rinnat, treenaaminen ja dieetti

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
43
Rinnat ja dieetti

Heips.
Yksinkertainen kysymys johon kaipaisin vastausta kauemmin fitnesstä/bodausta harrastaneilta naisilta. Eli: miten paljon rinnat kärsivät jatkuvasta "koon" muutoksista, eli tästä massailusta jota seuraa diettaus. Onko tulevaisuudessa silikoonit ainut keino pelastaa rinnat? Käsittääkseni (näin kuvittelen) että rintanahka sisältöineen joutuu vuoroin venymään ja taas kutistumaan. Jääkö rintoihin helposti arpia tjms.
:eek:

Onko rintojen pelastamiseen jotain kotikeinoja, voiteita tjms. asiaa estäviä vinkkejä?

Kiitos jo etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu paljon ihotyypistä ja ehkä vähän kilpailijan iästäkin. Kyllähän nuo rinnat aikamoisia kokomuutoksia kokevat, varsinkin jos on sitä sorttia, että rinnat helposti kasvavat painon noustessa ja sitten toki päinvastoin. Kenellä on kimmoisa iho ja sen tyyppinen yleensäkin, ettei tule helposti "raskausarpia" niin selviävät aika vähillä tuskailuilla.

Ja se dieetin lopussa jäljelle jäävä rintojen koko riippuu sitten taas rintarauhaskudoksen määrästä. Jollekin voi jäädä ihan kunnon rinnatkin, kun toiselta taas vastaavissa rasvoissa lähtee käytännössä kaikki.

Bodyshopilla on ainakin semmonen kaakaovoide (isossa puikossa), mitä käytetään mm. raskauden aikana ehkäisemään raskausarpia ja on hyvä ja riittoisa tuote. Ja yleensäkin dieetillä ite ainakin olen fanaattinen rasvailija, jotta iho kiristyisi samaa tahtia kun rasva tirisee. Ettei kävis niin, että esim. alaselässä olisi ikävän näköistä löysää nahkaa, joka näyttää kauempaa katsottuna rasvalta (lue läskiltä), vaikkei sitä todellisuudessa olekaan. Dieettien aikana olen varmaan testannut lähes kaikki markkinoilla olevat kiinteyttävät ja "aineenvaihduntaa kiihdyttävät" voiteet, eikä niistä ainakaan haittaakaan ole ollut. :)

Eikö muilla "konkareilla" ole asiasta kokemuksia?:eek:

Eipä nuo nyt omalla kohdalla ainakaan kärsineet ole ;) Ei arpia ja ihokin on venynyt ja kutistunut sitä mukaa. Eri asia toki saattaa olla jos välttämättä haluaa offilla vetää 20kg laardia ympärillensä.

Päätin saada itseni timmiin kesäkuntoon viidessä kuukaudessa järkevällä ruokavaliolla ja treenaamisella. Mitat ovat tällä hetkellä 178cm/76kg. Tavoite on 63 kg. Onko mielestänne liian vähän vai sopiva tavoite? Mietin, että miten rinnoille käy laihduttaessa..? Alkavatko aina roikkua, vai voiko lihaskuntotreenillä auttaa huomattavasti asiaa? Tällä hetkellä kokoni on 80D ja toivoisin niiden hieman pienenevän ja kiinteytyvän, jotta selkäkivut vähentyisivät ja urheilu olisi muutenkin helpompaa. Kertokaahan omia kokemuksianne! :)

Rasvaprosentin pienentyessä pienenevät rinnatkin, eivätkä ne minulla ainakaan roikkua alkaneet (tosin kyse ei ollut mitenkään dramaattisesta muutoksesta).

hömppä sanoi:
massailusta jota seuraa diettaus. Onko tulevaisuudessa silikoonit ainut keino pelastaa rinnat? Käsittääkseni (näin kuvittelen) että rintanahka sisältöineen joutuu vuoroin venymään ja taas kutistumaan.

Niinkuin vilmis jo aiemmin mainitsikin, niin nämä on aikalailla yksilöllisiä asioita- jos on taipumus saada raskausarpia helpolla niin kyllähän niitä rintojenkin alueelle tulee painon rajusti heittellessä. Kotikonseina näitä omia on ihon pitäminen hyvässä kunnossa ...noin yleisesti- rasvaamalla , omalle iholle sopivalla perusrasvalla. Omat reilut b- kupit on tehokkaasti sulaneet jonnekkin aa- kupin tasolle aina kisadietin loppumetreillä. Mulla ei rinnat ole dietistä kärsineet, vain hetkellisesti hävinneet :D ja dietin loputtua tulleet takaisin nopeastikkin. Olen selvinnyt myöskin ilman raskausarpia- ei silti, etteikö täytettä voisi olla lisää : )

Zone-sarja -42%
Olin ennen alipainoinen, ja rinnat olivat lähes olemattomat... Ne siis pienenivät B/C kupista AA:ksi, mutta kuitenkin kasvoivat takaisin samalla kun muukin vartalo palautui normaaliksi. Eivätkä mielestäni ole mitenkään siitä kärsineet.

Tosin ehkä jatkuva "koon" vaihtelu voi saada aikaan dramaattisiakin muutoksia.

Mulla nuo vaihtelee painon mukaan sellasista koirankorvista muhkuihin :D Joten ainakin täällä kyllä dieetti vaikuttaa rintoihin. Kun rinta on rasvaa, niin eikös ole luonnollista että se rasvakudos lähtee toki sieltäkin? Mutta... niin kauan kun jotain on jäljellä, niin hyvä. Jos aivan 8-vuotiaan tasolle tuo rintamus palaisi niin sitten saattaisin alkaa huolestumaan ja suunnistaisin ehkä Nordströmille. ;) No, kisakireys - jahka siihen ikinä päästään - on vaan hetkellinen olotila, joten luottavaisin mielin tässä kannetaan tuota etumusta. Toistaiseksi ei ole vielä kadonnut olemattomiin. Ja jos on pienentynyt niin aina se on tullut myös takas!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vilma-liina sanoi:
Dieettien aikana olen varmaan testannut lähes kaikki markkinoilla olevat kiinteyttävät ja "aineenvaihduntaa kiihdyttävät" voiteet, eikä niistä ainakaan haittaakaan ole ollut. :)

Any special favourites? Mikä voide taikoi silkinsileän ihon? Millä voiteella on maagisia "kiinteyttäviä" voimia? Jaa salaisuutesi meidän mimmien kanssa, oi ihana vilma-liina. :)

Noista rinnoista sen verran omaa kokemusta, että laihdutin joskus vuonna 2000 10 kiloa eivätkä rinnat pienentyneet YHTÄÄN vaikka olivat kokoa 75E ja sittemmin kun lihoin saman 10 kg sairauteni johdosta, rintani lihoivat myös...(nyt 75F). En oikeen tajua miksei niistä ole rasva lähtenyt, mutta kai tää on niin yksilöllinen "taipumus" myöskin (niinku että mistä kohin lihoo/laihtuu...). Olisin kyllä suonut että rinnat oisivat pienentyneet vaikka puolella, mutta ehkä niistä ois sitte tullu ihan riipat...:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom