Rintakipu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo,tossa pari päivää sitten alotin pitkän tauon jälkee nostelemisen.
enimmäkseen tein penkkiä, ja seuraavana aamulla heräsin vasemman rinnan kipuun, ja kipu jatkuu edelleen.
kipu ilmenee pistelemällä ja kun vasenta kättä liikuttaa niin koskee aika lailla rintaa.
osaisko/ onko jollekkin käyny samalla tavalla,et osaisko kertoa mistä johtuu :/

enimmäkseen tein penkkiä, ja seuraavana aamulla heräsin vasemman rinnan kipuun, ja kipu jatkuu edelleen.
kipu ilmenee pistelemällä ja kun vasenta kättä liikuttaa niin koskee aika lailla rintaa.

jos se kipu ei tunnu lihaksessa, vaan "kylkiluitten alla" niin saattaa olla jotain vakavampaakin esim sydänlihastulehdus. Onko kipu jatkuvaa ja toistuu aina/usein sydämmenlyönnin aikana?

jos se kipu ei tunnu lihaksessa, vaan "kylkiluitten alla" niin saattaa olla jotain vakavampaakin esim sydänlihastulehdus. Onko kipu jatkuvaa ja toistuu aina/usein sydämmenlyönnin aikana?

Ei tunnu kun sydänlyö. jos vetää vaikka syvää henkee niin sit pistää aika ikävästi vasenta puolta.
huomena lääkäriin jos ei ole helpponut :/

Mulla tuntui ihan samanlaista kipua tuossa alkuviikosta, sopii täysin kuvaukseen. Pari päivää se vaivasi kunnes meni itsestään ohi. Jätin kyllä salitreenit ja muun rasituksen suosiolla väliin, ja olin jo menossa lääkäriinkin toisena päivänä, mutta en kiireiltäni kerinnyt ja seuraavana päivänä se olikin jo lakannut. Outo juttu.

Mulla oli n. kuukausi sitten samanlaisia kipuja, mm. hengenveto, kun nosti kättä ja yöllä kun koitti nousta selältään nopeasti ylös. Kodeiinikuurit yms. vedettiin sit siihe, jotka lähinnä autto nukkumaan paremmin.

Loppujenlopuksi hierojalla sit naksautettiin joku lukko sieltä auki ja kappas, vaivat parani autommattisesti. Lääkärit taas oli diagnosoinu vähän erikoisesti: kylkiluunmurtumasta johonki keuhkorasittumaan tjsp.

Mulla tuntui ihan samanlaista kipua tuossa alkuviikosta, sopii täysin kuvaukseen. Pari päivää se vaivasi kunnes meni itsestään ohi. Jätin kyllä salitreenit ja muun rasituksen suosiolla väliin, ja olin jo menossa lääkäriinkin toisena päivänä, mutta en kiireiltäni kerinnyt ja seuraavana päivänä se olikin jo lakannut. Outo juttu.

Joo eipä tuo mullakaan enään niin kipeä ole kuin eilen. mutta kipeä vähän vielä jos painaa/tekee äkkinäisiä liikkeitä. voipi olla että on päässyt rasittumaan rinta,tai sitten ei. :)

kovan treenin jälkeen tuontapaisia ollut itselläkin. ovat yleensä loppuneet seuraavana päivänä tai kahden päivän päästä kuitenkin. kannattaisihan kipu tutkituttaa, vaikka lihaskipuna sitä omalla kohdalla pidän. sydänkin on tietysti lihas ja ottaneeko jotenkin itseensä vasta aloitetun kovemman treenauksen. yleensä varsinkin penkkitreenien jälkeen esiintyy, josksu maven jälkeenkin.

joo sama täälä,nytten on oikeestaan kipu kokonaan hävinnyt, tänää meinasin aloittaa treenit jälleen,mutta ehkä vähä löysimmin ottein :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kiitti kaikille vastauksista, kipu on tavallaan jo hävinnyt,ja treenitkin on alotettu eikä koskenut oikeestaan tehdä mitään muuta liikkeitä,kuin vinopenkkiä:rock:

Kokemuksesta voin sanoa et jos oikeasti sydämestä ottaa niin kipu tuntuu lähinnä keskellä. Tai siis suurinpiirtein keskellä. Voihan olla yksilöeroja mut näin itellä.

nimim. 2 viikkoa sairaalassa sydänlihastulehduksen takia

Latest posts

Back
Ylös Bottom