Ruokakulujen optimointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu

Slowmo21

Tästä on varmasti jossain vaiheessa ollut jo juttua, mutta aloitetaan nyt uusi, että saadaan kunnon keskustelu pystyyn ( jos ei miellytä niin tuhotkaa :D ).

Eli, paljon menee kuussa RUOKAAN? Ei siis lisäravinne yms. maksuja mukaan vaan pelkkä ruoka. Olen miettinyt tätä viimeaikoina koska ainahan olisi kivempi säästää rahaa siis tietysti proteiini- , hiilari-, rasva- ja kalorimäärien ja laadun kärsimättä. Eli millekään "3 pakettia nuudeleita päivässä"-linjalle ei voi mennä. Nyt olen saanut kiristettyä 200e/kuussa, ja tollakin määrällä jää kaikki turha pois eli ruoka on hyvin pelkistettyä. Mutta ei se maku vaan sisältö.
:p
Mites muut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnilleen saman verran kuin sulla tällä hetkellä koska dieettasin 6 kiloa ja määrät hiukan pienentyivät. Tällä hetkellä menee n. 250 € / kk + jauhot. Saa taas nähdä kun rupeaa syksyä kohti ruokahalu kasvamaan että miten tässä käy :p

Heh...aikalailla hankala arvioida tuota kuukausi laskua, kun mamma betalar alla! :p Lisäravinteita ei maksa,mut ruuan kylläkin nyt kun asustan kotona! Dietin ansiosta tosiaan on lasku varmasti pienentynyt huomattavasti..

Originally posted by jpm
Heh...aikalailla hankala arvioida tuota kuukausi laskua, kun mamma betalar alla!

No voi sun hlvtin prkl, nyt kyllä olen kateellinen.

Vaikea on arvioida ruuan kulutusta kun menee kaikki ruokaostokset samaan laskuun vaimokkeen ja ipanan kanssa.. Kyllä sitä kuitenkin sen verran, että vaimoke pari kertaa kuussa taivastelee että miten minä tuollaisia määriä... ja minä kun syön todennäköisesti aika vähän moneen roinalaiseen verrrattuna :p

Me elellään vaimon kanssa toistaiseksi kahdestaan, vaimo treenaa myös ihan kunnolla ja kunnon painoilla.

Just viime kuussa tarkistin huvikseni ruokakulut, jotka meiltä kahdelta ilman lisäravinteita oli noin 660 egeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom