Ruuansulatus reistailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmy1
  • Aloitettu Aloitettu
Jotain tosi outoa häikkää ruuansulatuksen kanssa. Välillä tulee tämmönen yskimis/oksennus reaktio, laattakin semisti lentänyt kertaalleen. Jatkunut muutaman päivän. Voisko olla jotain tekemistä paljon rahkan/maidon käytön kanssa (maitoa 4l ja rahkaa 250-750g per päivä)? Muuten ihan normaali olo. Ja ei ole mitään tekemistä joulusyömisien kanssa, kun niitä olen hyvin vähän harrastanut + alkoi ennen sitä. Ilmeisesti jossain määrin helpottaa, kun syö vähemmän/harvemmin, mutta sehän ei tietenkään käy päinsä. Mikälie alieni siellä mahassa kasvaa. :jahas:

Pitäisi vissiin koittaa vähentää tuota maidon litkimistä, mutta sekään ei oikein kelpaa kuin tilapäisratkaisuksi, kun plussallahan tässä pitäisi olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itelläni ainaski alkaa myös vatsa reistailemaan liian protskun kanssa.
Onko mahdollista että olet saanut jostain ruokamyrkytyksen kuten stafylokokin tai streptokokin, muutenki vatsa viirusta on liikkeellä, nimimerkillä. koko perhe ja lähisuku vatsataudissa joulun ajan

Tuo 4 litraa maitoa kuulostaa aika paljolta. Itse juon noin 1,5 - 2 litraa päivässä ja silloin juon tuopillisen jokaisen aterian yhteydessä. Tämä määrä menee melko hyvin alas vielä mutta 4 litraa vaikuttaa vähän pakkojuomiselta. Etkö saa kalorit vaikka öljystä tai jostain muusta?

Pitäisi vissiin johonkin muuhun vaihtaa, mutta hullulta tuntuu koittaa korvata tuota 2000kcal maitomäärää. Muutenkin saa 80kg hippiäiseksi vetää ruokaa ihan törkeitä määriä naamaan, kun nytkään ei tunnu paino paljoa nousevan.

Pitäisi vissiin johonkin muuhun vaihtaa, mutta hullulta tuntuu koittaa korvata tuota 2000kcal maitomäärää. Muutenkin saa 80kg hippiäiseksi vetää ruokaa ihan törkeitä määriä naamaan, kun nytkään ei tunnu paino paljoa nousevan.

Helpommalla saat niitä kaloreita nestemäisesti kun juot rypsiöljyä. Jos ei pullosta suoraan pysty vetämään niin menee kyllä alas helposti esim mehun tai proteiinipirtelön kanssa.

1 dl (90 g) rypsiöljyä = 796 kcal

Jotain tosi outoa häikkää ruuansulatuksen kanssa. Välillä tulee tämmönen yskimis/oksennus reaktio, laattakin semisti lentänyt kertaalleen. Jatkunut muutaman päivän. Voisko olla jotain tekemistä paljon rahkan/maidon käytön kanssa (maitoa 4l ja rahkaa 250-750g per päivä)? Muuten ihan normaali olo. Ja ei ole mitään tekemistä joulusyömisien kanssa, kun niitä olen hyvin vähän harrastanut + alkoi ennen sitä. Ilmeisesti jossain määrin helpottaa, kun syö vähemmän/harvemmin, mutta sehän ei tietenkään käy päinsä. Mikälie alieni siellä mahassa kasvaa. :jahas:

Pitäisi vissiin koittaa vähentää tuota maidon litkimistä, mutta sekään ei oikein kelpaa kuin tilapäisratkaisuksi, kun plussallahan tässä pitäisi olla.

Mulla ihan samaa ongelmaa ollu, nyt lomalla ko ei ole tullut vedeltyä sitä kahta purkkia rahkaa ja puoltatoista litraa maitoa päivässä niin on kyökkimiset loppunu...

Suositut

Back
Ylös Bottom