Revähdys vai jotain muuta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jfx

Anteeksi uusi ketju.

Tein typerän kevätjuhlaliikkeen (olin eka kertaa hierojalla ja olo oli sen jälkeen niin hyvä, että hieman innostuin) eilen kotona ja siinä revähti jotain ilmeisesti rintalihaksen yläpäästä jostain solisluun alta lähellä olkapäätä. Tänään huomasin jo autoa ajaessa salille mennessä, että vihloo hieman ku kääntää rattia. Tästä huolimatta tein penkin tänään ja joka kerta laskiessa vihlaisi sitten ku paino oli lähellä rintaa ja sama myös nostaessa painon ollessa samalla korkeudella. Yritin lämmittellä lihasta pienemmillä painoilla ja se auttoi vähän ja sain taas vähemmällä kivulla ylös 70 kg kun maksimi on 90kg.

Eli pystyykö revähtäneellä lihakselle edes tuollaisiin suorituksiin, vai onko kyse vain pienestä revähdyksestä. Jos kyse on pienestä revähdyksestä, niin voiko se olla jo kunnossa esim. ensi keskiviikkona? Tiedän, että varminta olisi pitää mahdollisimman pitkä lepo lihakselle, mutta haluan silti tietää onko joku parantunut pienistä revähdyksistä muutamassa päivässä?

Mikä on kevätjuhlaliike? :) Ei se poikki ole eikä varmaan ees osin revähtänyt, korkeintaan venähtänyt jos kerran penkkaamaan pystyy.

Tämänkertainen kevätjuhlaliike oli jonkinlainen rinnalleveto / pystypunnerrus tyttöystävän painoa vastuksena käyttäen. Kumpaakaan liikettä en edes salilla ole tehnyt (vika ei siis ollut tyttöystävän painossa) kun settini on koostunut lähinnä laitteista ja penkistä tähän asti, nyt olen vaihtamassa salia ja aloitan SS. Kiitos vastauksesta. Vielä jäi tosin mietittyttämään, että jos kyseessä olisi tälläinen venähdys, niin kuinka nopeasti tälläiset parantuvat? (kokeilin jo söörziä mut ei jaks keskittyy ku oon ottanu muutaman vitutukseen)

Ei tullut videolle, mutta tekniikkaa voin sen verran kommentoida, että jalat suorana eli pelkillä käsillä tyttöystävän kainaloista kiinni vastaotteella ja siitä ensin rinnalleveto ja sitten pystypunnerrus (ei pään takaa).

haluan silti tietää onko joku parantunut pienistä revähdyksistä muutamassa päivässä?

Pari päivää siinä yleensä menee, eikä kannata treenata, voi mennä pahemmaksi. Reväytin muuten itse eilen lapaluun/yläselän alueelta jonkun lihaksen, kun tein klassista suorin käsin soutua hieman huonon lämmittelyn jälkeen.

Ok, no sitten on varmaan ihan hyvä, että jätän nyt maanantain treenin väliin ja keskiviikkona sitten kokeilemaan vähän pidempäää sarjaa pienemmällä painolla ja jos menee hyvin niin ensi kerralla sitten normaalisti. Kiitos vastauksesta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom