Saanen liittyä joukkoon hurjaan :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wicked
  • Aloitettu Aloitettu
Eli taustalta ajattelin siirtyä vallan "äänekkääksi":rolleyes:Tässäpä vähän rohviilia ;),eli olen 25 naikkonen,työkseni hoitelen ihmisiä,eli hoitsu,koirun kera tulee metikössä rämmittyä ja salilla käyn n.3kertaa viikossa,riippuen työvuoroista ja muista aktiviteeteista,kotona on ukonretale ja koirankutale,2vee rottistypy,joten koiraimmeisiä ollaan :) .Punttein kolistelun aloitin ihan vakavissani ts.hurahdin,alkuvuodesta,joten olen ihan vihreä,siis anteeksi näin alkuun jo tyhmät kysymykset....Sivusta on tietysti tullut tuota ukon punttailua seurattua jo muutama vuosi ja satunnaisesti olen itekkin käynynnä,mutta nyt sitten kesästä lähtien on saanut jo mukavasti tulostakin...Eh,kai ;) .No ei siitä sen enempää,palsta vaikuttaa mukavalta,toivottavasti joskus hamassa tulevaisuudessa osaan itsekkin sitten vastailla märkäkorville :)

Tervetuloa vaan, Punttimimmejä ei ole koskaan liikaa! :)

Tuosta vihreydestä... itekin olen salilla käyny säännöllisesti vasta noin vuoden, mutta silti vasta muutama kuukausi sitten perehdyin oikeanlaiseen ruokavalioon... samaten kerta kerralta huomaan miten heikko olen ja miten vähän tosissaan tiedän ja osaan saliasioista! Murr...

Mutta pääasia onkin siinä, että haluaa kehittyä, kukaan ei ole seppä syntyessään! :)

Älä huoli, et varmasti ole ainoa aloittelija!! Minäkin olen aerobicciä harrastanut jo kauemminkin, mutta nää salijutut on vielä uusia!

Vielä kai on tilaa yhdelle, joka ei tosin käytä Rexonaa. Tunnen kyllä oloni mummuksi (on muuten eräissä kisoissa kutsuttukin sellaiseksi, ja siitäkin on yli 10 vee), kun lueskelin muutamien profiileja.

Jospa siis esittäytyisin. Olen 40 vee, urheilua koko ikäni harrastanut, nuorena yl.-urheilun heittolajeja. Sieltä peräisin rakkauteni puntteja kohtaan. Välillä oli taukoa opiskelujen takia, mutta yhtäjaksoisesti olen nyt käynyt salilla ainakin 15 v. Saanen kai pitää itseäni konkarina. Tavoitteeni salilla on voimanlisä veteraaniyleisurheilua varten. Kerran olin kiinnostunut voimanostostakin, mutta se varustepelleily vei innostuksen liittyä. Aviosäätyni on vapaa riista. Muita harrastuksia on musisointi ja sen tekeminen, lukeminen, kirjoittaminen ja seurakuntatyö.

P.S. Koiraimmeisiä olen miekii vaikkei ommoo otusta ookkaan. Mutta rakastan noita karvakeriä iha etosti.

Heippa!
Täältä Tukholmasta ilmottautuisi vankkoine mielipiteineen mukaan yksi todellinen body-fani!
Ensimmäiset omat kisat tullee olemaan vuonna 2004.
Ikää 20 vuotta ja opiskelija olen kokopäiväinen, treeni vie loputkin ajasta tai syöminen..:D
Olen aivan innoissani tästä palstasta kun sen nyt vasta löysin!
Anyway kovaa treeniä ja pitkää pinnaa teille kaikille Punttimimmit!

Tervetuloa kaikille uusille naamoille vaan minunkin puolestani! Kummasti näitä mimmejä maan rakosista onkin alkanut ilmestymään :D

:kippis1:

Samaan hengenvetoon taitaa ollaa korkein aika minunkin esittäytyä palstalaisille!
Ikää 24 vuotta,treenihistoriasta;salitreenejä takana viitisen vuotta,joista 2,5 vuotta kisoihin tähtäävää harjoittelua.Lajini on siis Bodyfitness.Tulevaisuuden tavoitteisiin kuuluu myös perusfitnesskisat ja myös galaxy kiinnostaa.Takana ensimmäiset kisat Tänä syksynä.Fitnessin lisäksi muita intressejä mm.matkustelu,koirat(omaa ei tällä hetkellä,mutta tilauksessa on!),netti ja elokuvat.
Näillä sivuilla tulee hengailtua lähes päivittäin,loistavat sivut ja yksi hyvä motivaation lähde!

Myönnettävä on..

Uskomatonta mutta totta,mä onnistun aina hätäpäissäni koheltamaan jotain,oli se sitten auton avaimet jenejene,nyt unhoitin sitten tunnukseni ja s-posti osoitteeni,eli jouduin rekkaroitumaan uudelleen :rolleyes: ...Eli wickedi on nyt sanniella,kiitos kaikista tervetulo toivotuksista,mukava tutustua :) *niijata niksauttaa*...Koneessa on yllätys yllätys jotain vikaa,joten aikoihin en ole palstalle päässyt,muutoin kanssa käyn miltei päivittäin.Tervetuloa ja käspäivää vaan muillekkin uusille:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom