juhata Banned Liittynyt 24.4.2002 Viestejä 208 9.9.2004 #1 Miten HP:n Smart Startin voi yhdistää RIS asennukseen. Vai miten tehdään levykonffigit ennen asennusta ? Ideoita ???
Miten HP:n Smart Startin voi yhdistää RIS asennukseen. Vai miten tehdään levykonffigit ennen asennusta ? Ideoita ???
123itsnd Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 556 9.9.2004 #2 Oletko aikaisemmin asentanut palvelimia Smart Start:lla ?, Tarkoitan, onko miten kokemusta siiitä ?
juhata Banned Liittynyt 24.4.2002 Viestejä 208 9.9.2004 #3 Kimmo sanoi: Oletko aikaisemmin asentanut palvelimia Smart Start:lla ?, Tarkoitan, onko miten kokemusta siiitä ? Click to expand... Olen. Eli miten saadaan tyhjään palvelimeen luotua levy arreat kun se on bootattu verkkon ? Onko RIPREP:stä hyötyä ?
Kimmo sanoi: Oletko aikaisemmin asentanut palvelimia Smart Start:lla ?, Tarkoitan, onko miten kokemusta siiitä ? Click to expand... Olen. Eli miten saadaan tyhjään palvelimeen luotua levy arreat kun se on bootattu verkkon ? Onko RIPREP:stä hyötyä ?
123itsnd Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 556 9.9.2004 #4 juhata sanoi: Olen. Eli miten saadaan tyhjään palvelimeen luotua levy arreat kun se on bootattu verkkon ? Onko RIPREP:stä hyötyä ? Click to expand... Hyvän kyssärin heitit, en ikävä kyllä osaa tähän hätään vastata mitään muuta kuin, että 0102 172 700(HP) tuolta saat varman tiedon. Toivottavasti saat purkin pakettiin.
juhata sanoi: Olen. Eli miten saadaan tyhjään palvelimeen luotua levy arreat kun se on bootattu verkkon ? Onko RIPREP:stä hyötyä ? Click to expand... Hyvän kyssärin heitit, en ikävä kyllä osaa tähän hätään vastata mitään muuta kuin, että 0102 172 700(HP) tuolta saat varman tiedon. Toivottavasti saat purkin pakettiin.