Rystysten aukeaminen ja käsisiteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jugga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Moi,

onko kanssaninjoilla ollut rystysten kanssa ongelmia? Itsellä rystyset tuppaa aukeamaan pidemmissä nyrkkeilytreeneissä. En oikein tiedä, onko vika käsisiteissä, sitomistekniikassa vai lyöntitekniikassa. Pitäsikö vetää siteiden alle vielä teippi rystysten yli?

Rasittavaa kun on kädet auki joka toisen treenin jälkeen ja pakko pitää taukoa ja antaa niiden parantua

Meikä en oikeestaa oo kamppailija, ku salimörkö ennemminki. No mutta anyway, mä hakkaan säkkiä joku pari kertaa viikossa. Juurikin paljain käsin. Ekoilla kerroilla luonnollisesti oli rystyset verillä, mutta nykyään kestää ottaa sen 5x3 erät säkin kans.

Onko liian isot hanskat? Silloin käsi pääsee liikkumaan hanskan sisällä lyödessä. Siihen vielä huonosti sidotut käsisiteet niin homma on valmis.

Jos et muuta keksi, kokeile sellaisia geelitoppauksella varustettuja "sisähanskoja".

Edellä mainittujen lisäksi mieleen juolahti niinkin yksinkertainen asia kuin käsien rasvaaminen,
eli jos sulla on kuivat kädet niin ne halkeilee helpommin. Ja kyllä, myös miesten käsiä voi rasvata :D

ylleensä syynä juuri huono sitominen. Sidotko pikaisesti niin ettet vedä siteitä erikseen sormien välistä vaan kieputat vain ranteen ja rystysten ympärille?

Jees, taitaa olla tuo isot hanskat + huono sitominen kombinaatio. Olen aika hätäisesti vetänyt siteet kiinni. Pistelen sormien ympäri kylläkin, mutta tuntuu löystyvät treenien loppua kohti. Pitääpä koittaa ensi kerralla vetää ajatuksella ja tiukemmalle. Hanskat on kans aika isot, mutta niissä pitäis riittää säätövaraa kiristämiseen.

Ihan itsestäänselvä juttu, mutta eipä juolahtanut mieleen. Kiitti tyypit!:rock:

Meikä en oikeestaa oo kamppailija, ku salimörkö ennemminki. No mutta anyway, mä hakkaan säkkiä joku pari kertaa viikossa. Juurikin paljain käsin. Ekoilla kerroilla luonnollisesti oli rystyset verillä, mutta nykyään kestää ottaa sen 5x3 erät säkin kans.

:D

Hommaa kunnolliset säkkihanskat, niin pysyy kädet kunnossa. Itsellä fairtexin hanskat, enkä joudu edes siteitä käyttämään noiden kanssa, kun rannetukea on ilmankin riittävästi..

Kun aloitat sitomisen, vedätkö peukalolenkistä siteen kämmenen yli vai ali? Siteet löystyy aika nopeesti nyrkkiin laitettaessa, jos sitoo väärinpäin, eli ali. Silti lähtisin syyttämään hanskoja, enkä siteitä siitä, että nahat aukee.

ylleensä syynä juuri huono sitominen. Sidotko pikaisesti niin ettet vedä siteitä erikseen sormien välistä vaan kieputat vain ranteen ja rystysten ympärille?

Onko tuolle sormien välistä sitomiselle jotain oikeaa perustetta? Itse vedän joskus keskarin ja nimettömän välistä, mutta en läheskään aina, eikä mulla mitään ongelmia ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se pitää siteen sivusuunnassa paremmin paikoillaan. Toisaalta jos side on kovin paksua kangasta, se saattaa hajottaa nyrkkiä. Käsisiteet voi sitoa monella tavalla, mutta jos on ongelmana rystysten aukeaminen, se kertoo siteiden hankaavan rystysiä ja kannattaa kokeilla sormien välistä vetämistä. On myös mahdollsita vetää vain kahdesta välistä ristiin ja jättää keskisormen ja nimettömän väli ilman sidettä.

Oisko asia kuitenkin näin, että "kamppailija" ehkä osaa lyödä hitusen kovempaa ja paremmin kun "salimöröt" ;)

Onko tuolle sormien välistä sitomiselle jotain oikeaa perustetta? Itse vedän joskus keskarin ja nimettömän välistä, mutta en läheskään aina, eikä mulla mitään ongelmia ole.

se suojaa niitä rystysiä siltä jos se paketti siinä päällä alkaa löystyä niin ei hinkkaa rystysiä auki. en tiedä saako tästä nyt mitenkään selvää mitä koitan selittää:D

Suositut

Back
Ylös Bottom