Tämä on sellanen aihe josta voisi puhua vaikka maan loppuun asti ja silti fiilis olis...:wall:
Itsellä myöskin tällä hetkellä e-kuppi, pituutta 160cm ja paino nyt jossain vähän yli 60kg. Monesti olen myös miettinyt, että mitä tapahtuu näille omille majavanhännille kun dieetti alkaa tms. Painoin joskus aikoinaan 40kg ja silloin tissit olivat c:t, että ehkä ne siihen palaa...ken tietää. Itse olen kuitenkin ottanut tähän sen asenteen, että mulle on tärkeämpää se miltä muu kroppa näyttää ja tisseille saa sitten tapahtua mitä ikinä haluaa. Jos ne kerran ovat noin isoksi kasvaneet niin ei sille oikein mitään voi...Ovathan ne hiukan nahkapusseiksi muuttuneet jo pelkästään vähärasvaisemman ruokavalion vuoksi ja kisoissa ne voi varmaan rullata kasaan, heh:D Mun neuvo siis kaikille naisille on, että ei kannata turhaan stressata, meissä on paljon muutakin kaunista kuin rinnat, eikös vaan ? Kyllä sitä joskus toivoisi näin treenaavana ihmisenä, että olisi "siunattu" pienellä rinnoilla, mutta asiat ovat kuten ovat. Silikonit on ihan kivat joillain, mutta harvalle kuitenkaan sopivat mielestäni.