Rollo!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EMT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

EMT

Kertositteko minulle Rovaniemen saleista juuri tänne muuttaneena? Minne kantsis mennä, kun puntin lisäksi tykkäisin käydä myös jumpalla (tosin sali puoli tärkeämpi, puntti se ykkösjuttu)?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hei!

Jos sali on se tärkeempi juttu mutta jumpatkin kiinnostaa kannattaisi ehkä kokeilla Jiipeetä. Sali on hyvä ja jäsenenä voit käydä spinningissä ja jumpissa myös. Kuntokaruselliakin on hyväksi kehuttu jos "feminiinimpi" paikka kiinnostaa.

Kyllä se Jiipee taitaa mennä mun listalla ykköseksi, tosin Kuntokarusellistakin oon kuullu paljon hyvää. Jos halvempaa vaihtoehtoa haluaa niin ilmeisesti Reippaan kuntosali vois olla yks sellanen.

Minä suosittelisin kuntokarusellia, käy ainakin kokeilemassa. Minä ainakin sain salille sekä jumppaan ilmaisen testi kerran. Eli käy tutustumassa sekä vilasemassa paikkoja. Henkilökunta on varmasti kaupungin parasta, tunnet olosi aina takuulla tervetulleeksi. Laitetta ja rautaa löytyy erilaisille käyttäjäkunnille, ja jumppa aikataulutkin näyttävät ihan mukaville. Eli suosittelisin ehdottomasti ainakin tutustumaan. Tervetuloa kaupunkiin:)

Suni sanoi:
Kyllä se Jiipee taitaa mennä mun listalla ykköseksi, tosin Kuntokarusellistakin oon kuullu paljon hyvää. Jos halvempaa vaihtoehtoa haluaa niin ilmeisesti Reippaan kuntosali vois olla yks sellanen.

Missäs sellainen on?:david:

Zone-sarja -42%
homppa1973 sanoi:
Missäs sellainen on?:david:

Se on Rinteen kentän vieressä Korkalovaarassa, vanha Rabatin rakennus.. jos tiedät. Sitä salia on tietääkseni kunnostettu, ja ihan hyvä mesta vissin nykysin :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom