Ruoka-asiantuntijat HOI!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juizzi
  • Aloitettu Aloitettu
Mä painan 115kg rasvaa 27%.
Mä rupesin just noudattaan sellasta ruokavalioo, jossa tulee:
Proteiinia 250g
Hiilareita 280g
Kaloreita n.2400

Korjatkaa jos on teidän mielestä aihetta.
Mä oon aina ollu W***n huono näissä ruokajutuissa....
Treenaan kovaa ja en halua laihtua vaan kiinteytyä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rasvaa tulisi saada myös! Suosi tyydyttymättömiä rasvoja. Tämänkaltainen rasva nimenomaan stimuloi rasva-aineenvaihduntaa eli laihduttaa. Itse suosittelen dieetille rasvoja ja proteiineja molempia enemmän kuin hiilareita.

Aikasta vähän kaloreita noin isolle miehelle... kannattaa puottaa niitä kaloreita maltillisesti, syö päivässä ehkä noin 300 - 500 kcal vähemmän mitä kulutat.

Samaa ihmettelin minäkin, mites rasvat? Toisin kuin monesti luullaan, rasvattomuus ei ole hyvä tapa laihduttaa. Nappailet tasasesti päivässä hyviä rasvoja.

Asiaa tuosta proteiini - hiilari - rasva -suhteesta löytyy mm. tästä äskettäin käydystä keskustelusta.

Originally posted by cowards dot com
Rasvaa tulisi saada myös! Suosi tyydyttymättömiä rasvoja. Tämänkaltainen rasva nimenomaan stimuloi rasva-aineenvaihduntaa eli laihduttaa. Itse suosittelen dieetille rasvoja ja proteiineja molempia enemmän kuin hiilareita.
Kävisikö esim. ruoka cream tällaisena rasva lähteenä ?

Joo syön kalanmaksaölyä 2rkl ja pellavansiemenöljyä 2rkl ed.
Monivitamiinia tuplat ohjeesta ja b12 ohjeen mukaan sekä C-vit 500mg
Pitäskö mun nyt lisätä proteiinimäärää vai vähentää hiilareita??
Kuka muuten tietäs webistä proteiini ja/tai hiilihydraattitaulukon??

Originally posted by J.J.
Kävisikö esim. ruoka cream tällaisena rasva lähteenä ?

No ei oikein, tuon kerman sisältämästä rasvasta liki puolet on tyydyttyneitä. Parempia rasvan lähteitä mm. kala-, oliivi-, rypsi- ja pellavansiemenöljy.

Ja juizzi: Jos haet paikkaa, mistä löytyy tietoa, paljonko protskua/hiilaria ym. missäkin elintarvikkeissa on niin Fineli

Originally posted by cowards dot com
Tarkoitat varmaan tyydyttyneitä?
..ja toinen puoli itsensätyydyttäjiä..nuitakin saattaa olla liikkeellä tähän vuoden aikaan..:D

ps.olen väsynyt yrittäkkie ymmärtää..

joo.... Onhan se niin et tässä kirjottaessa ei saa kaikkia asioita kerrottua niin etteikö joku pääsis saivarteleen..... Tarkoitin lähinnä sitä että kun meen salille(4krt/vko) niin en mee sinne puhuun kiekkotuloksista tai päivällä nähdyistä perseistä....
Aapo80. Haluan, että rasva palais mut lihakset ei katoais.....

En tiedä kuinka kauan olet treenannut ja millaisessa kunnossa olet, mutta usein tollasella rasvalla ihmisellä on aika huono kunto.
Huonolla kunnolla rasvojen polttaminen on v:mäistä ja miinuskaloreilla on vaikeampi päästä kuntoon. Punttitreenissä kehittyminen huonolla kunnolla on taas sitten hidasta jne...
Sinun sijassasi söisin helvetisti ravintoarvoiltaan hyvää ruokaa ja pyrkisin maksimoimaan kehon kulutustason. Tämän lisäksi alkaisin kohottamaan yleiskuntoa ja lihasten hapenottokykyä. Aamukävelyt, ja pari kolme kertaa viikossa jotain intensiivistä liikuntaa.
Painoa tulee todennäköisesti jonkun verran lisää, mutta se kyllä lähtee aikanaan.
Uskon että kahdessa, kolmessa kuukaudessa pääset hyvään kondikseen ja varsinainen rasvanpolttaminen voi alkaa. Hyvällä yleiskunnolla pääsi kestää diettiä huomattavasti paremmin ja kroppasi kestää/toipuu diettistä nopeasti.
Dietin vetäisin muutamassa 2kk satsissa, joiden välissä 1kk "normaalilla" kalorimäärällä.
Pelkällä punttitreenillä "kiinteytyminen" kestää niin perkeleen kauan, ettei ainakaan mun kärsivällisyyteni sitä kestäisi.
Ja aina täytyy muistaa, että joskus täytyy ottaa askel taakse että pääsisi taas eteenpäin. (voi vittu kun oli pateettista)
Itse en ole mikään "bodari", mutta kondikseen pääsemisestä on lähikokemusta ja tällä systeemillä tein täydellisen metamorfoosin alta vuodessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom