RMJ 2008- Jay-Z pääesiintyjäksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mahoney
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tollaisen ilmoituksen bongasin tämän päivän hesarista. Itselle oli ainakin uusi uutinen ja tuli kieltämättä hieman puun takaa. En ole mikään suuri Jay-Z fani, mutta kieltämättä tänä vuonna olisi jo yleisömäärän arvoinen esiintyjä verrattuna aiempien vuosien Eppu Normaaleihin jne.

RMJ:n sivujen mukaan uutinen on varmistunut jo n. viikko sitten. Ei ole kuitenkaan mua tavoittanut. Muut esiintyjät eivät ainakaan vielä ole kansainvälisiä Hellacoptersia lukuunottamatta.

Kuinka moni on ajatellut lähteä tänä vuonna Poriin? Rauma on itselle tullut jo tutuksi, mutta Kirjurinluoto olisi ihan uusi kokemus. Itse karsastan nykyistä RMJ:tä Sedun omistuksen vuoksi, mutta laitan kuitenkin tänä vuonna harkintaan.

http://www.rmj.fi/

En ole fani, mutta täytyy sanoa että siltikin kova (=helevetin kuuluisa) pääesintyjä on ;)

RMJ on boikotissa kun siirsivät perkuleet sen sinne poriin. Sedu pilaa kaiken kivan. Ei se oo raumanmerta enää nähnykkään. :curs:

Tekis mieli lähteä, lähinnä vaan biletyksen ja juomisen takia kun esiintyjät ei oikein innosta. Jay-Z on iso nimi muttei oikein Suomessa, tolla rahalla ois varmasti saanut jonkun täällä paljon suositummankin artistin.. Lähtöä pitää harkita, 85 euroa on SK-Silver cardilla 3pv lippu joten ei se halvaksi tule.

Kyllähän Jay-Z aika paljon itse tuottaa omaa ja muiden musiikkia vai mitä tarkoitit?

niin, tuottaa. kaveri ei ole paljon räppiä tainnut enää tehdä, välillä heittää jotain feattii beyoncelle pari sanaa ja se on siinä. sillä just tarkoitin että olis ehkä kannattanut hommata joku toinen starba joka sitä musaa tekee vielä tekee eikä pelkästään keskity lafkan johtamiseen.

Jiggalta tuli kuitenkin alle puoli vuotta sitten uusin levy, eli kyllä mies IMHO on vielä aika relevantti nimi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllähän tonne olis enemmän suomalaiseen makuun sopivamman tähden hankkia. joku hyvä rokkiyhtye uppoaa aina, mut tällaisesta rappaajasta en sit tie...

en mene kun pidetään porissa, jos järjestettäisiin raumalla niin olisin harkinnut menemistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom