Ruoholahden kuntotalo - kokemuksia?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
41
Selailin sitten noita Hgin kaupungin kuntosaleja. Ja kotiani lähinnä olisi tuo Ruoholahden kuntotalo. Olisiko kellään kokemusta tästä paikasta, käykö kauheasti porukkaa, onko minkälainen ympäristö jne.jne.? Hintataso ainakin näyttäisi olevan kohdallaan :)

Mä kävin keväällä kurkkaamassa tuon Ruoholahden kuntotalon kuntosalin ovella :) Silloin se oli menossa kesäksi kiinni, joten ostin sitten kuukausikortin Ruoholahden palloiluhallin kuntosalille (löytyy Kaapelitehtaan vierestä).. ja siellä oon nyt sitten pysynyt ainakin toistaiseksi :) Tuon kuntotalon salin laitteista en osaa sanoa mitään (en muista), mutta aika pieneltä se itse tila vaikutti.. mutta ehkä kannattaa mennä testimään kerran että minkälainen paikka se on :) Ja muistathan sitten jakaa kokemuksesi täällä :D

^
onko tuokin kaupungin liikuntapaikka vai kuinka? ootko tykännyt käydä, minkälainen paikka treenata ja entäs hintataso?

Mä olen paristi käynyt uimassa tuolla, mutta salille tuskin tulee koskaan mentyä.
Aika pieni se allas on, tähtään että ennen puol neljää olis uinnit uitu koska sitten se alkaakin jo täyttyä mummoista :D

En tykkää siitä yhdestä sedästä siinä tiskillä kun se on jotenkin nihkeän olonen aina.

^
onko tuokin kaupungin liikuntapaikka vai kuinka? ootko tykännyt käydä, minkälainen paikka treenata ja entäs hintataso?

Ei oo kaupungin liikuntapaikka, vaan joku yksityinen eli siis Ruoholahden palloiluhallin omistama. Löytyy googlettamalla :) Oon tykännyt käydä siellä , yleensä on tosi hiljaista (joskus oon ollut jopa yksin!) ja siellä käyvä porukka on ihan mukavan oloista. Sali ei sinänsä ole kovin iso ja siellä on esim. vain yksi penkki.. mikä tietty aiheuttaa joskus ruuhatilanteita :rolleyes: Hinnaltaan toi on opiskelijalle edullinen - 35e kuukaudessa. Mut sähän et ollut opiskelija, joten en tiedä paljonko tuis sulle kustantamaan... tiedot löytynevät sieltä nettisivuilta :)

Niin ja salille pääsee kyllä katsastamaan ilman, että on ostanut jonkinlaisen kortin (niin siis tuonne salille pääsee vain kulkuavaimella ja melkein ympärivuorokauden :thumbs:) eli kannattaa käydä tsekkaamassa ihan paikanpäällä että minkälainen sali on kyseessä (niin mäkin tein)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom