Rintavarustuksen kiinteytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tzu
  • Aloitettu Aloitettu

Tzu

Kun nyt pääsin tuosta painon pudotus ongelmasta, niin tuli seuraava ongelma tai onhan tää ongelma ollut jo niin kauan kun läskiäkin. Onko mitään toivoa saada näitä navassa roikkuvia juttuja pienemmiks?? Mikä olis siihen paras treeni/keino? Katoin kaiken uhallakin itsestäni pikku videopätkän ja että voi ihminen olla kamalan näkönen! No antaapahan tuo motivaatiota, mutta toisaalta mietityttää, että voiko oikeesti tästä kropasta saada vielä ihmismäisen näkösen?!:eek:

Paikallista laihdutusta ei ole olemassakaan, vaan rasvaprosentin alentuessa myös rinnat yleensä ajan myötä pienenevät. Rintalihastreeni auttaa toki jonkin verran, mutta mitään "täsmäkiinteytystä" ei silläkään saa aikaan, valitettavasti. EDIT: Eli paras tapa toimia tässäkin kohtaa on se tuttu, vanha juttu: terveellinen ruokavalio ja fiksu treeniohjelma. Itse en usko rintoja kiinteyttäviin ihmevoiteisiin sen enempää kuin selluliittivoiteisiinkaan...

^öööö, siis joo, niin tarkotinkin juuri sitä, että mahtaako nämä rinnat pienentyä sitä mukaa kun rasvaprosentti alenee? Eli siis, ettei jää sellaseks tyhjäksi nahkanpalaksi tohon eteen..heh.

^öööö, siis joo, niin tarkotinkin juuri sitä, että mahtaako nämä rinnat pienentyä sitä mukaa kun rasvaprosentti alenee? Eli siis, ettei jää sellaseks tyhjäksi nahkanpalaksi tohon eteen..heh.

Noh, ikävä todeta, mutta mulla ainakin roikkuu tyhjinä ajokoirankorvina tossa edessä eikä treeni tuo muutosta. Rintalihas tietty kasvaa, mutta mulla ainakin noi pussit on jo niittenkin alla.:D

Joo eipä se nahka taida siitä mihinkään pienentyä. Riippuu tietenkin ihon elastisuudesta, mutta taitaapi suurimmalla osalla jäädä ainakin hieman tyhjää tilaa sinne pussukoihin dietin myötä..

Apua!Ei helvetti, en mä mitään nahkarukkasia halua..:( Pitääkö tässä mennä silikoonit hakemaan, tsiisus!:hyper:

Apua!Ei helvetti, en mä mitään nahkarukkasia halua..:( Pitääkö tässä mennä silikoonit hakemaan, tsiisus!:hyper:

Älä vielä pelästy!!!:D Mulla on tapana ottaa näihin keskusteluihin aina tämmönen itseironinen kanta. Mä pudotin painoa kuitenkin sen 25 kiloa ja iso osa lähti rinnoista (DD -> pieni B), joten ei ihme että on nää rukkaset enää jälellä. Eihän kaikille näin käy ja jos painoa ei tiputa paljon nii tuskin lopputuloskaan on tämänlainen.;)

Eiköhän oo tosi yksilöllinen juttu miten niille rinnoille käy vai käykä kuinkaan. Täällä on semmosiakin mimmejä joilla rasvaprosentin pieneneminen ei vaikuta rintoihin juuri lainkaan. Tsemppiä!

no saman verran mullakin on tiputettavaa..Että joo, hauska nähdä, miten käy..Pitäsköhän sitä ottaa ennen ja jälkeen kuvat, niin vois myöhemmin vertailla..:D

voi ei, tää saa mut jo todella epätoivoseks.. itsellä tosiaan dd-kuppi, ei ylipainoa koskaan ollutkaan(171/55) mutta rasvaprosenttia haluan pienemmäksi.. mut jos kaikki lähteeki multa sit rinnoista ja sit ne jää sellasiks kamalan näkösiks pussukoiks.. inhottaa ajatuskin ! :(
eikö oikeasti mikään auttaisi? pitäisköhän kokeilla selluliittigeeliä :D

Mies heitti tässä yks päivä niin lohduttavan kommentin: "sun tissit ei tunnu enää niin täyteläisiltä" :hyper: Niin, että näin se rasva katoaa ja pussit jää tilalle, hihih, ihanaa!!:rock: Mutta joo, katselin tässä tuota vatsan seutua, mikä on siis pursunut raskauden myötä, se ei kyllä näyttäis jäävän mitenkään löysälle, pussille (tai miten tuon sanois). Mutta ehkä siihen on sit auttanut vatsalihastreeni? Mulla kyllä on semmonen paksu, jäntevä nahka, et eikös semmonen kiinteydy helpommin, ainakin luulis?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
voi ei, tää saa mut jo todella epätoivoseks.. itsellä tosiaan dd-kuppi, ei ylipainoa koskaan ollutkaan(171/55) mutta rasvaprosenttia haluan pienemmäksi.. mut jos kaikki lähteeki multa sit rinnoista ja sit ne jää sellasiks kamalan näkösiks pussukoiks.. inhottaa ajatuskin ! :(
eikö oikeasti mikään auttaisi? pitäisköhän kokeilla selluliittigeeliä :D

Mun on aika vaikea uskoa, että sulla noilla mitoilla ne rinnat mihinkään tyhjenee. Eiköhän ne useimmiten jää pusseiksi, kun pudotetaan useita (kymmeniä) kiloja. Sä taidat kuulua niihin onnekkaisiin, joilla on isot rinnat ja siro vartalo. :D

juu. nataliella onkin mukavalta KUULOSTAVA keho. noin paljon pituutta ja vähän painoa ja SILTI rinnat niin aika ihme.

Kyllähän ne rinnat pienenee, mutta jos ne on tosi isot niin on se parempi että vähän ees pienenee. Mulla ainakin nahka taitaa olla edelleen yhtä iso, vaan rasvat vähentynyt. Toisaalta tää on parempi: ku nää mahtuu niihin liiveihin paremmin; ku aina on ollu se ongelma että vaikka hankkis millaset istuvat rintaliivit niin jotenkin ne rinnat on vaan pursunnu tosta edestä (sekä sivuista) ulos. Eli nyt ei oo sitä ongelmaa. :) Mutta epätoivoiselta vaikuttais se, että noista nyt jotkut terhakat tulis. Leikkaus on ainoa vaihtoehto.

Tämä on sellanen aihe josta voisi puhua vaikka maan loppuun asti ja silti fiilis olis...:wall:

Itsellä myöskin tällä hetkellä e-kuppi, pituutta 160cm ja paino nyt jossain vähän yli 60kg. Monesti olen myös miettinyt, että mitä tapahtuu näille omille majavanhännille kun dieetti alkaa tms. Painoin joskus aikoinaan 40kg ja silloin tissit olivat c:t, että ehkä ne siihen palaa...ken tietää. Itse olen kuitenkin ottanut tähän sen asenteen, että mulle on tärkeämpää se miltä muu kroppa näyttää ja tisseille saa sitten tapahtua mitä ikinä haluaa. Jos ne kerran ovat noin isoksi kasvaneet niin ei sille oikein mitään voi...Ovathan ne hiukan nahkapusseiksi muuttuneet jo pelkästään vähärasvaisemman ruokavalion vuoksi ja kisoissa ne voi varmaan rullata kasaan, heh:D Mun neuvo siis kaikille naisille on, että ei kannata turhaan stressata, meissä on paljon muutakin kaunista kuin rinnat, eikös vaan ? Kyllä sitä joskus toivoisi näin treenaavana ihmisenä, että olisi "siunattu" pienellä rinnoilla, mutta asiat ovat kuten ovat. Silikonit on ihan kivat joillain, mutta harvalle kuitenkaan sopivat mielestäni.

Itsellä pieneni kyllä pudotettaessa Bstä Ahan. että jes. Mutta treenin avulla olen saanut vähän rintalihaksiin ryhtiä ainakin ja olen edes hiukan ylpeämpi rintojeni muodosta. :)

Rinnoissahan on rasvan lisäksi myös rauhasta vaihteleva määrä, joka ei pienene laihdutettaessa. Jos on esim. hoikka mutta rintava kuten natalie, niin kyllä siitä pitäisi jäädä jäljellekin ihan mukavasti kun rinnan koko muodostuu väkisinkin suurelta osin rauhasesta (koska rasvaa ei kuitenkaan NIIN paljon ole vaikka laihaläski olisikin).

Minulla seurasi nahka laihtumista noin puolen vuoden viiveellä. Laihdutin kyllä alle 10 kg mutta kuitenkin. Pallo-E:stä tuli hetkeksi lätkä-DD ja nyt taas yhä pallomaisempi DD. Ripustusten a.k.a rintalihasten terhakoituminen on myös nostanut profiilia. Minulla on varmaan aika lailla paljon rauhasta, koska levittäessäni molemmat kädet yläviistoon sivuille, rintakehän iho kiristyy ja rauhaskudoksen vähän rypyliäinen pinta tulee selvästi näkyviin rinnan yläosasta. Vähän karua juttua, myönnän ;)

Minuakin mietityttää tisujen kohtalo. Pudotettavaa mulla on vaivaiset 30kg, joten ylimääräistä nahkaa jää pahimmassa tapauksessa roikkumaan ihan joka puolelle. Niin ja mitenköhän tuo raskaudesta jäänyt kengurupussi pienenee? :rolleyes:

^samanlainen täälläkin, mutta olenpa huomannut, että se on pienentynyt. Vatsakoneessa vaan tarpeeks painoja ja 10-12 toistoa, niin hyvä tulee. Niillä 20-30 toistoilla tuskin hyviin tuloksiin pääsee ;)

No mulla nyt ei ole paino pudonnut tollasia määriä, mutta toisaalta mä olen :wanha: . Kuppikoko ei ole tässä hommassa kuitenkaan pienentynyt. Siis vähän on lähtenyt, mutta ei puhettakaan, että mitään B-kuppeja voisin päälleni pukea. Lisäksi näyttää siltä, että jos jossakin vaiheessa etumus vähän lässähtikin, se on nyt aikalailla takaisin kuosissaan... siinä missä oli sitä ennenkin :D . Siis mitkään terhakat pystyt mulla ei ole ollut koskaan :rolleyes:

Eli ei ehkä kannata tehdä mitään silikonien hankitapäätöksiä tai rinnan pienennyksiä ennen kuin on vähän aikaa katsellut, mihin suuntaan kehitys kulkee ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom