ruoka tulee ulos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja patti
  • Aloitettu Aloitettu
Koulussa on parikin kertaa näin tapahtunut,että kun on syömässä niin alkaa oksettamaan vaikka ei olisi edes täynnä viellä ja tätä nyt olen pohtinut että mistähän tämä voisi johtua,aamupalaksi vedän banaani-rahka-maito-heraproteini sekoituksen naamaan ja siitä sitten 3h etiäpäin on kouluruoka,tätä ei tee aina vain joskus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuo on toistuvaa, niin kannattaa mennä lääkärin puheille. Pääset todennäköisesti vatsatähystykseen, jotta voidaan poissulkea isommat ongelmat ruoansulatuskanavassa. Ultraäänellä ei tietääkseni voida päätellä ruoansulatuselimistöstä mitään muuta kuin ulkopinnan muoto, eli sillä ei nähdä ollenkaan sinne sisälle.

Ei kannata vältellä sitä lääkäriä jos nuo tutkimukset arveluttaa, ne on helpompia kuin luullaan. Itse olin ihan hermona kolonoskopian vuoksi, mutta se oli loppujen lopuksi nopea ja täysin kivuton homma.

Kokeile sitten syödä vähemmän kerralla ja lisää ruokailukertoja päivälle. Syö vaikka 6x per päivä.

Mul oli pari vuotta sitten oksetusta joka meni lopulta niin pahaksi, etten voinut syödä enää yhtään mitään. Menin tähystykseen ja silloin todettiin refluksitauti / löysä mahanportti. Siitä asti olen käyttänyt Nexium nimistä lääkettä ja ei ole oksettanut.

Itselläni on käynyt sama homma kaurahiutaleita natustaessa, niin ja raejuustoa ja maksalaatikkoa. Lähinnä ilmeisesti on tullu kyllästyttyä niitten pahaan makuun tai jos on isompia määriä syöny. Nyt ei oo tullu syötyä mittään noista vähhään aikaan, niin eipä oo mittään ongelmiakaa ollu.

koulussa on kyllä ruoka aika ala-arvosta, et voiskohan se siitä johtua kun kotona/ravintolassa ei ole mitään ongelmia ruuan kanssa

koulussa on kyllä ruoka aika ala-arvosta

Kyllä se kouluruoka on hyvää ja maukasta (useimmiten), vaikka se annoksen hinta olisikin alle 60senttiä. Tosin, jos ajattelet ruoan olevan pahaa/se on oikeasti sun mielestä pahaa, niin siitä saattaa myös seurata tota pahoinvointia.

Välillä kyl on kouluruoka niin pahaa ettei sitä saa alas. Sillo täytyy vaa koittaa juoda maitoa tai syödä juustoa tai muuta vastaavaa missä olis proteiinia.
Mut kyllähän se kouluruoka ihan ravitsevaa, välillä kyllä lihaa ei ole nimeksikään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom