Rocky leffat?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slp
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan kellään tietoa onko legendaariset Rocky I - V leffat dvd:nä missään myynnissä. Tahtois ne aika kovasti :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niitä ei muuten kannata katsoa putkeen, on meinaan tuskaisa kokemus. Itse katsoin 1-4 putkeen ja siinä huomaa sen järkyttävän samankaltaisuuden. Ykkönenhän on aivan loistava elokuva, kakkosesta eteenpäin sitten elokuvahistorian huonoimpia väsäyksiä, huononee vain mitä uudempiin mennään.
 
On ne kyllä niin samassa kaavassa, mutta aika legendaleffoja silti.

Kyllä IV on paras. Dolph Lundgren on näyttävässä kunnossa Dragona, sen kunnosta tuli mulle päämäärä, johon tähtään. Sinänsä hyvä, kun pituutta mulla on aika lailla saman verta, niin lihat vaan tarvii lisätä. :D
 
Kakarana noi oli mun lempi leffoja :) (niinku myös kaikki rambot ja terminaattorit sun muut...). ei silloin ainakaan tullut ajateltua samankaltaisuuksia, riitti kun oli lihaksikkaita miehiä (mikähän lie tämäkin taas.... ) ja verta ja tappelua ja isoja pyssyjä (terminaattorissa oli...)
 
Meitsi on aivan sairas rocky-fani, kaikki on tullu katottua ainakin kymmeneen kertaan.Aina kun syltty hakkaa niitä äijiä siinä lopputaistelussa niin itsekin suurinpiirtein huitoo nyrkeillä ilmaa hampaat irvessä :)
 
Kyllä ne on yhtenä pakettina. On kyllä kaikki muut hevletin hyviä paitsi se 5 mis on se Tommy Gun, siitä en tykänny yhtään.
 
http://www.cdon.com/

Tuolta Rocky DVD-paketti ainakin löytyy hintaan 63,95€.
Anttilassa olen myös nähnyt saman boxin (hinta n. 70-80€)
Hyviä leffoja.
 
Löytyy pakettina, niin kuin täällä on todettu ja paketti löytyy hyllystä.

Makuasia, mutta ostamisen arvoinen - Rocky I on paljon yleistä Stallone-mainettaan parempi filkka. Adrian, treenaaminen aamuyöllä, southpaw-muminat, teurastamo, kaikki rulaa. :)
 
Itse löysin sattumalta oman Rocky-dvd kokoelmani divarin hyllystä kesällä 2003. Hintaa paketilla oli 37 euroa. Koko paketti levyineen ja koteloineen oli täysin priimakunnossa. Sen hyllyn luota en pystynyt lähtemään ilman että otin paketin kouraani ja kiikutin kassalle. :)

Get up, you son of a bitch! Mickey loves you! -Mickey Goldmill
 
Kyllä ne Rockyt vaan sellasia leffoja on, että niitten kattomisen jälkeen tekee mieli mennä salille. Elokuvina sinänsä ne nyt ei mitään häävejä ole, ainakaan 1.osan jälkeen, kuten joku fiksu tuolla aiemmin kertoikin.
 
Tuntuu siltä että melkeen pakko tilata! :evil:
ei tuo 64e ees paha hinta oo (näin fanille ;))
 
:offtopic: Rocky IV paras rocky kevyesti. Musiikeista :5:
Leffa :4:
 
Spidey tarkoitti varmaan Rocky VI. Jossain muistaakseni törmäsin juttuun, että moinen olisi ainakin suunnitteilla ollut. En tiedä varmaksi.
 
Se Rocky VI piti tulla mut sit jostain syystä sitä ei tehdäkkään :itku:
 
Back
Ylös Bottom