Ruoka..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mige
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Pitäis vähän siistii ruokailutottumuksia jne.. Eli mitä kannattaa alkaa säätämään.. Mulla on nyt menossa sellanen vähän niinku massa/voima-kausi, mut ei mitään bulkkaus-tyylistä juttua.

Oon syöny ihan perus safkaa koulussa ja kotona, mut sit välipalat on ollu vähän mitä sattuu löytyyn jääkaapist. Elikkä laittakaa tohon te viisaammat ja kokeneemmat jotain ruokia tms.. mitä kannattas syödä aamulla, välipalana ja illalla? :confused:

Käytän myös lisäravinteita, mutta enimmäkseen vain palautusjuomana, eli kannattaako alkaa käyttämään esim. proteiinia myös välipäivinä? kreatiiniakin tulee myös käytettyä, mut mihin ajankohtiin toi kreatiinin ottaminen kannattaa sijoittaa:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tässä muutama ruokaohje

kreatiinia kannattaa ottaa palautusjuomassa 5-10g

jos jaksat ja ehdit syödä tarpeeksi, et välttämättä tarvitse proteiinidrinkkiä välipäivinä

Muistakaa, että laiskuus on yksi kuolemansynneistä!

Sama vanha virsi: Search käyttöön!

aamul kuitumuroja tms. ja maitorahkamössö, välipala heraprotsku + 2 banaania, lounas, välipala, päivällinen, reeni, palautusdrinkki, iltapala, (hiuka soijaproteiinii vois ottaa viä enne nukkumaa menoo, tosin en oo viä itte kokeillu mut muuten meen tommossiilla eväillä:mad2:

Itse kyllä yritän ottaa ainakin jonkinlaisen lämpimänruuan treenin jälkeen! Pyrin treenaamaan silleen ettei treeni aika ois kovin myöhään --> ei olisi yö kun syö lämpimänruuan.

Aamupalalla jo kannattaa syödä hyvin. Onhan se päivän tärkein ateria. Sitten koulussa saa lounaan ja kotona päivällinen. Tuossa välissä voit jotain syödä jos ehdit. Esim. maitorahkaa.
Iltapalaa ei myöskään pidä unohtaa.

Jokainen syö vähän eri tavalla ja eri ruokia, mutta pääasia, että saa _tarpeeksi_ sitä ravintoa.

Jep.. no aamul syön yleensä puuroo ja sit leipää..Eli koulus safka ja sit koulun jälkeen salille, reenin jälkeen kotiin ja parin tunnin päästä kunnon ruokaa kotona. Mä oon vähän epäilly, et tossa kouluruuan ja treenin välissä kannattas varmaan vetää jotain safkaa vai.. :(

Koulus saa ruokaa ´bout 11.40 ja treeni ois sit klo 14.10, eli tuleeks tossa liian pitkä aika et pitäiskö ottaa jotain tossa välillä ja jos pitää niin mihinkähän aikaan, just ennen treeniä(kö) :eek:

Minusta tuo parin tunnin väli on just hyvä ruoan ja reenin välissä. Reenin päälle vaan palautusjuoma.

Originally posted by Krusifiksi
Minusta tuo parin tunnin väli on just hyvä ruoan ja reenin välissä. Reenin päälle vaan palautusjuoma.

Juuri näin, mutta tunti pari palautusjuomasta olisi tärkeää saada vielä ainakin yksi kunnon ateria. Mieluusti lämmin mutta myöhään illalla se lienee monelle vaikeaa: joka tapauksessa runsaahkosti proteiinia ja hiilareita sisältävä koostumus on pääosassa.

Tällä aterialla on merkittävä osuus palautuksen tehostumisessa.

Itse treenaan aamulla ja vaikka siinä on omat rankat puolensa, lukeutuu positiivisiin ehdottomasti se, että treenin jälkeen on vielä paljon ruokaa tuloillaan sinä päivänä, eikä palautuminen jää ainakaan siitä kiinni
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom