Saanko Näin Mitään Tuloksia?! Treeniohjelmani.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Amy-
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Moikka! Olen uusi täällä,ja mulla vielä laihdutettavaa ennen kuin aloitan treenaamisen tosissaan mutta kysynpä nyt etukäteen jo kuitenkin mielipiteitä treeniohjelmastani jota olen ajatellut.eli 4 kertaa viikossa 2 jakoisella ohjelmalla.Tosi alussa aloitan pienemmillä sarjoilla,painoilla jne.ja lisään kun kehitystä tapahtuu=)Kotona treenaan,mulla painot,,ja muutama vatsa ja reisi laite=)Elikäs..

Ma: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella

Ke: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)

Pe: sama kun ma eli: ojentajat,olkapäät,pakarat,vatsat laitteella

Su: sama kuin ke eli: hauis,rinta,reidet,vatsat lattialla (eli normaalit yms.)

ja treeneihin saattaa sisältyä jotain vähän aerobista liikuntaa myös loppuun=)

Eli tarkoitus olisi sitten alkaa kiinteytyä ja lihasta kasvattaa eli muokata vartaloa.Saako näin mitään tuloksia aikaan?

Ja kysyisin vielä tuosta ruokavaliosta että miten saisin sitten syötyä mahdollisimman monipuolisesti ja runsaasti että kehittyisin? kun ongelmani on että välillä en vaan tiedä oonko syöny liian vähän vai liian paljon,,tiedän että kuulostaa hassulta mutta näin on.Voisitteko laittaa esimerkkejä jostain ruokapäiväkirjasta tai jotain? ja paljon tarvin proteiineja yms? pituus 168 ja tavoite paino kuin aloitan treenit jotain 65kg

KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!:)

Kattele syömisiä tuolta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=28758 ja voit laittaa sinne omia päiviäsi arvioitavaksi. Proteiinia tarttet jonkun n.130g/vrk, ehkä vähän enemmän jos aattelit dieetata.

Treenistä: selkä tosiaan puuttuu ohjelmasta kokonaan. Muuten ihan ok, mutta tee liikkeet järjestyksessä isoista lihaksista pieniin (isoja jalat, selkä, rinta). Ehkä kannattaa myös harkita salia, tosin en tiiä millainen "kotisali" sulla on. :) Isot, vapailla painoilla tehtävät liikkeet tuovat myös isoja tuloksia. ;) 2-jakoinen neljästi viikossa on tosi bueno tavoitteitasi ajatellen. Ehkä ei tartte kauheesti edes dietata, kovaa treeniä vaan ja herkut kuriin!

ai niin jo tosiaan,no mitkä olisi hyviä liikkeitä selälle?:)

Maastaveto (tarviit jonkun opettamaan tekniikan) ja leuanveto (jos ei onnistu omalla painolla, niin sitten tee joko avustettuna tai jalat penkin päällä). Esimerkiksi myös ylätalja, kulmasoutu ja alatalja hyviä perusliikkeitä.

Kannattaa muuten aloittaa kovaa ja tosissaan treenaaminen ihan heti, eikä vasta sitten laihdutuksen jälkeen, niin kuin ymmärsin sinun suunnitelevan. Laihdutuksen aikana nimenomaan kova treeni on todella tärkeässä osassa sillä vain salitreenillä varmistat sen, että paino tippuu läskin eikä lihasmassan lähtemisen johdosta.

Juu Ex-Taviksen kanssa samaa mieltä, alusta asti vaan kovaa ja tosissaan. Itse teen 2-jakoisella 4 krt/vk, jako niin että käyn koko kropan 2 kertaa läpi. Ekalla kerralla isommilla painoilla lyhyempää sarjaa ja toisella kerralla pienemmillä painoilla pidempää sarjaa. Paikat kipeänä ja tuntee, että on treenannut! Aerobista teen joka treenin alussa ja lopussa, en halua ainakaan reväyttää heti paikkoja ja auttaa hyvin kunnon kohotukseen! Jaksaa käyttää tuota search-toimintoa niin löytyy hyviä valmiita pohjia 2-jakoisille ohjelmille!

Itse aloittelijana jaksan ainakin etsiä tietoa ennen kuin kyselen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom