Säkkikunnossa

Tervehdys!

Uusi tällä sivustolla, hieman taustaa.

27-vuotias mies helsingistä. Pituus 169cm, paino 75kg. Harrastanut aktiivisesti Taekwondoa n. 14 vuotta kunnes tapasin elämäni rakkauden, sitten tuli lapset kehiin ja sille tielle jäin (selityksen makua)
Penkistä nousee 100 kiloa, maastevedosta 120kg ja kyykystä 120kg..

Viimeviikolla juoksin Cooperin ja tulos oli 2670m, oli aika SHOKKI minulle miten huono kestävyyskunto minulla onkaan. Satunnaisesti käyn lenkillä, pääsääntöisesti on painottunut punttisalille käymiseen, mutta nyt asiaan ennen kuin menee yksinpuheluksi.

Miten parantaa Kestävyyskuntoa? 2600m oli aika tappava kokemus, juoksin niin paljon kuin jaloista lähti ja kun aika loppui olin kuolla kentälle. Tarkoituksena on saada ensi kesäksi 3000m tai lähelle..

Tänään kävin kokeilemassa vetoja, 4x200m ja aika oli 38s per kierros. Onko suunta oikea? Oikea intervalli harjoittelu? Nyt pyytäisin Teiltä arvon juoksumestareilta apua..
Miten tälläisen säkin tulisi harjoitella, että tulee tuloksia ja tavoitteena on 3000m ilman että tarvitsee Defibrillaattoria kun aika loppuu.. Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sulla on noin hyvä pohja niin senkun vaan käyt juoksemassa, vaikka noita intervalleja niin ei luulis puolta vuotta kauempaa menevän 3000m coopperiin, tai ainakin ens kesäksi. Koitat vaan motivoida itseäsi harjoittelemaan säännöllisesti sitä juoksua.

Suositut

Back
Ylös Bottom