Rimini, Italia 20.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan käynyt/Menossa? Millaista oli? Oliko halpaa?
Olen koulusta menossa tuonne 20-27 toukokuuta.
Hotelli taisi olla Esedra.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaki_ sanoi:
Onko kukaan käynyt/Menossa? Millaista oli? Oliko halpaa?
Olen koulusta menossa tuonne 20-27 toukokuuta.
Hotelli taisi olla Esedra.

Muistaakseni kesällä 1991 oltiin perheen kanssa Rizionessa (kirjoitusasua en muista), joka oli viereien kaupunki ja muistaakseni aikamoinen turistirysä. Vesipuiston takia unelma lapsille. Käytiin Riminissä kerran. Rimini käsittääkseni ei ollut samanlainen rysä, mutta havainnot perustuvat 9-vuotiaan pojankoltiaisen lähes 14-vuotta vuotta vanhoihin muistoihin.

Monet naiset ottivat aurinkoa yläosattomissa. :)

Rimini, Riccione ja Cattolica ovat vieri vieressä Adrianmeren rannikolla. Lyhyt matka San Marinoon, kolmisen sataa kilometriä Roomaan ja pari sataa Venetsiaan. Cattolicasta tiedän että siellä on lisäravinnekauppa, jossa ainakin Prolabin ja EAS tuotteita, vaan hinnat samat kuin Suomessa.

Liikuin loppukesästä viime vuonna noilla seuduin, jolloin rannikolla oli paljon italialaisia lomailemassa.
Silloin oli todella aurinkoista ja mukavaa. Kaukana kaupungin pölystä ja katkusta.

Kävin Riccionessa ja Riminillä vuonna 1999. Sellaisia tyypillisiä turistirysiä, eivät ole minun kaltaisia paikkoja, mutta autollahan pääsee pörräämään muualle. Italia ei mielestäni ole enää mikään halpa maa, mutta jäde on hyvää :D Italiassa on tullut käytyä yhteensä sellaset kolme kertaa, ihan nätti maa ja mukavia historiallisia kohteita rantalöhöilyn sijaan. En vaan suosi yhdessä maassa liikaa käymistä, joten Italia saa olla minulta rauhassa aika pitkään vielä ... heh ... kaukomaat jo kutsuvat :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom