Säteilevä kipu kädessä/yläselässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs oon huomannu että olkapääliikkeitä (pystypunnerrus, niskantakaa punnerrus, työntö ja tempaus yms.) tehdessä syntyy kipua vasempaan yläselän latsiin, josta sitten lähtee säteilevä kipu vasurin ojentajasta aina ranteeseen asti. Tän lisäksi koko käsi tuntuu puutuneelta ja rasittuneelta. Kipu siis ilmenee juuri liikkeissä, jossa romut työnnetään/punnerretaan pään yläpuolelle. Lisäksi ylätaljaa tehdessä niskan taakse tuntuu latsissa kipuilua. Oikean puoleisessa latsissa tai kädessä ei ole mitään ongelmia.

Mahtaako kyseessä olla joku hermon puristuminen tjsp.? :confused: Pari kertaa mulla on fasettilukkoa iskenyt reeneissä yläselkään, mutta se on fysiolla käyty korjailemassa.

Käsi kuitenkin toimii normaalisti, mutta kipu tietenkin haittaa reeneissä varsinkin ku painonnostoa tulee harrastettua, jossa tulee reippaasti tehtyä työntöjä yms..

Mulla ei valitettavasti ole mitään varsinaista apua tilanteeseen, mutta tuo kivun kuvaus sopii aika hyvin myös omaani, joka aiheutuu kyykätessä. Katso "Kyykyt kyykätty" topic.

Back
Ylös Bottom