Roolista toiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
Kenet tiettyyn rooliin jumahtaneen näyttelijän haluaisit nähdä täysin erilaisessa roolissa?

Haluaisin nähdä Mike Myersin tappajana / psykoottisena mielipuolena trillerissä, missä ei olisi vitsin vitsiä. Uskon, että Myers pystyisi tähän roolivaihtoon.

Christopher Walken ja Gary Oldman ovat kanssa juuttuneet rooleihinsa, mutta sentään ovat sen verran itseironisia, että ovat suotuneet komedian kaltaisiin tekeleisiinkin välillä, vaikkeikaan vielä hyvin menestyksin.

Liitteet

• Myers.webp
    Myers.webp
    17,7 KB · Katsottu: 295
Mixu sanoi:
Haluaisin nähdä Mike Myersin tappajana / psykoottisena mielipuolena trillerissä, missä ei olisi vitsin vitsiä. Uskon, että Myers pystyisi tähän roolivaihtoon.

kieltämättä mielenkiintoisen kuuloista...mutta ei mike voisi olla koko leffaa heittämättä läppää, on se vaan niin hauska sälli ;)

t: austin powers-fani

Juha1 sanoi:
Haluaisin nähdä jennifer lopezin hyvässä elokuvassa, tuskin tapahtuu koskaan.. :(

Olihan the Cell nyt ihan hyvä leffa, vai eikökö?

Eddie Murphyn kun näkisi edes kerran jossain muussa kuin komediassa. Ei sillä, että mies olisi esim. Metrossa ja Shrekissä tehnyt huonoa työtä, päinvastoin. Taitaa tosin jatkaa lopun ikäänsä Pluto Nash -linjalla, sääli.

-

Ron Moss ois mukava nähdä Texasin moottorisaha murhaajana - 10 sekuntia pitkä mullistelu/pälyily ennen viipalointia. :lol2:

Offtopic Propsit pitää antaa Bruce Willikselle joka on aika luunkova näytteljä sekä hyviksenä että pahiksena. Sama Nicholas Cagelle.

Jean Claude Van Damme ois mukava nähdä joskus jossain jeesus leffassa jossa se ruoskittas paskaksi ...

Leslie Nielsen tyttärensä kuolemaa kostamaan lähtevänä vanhana miehenä.

Liitteet

• leslie.webp
    leslie.webp
    5,6 KB · Katsottu: 212
Mixu sanoi:

Vois olla ihan siistii, mutta esm. Jim Carry on ainakin mun päähän painautunut päähän täys koomisena tyyppinä, ja kun näkee sen vaikka Truman Showssa, tai jossain roolissa missää sen pitäisi olla hieman vakavampi, niin jo sen pärstän näkemisestä tulee mieleen sen normaalit roolit ja ei pysty jotenkin ottaa sitä vakavasti, eli Jim Carreyn voisin kuvitella vain tappavan naurattamalla, en vaan pystyis samastuu siihen kylmäverisenä sarja-murhaajana. Mutta tosin joltain se onnistuu ihan hyvin, esm Tom Hanks osaa yleensä muokkautua mun mielestä mihin rooliin vaan, Ehkei Carrey vaan sovi muihin kuin komedioihin, vaikka arvostelijoiden mielestä osasi muokkautua Truman Showhun hyvin, ei mun mielestä..

Iso Arska ja Ronnie Coleman jossain zombien mättämisleffassa tyyliin 28 Päivää Myöhemmin tai Resident Evil Code Veronica X tjms.. Heheh, naurattaa kun tota ajattelee.. Brock Lesnariki ois kova. joopajoo

Eddie Murphy pahiksena.
Tai sitten Sylvester Stallone terminaattorina.
Van Damme Batmanina.

jamaan sanoi:
Vois olla ihan siistii, mutta esm. Jim Carry on ainakin mun päähän painautunut päähän täys koomisena tyyppinä, ja kun näkee sen vaikka Truman Showssa, tai jossain roolissa missää sen pitäisi olla hieman vakavampi, niin jo sen pärstän näkemisestä tulee mieleen sen normaalit roolit ja ei pysty jotenkin ottaa sitä vakavasti, eli Jim Carreyn voisin kuvitella vain tappavan naurattamalla, en vaan pystyis samastuu siihen kylmäverisenä sarja-murhaajana. Mutta tosin joltain se onnistuu ihan hyvin, esm Tom Hanks osaa yleensä muokkautua mun mielestä mihin rooliin vaan, Ehkei Carrey vaan sovi muihin kuin komedioihin, vaikka arvostelijoiden mielestä osasi muokkautua Truman Showhun hyvin, ei mun mielestä..

Sama juttu Frendien Joeyn kohdalla. Ei oikeen voi kuvitella muunlaisessa roolissa kaveria.

Muuten olihan Eddie Murphy vampyyrina kerran(Vampire in Brooklyn)... vaikkei se ehkä oikeen pahisrooli kuiten ollu, mutta jotain sinne päin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NP sanoi:
No ei tosiaankaan. :down:

En tiedä vaikuttiko näyttelijätär vai mikä, mutta huono se on. :0: :zzzz: :kakka:

Hyvä kuitti. ;)

Mun mielstä leffan äänissä ja visuaalisessa toteutuksessa oli onnistuttu harvinaisen hyvin ja tunnelma oli paikoin "mukavan" ahdistava. Tarinankerronta kusi lopussa pikkasen, mut kokonaisuudessa toimi. Ms. Lopez veti ihan hyvin vaikeen roolin ja Vincent D'onofrio oli sekoboltsina loistava. Mut toiset tykkää äipästä ja toiset tyttärestä..
Nolla tähteä ja pashaläjä on kuitenkin ehkä pientä liioittelua.

_

Ok, Cellista ollaan montaa mieltä.
Ja sitten takas topicciin. :)

jamaan sanoi:

Jos haluaa nähdä Jim Carreyn vakavammassa roolissa niin kannattaa katsoa tuo The Majestic. Todistaa mielestäni sen että Carrey osaa tarvittaessa olla myös vakava.

Fat Rat sanoi:
Sama juttu Frendien Joeyn kohdalla. Ei oikeen voi kuvitella muunlaisessa roolissa kaveria.

Muistaakseni kun Matt LeBlanc haki Lost in Space leffaan roolia niin elokuvan tekijät pitivät häntä liian tyhmänä rooliin juuri Joeyn takia.
Lopulta hän pääsi elokuvaan.

syntikka sanoi:
Jos haluaa nähdä Jim Carreyn vakavammassa roolissa niin kannattaa katsoa tuo The Majestic. Todistaa mielestäni sen että Carrey osaa tarvittaessa olla myös vakava.

Voi jeesus sentään. Mulla nousee niskavillat pystyyn kun joku mainitseekin tuon pohjattoman tylsän leffan. Itse odotin leffasta jotain, sillä onhan ohjaajana Darabont sentään ja aihekin kuulosti ihan mukavalta.

Hmm...Nyt kun alkaa miettimään niin, taas jälleen kerran huomaan, että ennakko-odotukset ovat tehneet elokuvasta mielessäni paskemman kuin mitä se ehkä oikeasti olikaan.

Carrey osaa kyllä näytellä myös vakavammassa roolissa, se on myönnettävä tuon leffan perusteella.

Mutta minä en kyllä missään nimessä kehota katsomaan tuota Majesticciä jos ei halua tuhlata 3 tuntia elämästään.

Mutta joku viisashan totesi aikoinaan jotain mielipiteistä ja perserei'istä

syntikka sanoi:

Oli tarkotus joskus monta kertaa ladata toi mutta unohtu sitten, vois kokeilla uudestaan ettiä sen, internetissä kun on tarjouksessa kaikki leffat (uutuudet myös) 0€. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom