Säkkitreenistä.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos haluat tekniikkaa parantaa niin sitten eikun tekemään lyönti/potku kombinaatioita tekniikkaan keskittyen, jos taas kuntoa lisää niin sparraamaan sen säkin kanssa. Yksi hyvä treeni jota itse teen säkin kanssa on seuraavanlainen:

1min työtä, 30sek lepoa, niin monta kierrosta kun itse jaksat. Aloitat punnerrusasennosta, räjähtävästi ylös otteluasentoon ja nopea etujalan potku säkkiin, alas punnerrusasentoon, heti ylös ja potku takajalalla. Tätä vuorotellaan nopeaan tahtiin siihen asti kun kello piippaa ihanasti. Potkujen tilalle voit valita ihan vapaasti lyönnit. (koukkuja, suoria) Keskity siihen että liikkeet tulevat räjähtävästi.

Jos haluat uusia kombinaatioita eikä itse keksi hyviä niin tuolta voi saada vähän virikkeitä: http://www.ifafitness.com/kickbox/index.html

Ylävasemmalta löytyy linkit osioihin riippuen haluatko ylös tai alas suuntautuvia iskuja vai comboja.

:offtopic:

Mikä oli se linkki johonkin venyttely sivuille, muistaakseni niitä oli kaksi, joihin Wintikka ja lumbango oli ainakin vastannu, ei nyt löydy...

:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom