Rocky road brownies-ohje haussa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bree
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Sattuikohan kukaan nappaamaan Avec Sara-ruokaohjelmasta ihanien Rocky Road Brownies.ien reseptia?? Kyseisiin "mokkapaloihinhan" tulee käsittääkseni ainakin vaahtokarkkeja..

Mtv 3.sen sivuilta kyseistä reseptiä ei enää saa, eikä googlettamallakaan löydy...olisi ihana kokeilla tätä, joten toivottavasti joltakin se löytyy.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Googleen rocky road brownies -> kieleksi suomi -> sitten tulee mtvn sivut ja paina välimuistissa namiskasta

Rocky Road Brownies (suklaakakkupala vaahtokarkeilla ja saksanpähkinöillä)

(10–12 palaa)
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl suolaa
2 dl kaakaojauhetta
3 1/2 dl sokeria
2 dl fariinisokeria
2 dl valkosuklaata, pieneksi pilkottuna
2 dl sulatettua voita
4 kananmunaa
1 dl kahvia
täyte:
2 dl tummaa suklaata, pieneksi pilkottuna
2 dl vaahtokarkkeja, pieniksi paloiksi leikattuna
2 dl saksanpähkinöitä, pieneksi pilkottuna

Vatkaa sulatettu voi, kananmunat ja kahvi keskenään. Lisää jauhot, leivinjauhe, suola, kaakaojauhe, sokeri, fariinisokeri ja valkosuklaa. Lämmitä uuni 170 asteeseen. Sekoita kaikki aineet hyvin keskenään. Laita taikina 1-2 voideltuun vuokaan. Paista 170 asteessa 20–25 minuuttia. Sekoita täyteainekset hyvin keskenään. Ota vuoka pois uunista ja lisää täyteseos paistuneen brownie-pohjan päälle. Laita takaisin uunin 5-7 minuutiksi niin, että suklaa sulaa vähän ja vaahtokarkit ovat hieman paahtuneet. Ota pois uunista ja anna jäähtyä. Tarjoile rocky road browniesit haaleanlämpöisinä jäätelön kera.

Voi kiitos! mä yritin googlettaa ja tulikin toi mtv3.sen sivu, mutta se pisti mut vaan error-sivulle... no, ehkä tein jotain väärin, mutta kiitos kuitenkin :) :)

Niinpä.. Browniesit itsessäänkin on jo niin rasvaisia niin joku on keksinyt laittaa niihin vielä kaiken maailman pähkinöitä ja vaahtokarkkeja. Pakko kuitenkin kokeilla kun se näytti NIIN hyvältä silloin kun se sitä teki.

Tää onkin tällainen once in a lifetime-kokeilu :)

Mä olen tehnyt tolla ohjeella sillä tavoin, että sekoitan taikinaan Daim-paloja, Dumleja, Pollyja jne jne mitä karkkia haluaakaan (valkosuklaan ja pähkinät olen jättänyt pois) ja sitten paistan, en enää kuorruta erikseen. Karkkisattumat on aivan :kuola:

Latest posts

Back
Ylös Bottom