Ruoka ei sula

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu
Olin vajaa viikko sitten suhteellisen rankassa oksennustaudissa, jonka jälkeen olen huomannnut etten voi syödä läheskään samoja määriä safkaa mitä ennen tautia, ruoka ei vaan tunnu sulavan. Tosin sanoen kunhan olen syönyt muutaman lusikallisen alkaa tuntua että ei halua syödä enää lusikallistakaan ja safkan joutuu melkein väkisin työntämään alas. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja kauan niiden korjautuminen on kestänyt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On. Viimeksi kun norovirusta kannoin ja työnsin ulos sekä :urjo: että...no tiedätte te. Eipä juurikaan ruoka muutamaan päivään (viikko-pari) maistunut.

keväällä olin 2 päivää pahassa vatsataudissa, seuraava viikko meni kyllä ihan pelkällä banaanilla ja vedellä. siis ei vaan pystyny syömään mitään, varmaan aika normaalia vatsataudin jälkeen? en tiedä.. pikkuhiljaa ruokahalut palas sitten normaaliin.

Saattaa olla kanssa että vatsalaukku on kutistunu ehkä, kyllä se alkaa taas venymään kun paranet kunnolla ja pystyt syömään.

Anna itelles viel viikko pari aikaa toipua... On meinaa aika höykytys kropalle ton lajin oireet. Eiköhän sit murkina uppoo vanhaan malliin. No hätä! :hyper:

Nonni muutaman päivän on jo pystynyt syömään normaalisti, joskus tulee jotain kivistyksiä, mutta kyllä niistä selviää:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom