Riittääkö kalorit ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dbol
  • Aloitettu Aloitettu
Mortonki

Kertokaapa kun olette kuitenkin laskeneet päivän sapuskoistanne kalorit ja protsut, että missä päin tällaisella päivän ruokavaliolla liikutaan ??

Oma taustani on punttien kanssa äheltämistä 5 vuotta ja päämääränä lihasmassan hankinta.Tätä ennen aktiivista juoksua ja ergosoutua.Pituutta vain 194 ja painoa 101 kg.Rasvat arviolta ~ 10-15 %.

0800 aamiainen: 1/2 litraa rasvaton jogurth+purkki raejuustoa ja mysliä.kahvia ja ruisleipää 3-4 palaa juustolla ja leikkeleellä.

1000 Wheyn-massa n.2 dl +banaani.

1200 Lounas :Kanafilettä n.200g,riisiä,salaattia ja leipää.Pari lasia maitoa.

1400 treeni.+palautusjuoma (joko salilta valmispurkki tai oma sekoite wheyn-massa valmisteesta).

1600 Kahvia,leipää ja mahdollisesti joku leivos.

1800 Päivällinen:sama satsi kuin lounas.

2000 Iltapala:Kahvia,leipää ja banaani

2100 Wheyn-massa valmiste drinksu n.2dl jauhetta veteen sekoitettuna.

Riittäkö tämä massatreeni ravinnoksi ? Treenaan 3-4 krt. vkossa seuraavasti :Päivä 1 ojentavat (rinta,olkapää,ojentaja).Päivä 2 jalat Päivä 3 Koukistavat(selkä,haba).Treenipäivien välissä aina välipäivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo klo 16.00:n ja 20.00:n proteiinittomat ateriat eivät välttämättä oikein kuuluisi ärjyvän bodarin päivärutiiniin, mutta muuten kyllä näyttää oikein hyvältä. Korvaa nuo kaksi häpeäpilkkuateriaa jollakin pienellä proteiinipitoisella otuksella.

jos et rasvoja pelkää niin mun ehdotus ois leipäjuusto! Itse ainakin syön leipäjuustoa yllin kyllin. Siinä protskuja paljon (samoin myös rasvaa) ja loistavan makuista vaikka juuri välipalalla kahvin kanssa.

Miten on noiden weightgainer tuotteiden kanssa ? Kannattaako käyttää esim. Wheyn-massaa vai ostaa laadukasta heraproteiinia ja huolehtia itse riittävistä hiilareista.Tuntuu, että tämä mitä itse käytän kerää kyllä nestettä jonkin verran.

Originally posted by hiliviuskas
jos et rasvoja pelkää niin mun ehdotus ois leipäjuusto! Itse ainakin syön leipäjuustoa yllin kyllin. Siinä protskuja paljon (samoin myös rasvaa) ja loistavan makuista vaikka juuri välipalalla kahvin kanssa.
Niinpä, mutta niitä rasvoja taitaa tulla liian paljon vaikkei rasvoja pelkäisikään, rasvaahan on enemmän kuin proteiinia ja ilmeisesti tyydyttyneitä eläinrasvoja vielä.

Originally posted by Dbol
Miten on noiden weightgainer tuotteiden kanssa ? Kannattaako käyttää esim. Wheyn-massaa vai ostaa laadukasta heraproteiinia ja huolehtia itse riittävistä hiilareista.Tuntuu, että tämä mitä itse käytän kerää kyllä nestettä jonkin verran.

Jätä massanlisääjät kauppaan.
Osta heraprotskua lisäproteiinin tarpeeseen ja ota hiilarit hyvälaatuisia sellaisia sisältävistä ruoista, riisistä ja täysjyvätuotteista jne.

Löytyykö joltain sivulta kalori/proteiini laskuria jolla voisi ynnätä päivän eväistä kalorit ja hiilarit.

Originally posted by Dbol

Ei tosiaan kannata ostaa mitään massan lisääjiä. Ne pystyy itse sekoittelemaan helposti ja silloin pääse halvemmalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom