Royce Gracie takaisin UFC:hen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinku mä olen monessa muussa topicissakin sanonu, ni en mä oikeestu haluis kattoo tota matsia. Kyllä Matt tekee ikävä kyllä Roycestä jauhelihaa. :(

Mä taas oon hieman mietittyäni alkamas vakuuttua siitä, et Hois kyllä selviää ihan kunnioitettavasti tosta matsista. Uskon, et Hughes voittaa, mutta decisionilla.

Miehen viimeisimpiä mma-matseja on kuitenki ollu tasuri Yoshidan kaa, ja voitto Akebonosta. OK, Akebono ei varsinaisesti oo mikään mma-guru, mutta silti. Ja Sakuhan Roycen ainoan tappion on aiheuttanu, eli enpä mä pahemmin miehen puolesta pelkää. BJ:tä vastaan olis Royce kovemman paikan edes, jos multa kysytään.

Täysin naurettavaa touhua. Urheilusta kaukana tollanen touhu. Hoissilla ei ole MMA:lle enää kisaajan mitään annettavaa ollut vuosiin. Fyysisesti alivertainen kehäraakki, näin asian näen.

Mutta vaikka dissaan, haluaisin nähdä hänen vielä menestyvän. Mutta uskoa ei kyllä ole tippaakaan, tämä on sentään huippu-urheilua eikä mikään Rocky-leffa jossa vanha sankari palaa.

Aivan. Yoshida nyt ei ole mikään kauhee Ground and Poundaaja taikka pystyottelija. Vaan lukotta kyllä pelkästään, eli aika ideaali vastustaja Roycelle. Ja siitäkin matsista on jo hieman aikaa, Yoshidan pysty on parantunu paljon siitä ajasta.

Ja Matt kyllä pistää semmosen rumban pystyyn että mun käy sääliks Roycea, koska Royce on elävä (mahtaako olla kauaa?) legenda ja varmaan mun suurimpia idooleja. :( :(

Hughes vie joko tyrmäyksellä tai tuomariäänin.

Edellisen matsin perusteella Royce voisi vaikka pärjätä JOS (huom, iiisooo jos) matsi käytäisiin vale tudo -säännöillä. Pystyyn nostamiset ja eräkatkot kuitenkin pakottavat pystyotteluun, mikä ei ole Roycen vahvaa aluetta. Lisäksi old-school gracie-tyyli ei sovi nykyajan matseihin pisteytyksenkään puolesta.

Hughes ei tule groun'n'poundaan Roycea, sanokaa mun sanoneen.
Eikä se pystymatsi oo Hughesinkaan vahvaa aluetta.

Melkonen yllätyshän se olis jos Royce voiton nappais, mutta mä ainaki pidän sille peukkuja. Ehkä triangle-choke johonki väliin? Hughesin pitäis kuitenki tehdä virhe, että näin kävis. Tästä syystä luulen, et matsista tulee tylsä LnP-voitto Hughesille.

Mun uneducated guess on Hughes by kimura in the 1st.

Hughes on mielestäni yksinkertaisesti liian vahva ja taitava nyky Roycelle, ja se Tokoro- tasuri ei oikein vakuuttanut.

Jep. Eiköhän Hughes viimeistele ottelun parissa erässä. Royce oli todella huono Tokoroa vastaan, joka on lightweight (taitaa itseasiassa olla jopa featherweight, mutta sitä painoluokkaa ei Herosissa ole).

On joo tainnu vapariottelijoiden taso mennä vauhdilla Roycesta ohitse

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi voi sentäs... Olis vaan lopettanut huipulta. En taida kattoa koko matsia ettei ukon fanitus saa kovia kolhuja mun silmissä.

Mike sanoi:
Royce muuten vie tuon matsin. Katsokaapa vain.

Toivon todellakin et oot oikeassa mut pahoin pelkään toista...

Mike sanoi:
Royce muuten vie tuon matsin. Katsokaapa vain.

En kyllä usko että Roycella on mitään mahiksia. Miesten fysiikka on niin eri planeetalta ja taidoissa kumminkaan ei paljoa eroa ole. Hughes on vaan liian vahva ja nopea. Ottelu Hughesille ekassa erässä tuomarin keskeytyksellä.

Mr.Bueno sanoi:
En kyllä usko että Roycella on mitään mahiksia. Miesten fysiikka on niin eri planeetalta ja taidoissa kumminkaan ei paljoa eroa ole. Hughes on vaan liian vahva ja nopea. Ottelu Hughesille ekassa erässä tuomarin keskeytyksellä.

Täällä samat aatokset. Hoissi yrittää makoilla ja nostetaan pystyyn ja Hughes mättää pystyssä sitä oikein farmarin kädestä.. :evil:

Eiköhän Royce laadi omat säännöt matsia varten niin kuin aina ennenkin ja sitten hypätään vastustajan syliin ja toivotaan, että mennään mattoon.

superjuha sanoi:
Täällä samat aatokset. Hoissi yrittää makoilla ja nostetaan pystyyn ja Hughes mättää pystyssä sitä oikein farmarin kädestä.. :evil:

Pystymatsi saattaa olla Hughesin suunnitelma,mut sen en usko, et se ketään pystys pahasti mättää.

Ainahan se voittonsa ottaa ylivoimasella voimalla ja koollaan(en oo ite mikään tämäntyylisten ottelijoiden fanittaja. Siis painijat, jotka pudottaa punnitukseen sen 20 paunaa ja sit möyhentää maassa pienempiään) -> slämmit ja gnp. Mutta Roycea se ei pysty GnP'aan, ja maassa on subienki vaara.

Kävi miten kävi,viimestään GSP-Penn -matsin voittaja pieksee Hughesin.:hyper:

ektomorfi sanoi:
Pystymatsi saattaa olla Hughesin suunnitelma,mut sen en usko, et se ketään pystys pahasti mättää.

Ainahan se voittonsa ottaa ylivoimasella voimalla ja koollaan(en oo ite mikään tämäntyylisten ottelijoiden fanittaja. Siis painijat, jotka pudottaa punnitukseen sen 20 paunaa ja sit möyhentää maassa pienempiään) -> slämmit ja gnp. Mutta Roycea se ei pysty GnP'aan, ja maassa on subienki vaara.

Et kyllä oo kovin montaa Hughesin matsia nähnyt jos luulet et se vaan jyrää koollaan ja voimallaan.. :david:
Koitappas kattoa vaikka matsit Triggiä ja St. Pierreä vastaan niin näet et äijä on helvetin taitava, monipuolinen ja kovapäinen. Eikä tosiaan pelkästään mikään "jyrä".

Tottahan on, että Hughes (ja moni muu huipuista) vetää rajusti painoja vaa'alle ja on sitten matsin aikaan 5-10kg raskaammassa kunnossa. Mutta mitä väärää siinä on? Jos ja kun säännöt sen sallii nii tottakai painoluokkaurheilussa porukka vetää painoja. Varsinkin vielä silloin kun punnituksen jälkeen on +24h aikaa palautua.

edit:
Matsissa Hoyce on kyllä aika pahassa pulassa. Yksipuolinen Old School -vapaaottelija kohtaa nykyajan. Ja se sattuu. Pahasti.

ektomorfi sanoi:

http://images.google.fi/imgres?imgu...e+gracie+ufc&start=20&svnum=10&hl=fi&lr=&sa=N

Veikkaanpa ettei tollasta köpöttelijää vastaan tarvii kovinkaan kummonen pystyäijä olla, että pärjää. Siis pystyssä. Ja kyl se Hughes sille matossakin pärjää,siis minun mielestä.

Suositut

Back
Ylös Bottom