RonnieColeman - The Unbelievable +tekstitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ruikelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oisko kellään subeja tohon filmiin. mielellään suomalaisia.
ku ois ihan kiva tietää mitä se ukko selitää siinä taustalla.
on vähän tuo engklanti hakusessa :rolleyes: ..

enpä usko että tohon kukaan olis tekstityksiä tehny, ainoastaan elokuville niitä tulee...

Mä voin kertoa sulle pähkinänkuoressa, mitä se Ronsteri siinä videossa puhuu: "Kanaa, kanaa, vanhaa kunnon kanaa. Hmmm, hyvää grillikastiketta. Kevyitä painoja! Kevyitä painoja! Kanaa, kanaa, uuniperunoita, kanaa..."

salihemmo sanoi:
Mä voin kertoa sulle pähkinänkuoressa, mitä se Ronsteri siinä videossa puhuu: "Kanaa, kanaa, vanhaa kunnon kanaa. Hmmm, hyvää grillikastiketta. Kevyitä painoja! Kevyitä painoja! Kanaa, kanaa, uuniperunoita, kanaa..."
Kyllä kyllä! Unohdit vielä "kevyt paino, vauva!" -huudon.

ja se mitä se huutaa se pouuuuuuuuuuuu!

salihemmo sanoi:

Voi mega-LOL

Good old chicken and good will hunting barbeque sauce good old chicken.

Lightweight baby POWWWWWWWUOOORGGH lightweight! This morning the dreadmill and good old chicken. :worship:

MasterPiece barbeque sauce - the best barbeque sauce they make.
LAIT VEIT PEIPEE!
Good 'ol chicken.

Hauska äijä, huutelisin itekki kaikkee kreisiä salilla mutta jotku vois kattoo vähän kieroon sen jälkeen :/

Jimbe sanoi:
huutelisin itekki kaikkee kreisiä salilla mutta jotku vois kattoo vähän kieroon sen jälkeen :/
Ja se olisit sinä, kun Mike olisi kyllästynyt siihen sun huuteluun? ;)

ps. Katsoin vain, että olet myöskin Tampereelta, sitä en tiedä treenaatteko samalla salilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"ei mitään muuta kuin pähkinää"

Aint nutting but a peanut!

Suositut

Back
Ylös Bottom