mikä helvjetti tolla oikeenpuolimmaisella on tossa niskassa http://www.flexonline.com/euro/russia/images/ruwb0022.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mike
Tuo Atwood on kyllä sitten niin jumalattoman ruma fysiikaltaan ettei mitään rajaa, hirvee mötti. Nuo kuvat laittaa taas ihmettelemään, miten jotkut saavat Colemanin vyötäröstä ison?
Originally posted by Sam225
Joo. Ei kuulu pro-lavalle noin epäsuhta ja ruma rakenne kuin Atwoodilla.
Originally posted by JJJ
Itse ainakin kunnioitan aivan vitusti totaki jannua, koska jaksaa veivata jatykittää tavaraa
Originally posted by JJJ
Mua ainakin vituttaa tällaiset Flex Wheelermäiset täydellisen kropan omaavat spedet, jotka saavat geeneillään sijoitukset vähemmällä työllä ja ovat pienempiä.
Originally posted by JJJ
Minusta kehonrakennus ei voi olla liian friikkiä. Se on sen idea, ikävää tietysti on että poikien sisäelimet ei oikeen enää kestä tätä nykysuuntausta.
Originally posted by JJJ
No minne se sit kuuluu? Kattokaa sen jätkän lihasmassaa. Kehonrakennuksessa onneksi saa vielä pisteitä lihasmassastakin. Sen takia Art Atwood ei tule ikinä pärjäämään pro lavoilla, koska omaa huono rakenteen. Sen se varmasti tietää itsekin. Mutta kyllä tolla massalla oli rakenne mikä hyvänsä se ansaitsee juuri ton sijoituksen, minkä se aina saa. Kyllä tuomarit sitä rokottaa ihan varmasti juuri rakenteesta. Itse ainakin kunnioitan aivan vitusti totaki jannua, koska jaksaa veivata jatykittää tavaraa vaikka rakenne on noin huono.
Onhan toi vähän :wall: Mutta ansaitsee paikkansa ja tulee jossain vaihjeessa nousemaankin sijoituksissa, kun esim. Ronnie lopettaa ja kaveri kasvaa vielä tosta lisää. :D
Mua ainakin vituttaa tällaiset Flex Wheelermäiset täydellisen kropan omaavat spedet, jotka saavat geeneillään sijoitukset vähemmällä työllä ja ovat pienempiä.
Minusta kehonrakennus ei voi olla liian friikkiä. Se on sen idea, ikävää tietysti on että poikien sisäelimet ei oikeen enää kestä tätä nykysuuntausta. Muutamalla prolla ollut pahoja ongelmia munuaisten kanssa.
Originally posted by Tziisus
Kyl jumalauta Culerin olis pitäny voittaa!