ja runsaasti että kehittyisin? kun ongelmani on että välillä en vaan tiedä oonko syöny liian vähän vai liian paljon,,tiedän että kuulostaa hassulta mutta näin on.Voisitteko laittaa esimerkkejä jostain ruokapäiväkirjasta tai jotain? ja paljon tarvin proteiineja yms? pituus 168 ja tavoite paino kuin aloitan treenit jotain 65kg
KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!
Ma: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella
Ke: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)
Pe: sama kun ma eli: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella
Su: sama kuin ke eli: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)
ja treeneihin saattaa sisältyä jotain vähän aerobista liikuntaa myös loppuun=)
Eli tarkoitus olisi sitten alkaa kiinteytyä ja lihasta kasvattaa eli muokata vartaloa.Saako näin mitään tuloksia aikaan?
Ja kysyisin vielä tuosta ruokavaliosta että miten saisin sitten syötyä mahdollisimman monipuolisesti ja runsaasti että kehittyisin? kun ongelmani on että välillä en vaan tiedä oonko syöny liian vähän vai liian paljon,,tiedän että kuulostaa hassulta mutta näin on.Voisitteko laittaa esimerkkejä jostain ruokapäiväkirjasta tai jotain? ja paljon tarvin proteiineja yms? pituus 168 ja tavoite paino kuin aloitan treenit jotain 65kg
KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!