Säännölliset sijoitusaiheiset tapaamiset Keski-Suomessa, kiinnostuneita?

Timba79

Moderaattori
Mode
Liittynyt
5.6.2003
Viestejä
29 708
Ikä
45
Oiskos Keski-Suomessa kiinnostusta osallistua esim. kerta kuukaudessa tapaamiseen sijoitus- ja talousasioiden merkeissä?

Tossa eilisen messumatkan paluumatkalla Osakesäästäjien Keskusliiton Keski-Suomen porukan kanssa oli vähän puhetta, että tuollaista voisi kokeilla. Tietysti sinne voi tulla mistä päin Suomea tahansa, mutta luontevaa tuollaiseen on tulla kohtuu läheltä.

Lupailin vähän puuhailla avausta tuollaiseen. Eli odotan nyt josko ottavat keskuliiton puolelta yhteyttä kuten puhetta oli.

Tuollaisessa tilaisuudessa ei siis ole tarkoitus jäykistellä tai mitata kikkelinpituutta. Vaan keskustella samanhenkisessä porukassa asioista, joista ei ehkä aina kaveripiirissä pysty keskustelemaan. Ja jos kaveripiirissä pystyy, niin sitten kaveripiiri mukaan.

Idea on se, että tuo ei sitten mitään maksa, eikä mihinkään velvoita. Ainoastaan rahaa menee jos vaikka varataan joku kahvipaikka ja sieltä sitten ostaa sen kahvin ja pullan tai mitä ostaakaan. Tietty tähän saattaa saada esim. jonkun pankin sponsoroimaan tilat ja kahvit, mutta se sitten yleensä tarkoittaa että joutuu kuunteleen hetken kun ne myy tuotteitaan. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nordnetillähän on sijoitusiltoja ainakin täällä Helsingissä. Itsekin olen muutamana iltana siellä istuskellut.
Ei tuo kivijalkapankin sponssaama tila suinkaan huono ole, kunhan vain muistaa että palvelut eivät ole kilpailukykyisiä esim. juuri Nordnetin tai Seligsonin kanssa.
 
Noita on todella monessa paikassa. Itse olen sellaista näillekin nurkeille kaivannut. Etenkin nuorempaa väkeä ois hyvä saada mukaan.
 
Back
Ylös Bottom