romper stomper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Aku-A

Banned
Ilmeisesti joku nahkapää leffa.
Onko joku nähnyt sitä, mistä kertoo ja onko hyvä?
Veikkaan että lopussa päänäyttelijä kasvattaa hiukset ja ostaa tsekvaara paidan.

Oon nähny sen muutamaan kertaan.
Kaikki muut on täysii pellejä siinä elokuvas paitsi Seth, sillä on massaa :worship:
Paska leffa muuten toi American history xxx.

No mä tykkäsin AH-X:stä kovasti, yks mun lemppareista ehd. Onhan siinä tarinassa sitä tiettyä Hollywoodmaista riskinottamispelkoa vielä nyyhkyosioineen päivineen mutta kaiken kaikkiaan huomattavasti keskivertoa parempi leffa. Se kuvaus, mustavalko-osuudet ja hidastukset ja ohjaus ja vielä Anne Dudleyn musiikki siihen päälle kaiken muun lisäksi niin kyllä se on vaan hyvä leffa. Edward Norton nyt on joka ikisessä leffassa vidun hyvä, se jätkä vaan vetää jokaisen roolin hyvin. :thumbs:

Kun ekan kerran kun toin näin joskus vuosia sitten (olin kuumessa) pisti niin vihaksi, että kuume tipahti yhden kokonaisen asteen. Vahvoja tunteita herättävä elokuva, kusipäät esitetään kusipäinä.

Tämähän kiellettiin aikanaan kokonaan Suomessa (siis täyskielto, ei edes K-18).

Ihan ok elokuva. Se on pelkkää tappelua alusta loppuun, eli ei kyllä mikään vahvoja tunteita herättävä. Ja ei, ei ruveta nynnyileen lopussa. Hyvät musiikit. :3:

RS on samankaltainen kuin tuo A-history X, mutta se vaan on 15 vuotta vanhempi elokuva. Kumpikaan ei kovin mielenkiintoisia.

Jos haluat nähdä idiootti häröilyä, niin katso
Surf natzies must die, sillä on ainakin kultti arvoa.

-krp-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katsoin joskus skinheads nimisen elokuvan (en muista mikä suomennettu nimi oli) niin ei siinäkään ne kaverit mitään fiksun olosia ollut.

Katoin äsken, FULL OFF SHIT!! Ei siinä saatana ollu mitään juontakaan. Tissit näky pari kertaa ja neki oli ihan pienet.
Parhaimmat kohtaukset oli kun pakettiautosta tuli miljoona kiinalaista, myöhemmin yks nutipää ampu niitä ritsalla ja ne turistit lopussa, joten ei hyvä.
:kakka:

Tuo Romper Stomper oli aika huono, onnettomasti tehty ja siinä on kuvattu vain ryyppäämistä/tappelua.

Aku-A tsekkaappas elokuva White Lies, mun mielestä loistava pätkä, ehkä jopa parempi kuin American History X .

Täällä jotain infoa siitä

Tosta white lies oli maininta hh-88 forumillaki. Jollei sitä saa 10-15 j€wroon niin imuroin sen next.

the believer on kans ihan katottava elokuva, kertoo juutalaispojasta josta tulee skini.

perustuu tositapahtumiin osittain, joskus 60-luvulla joku klaanin
johtajista paljastui juutalaiseks, uhkas tappaa ittensä jos tieto julkistetaan, ja piti lupauksensa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom