Retropop - Pieni ja ihmeellinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Olen alkanut kovasti diggaileen suomalaisesta musiikista, etenkin näistä varsin erilaisista orkestereista, tai en tiedä ovatko erilaisia, mutta aika tuntemattomia.

Kuulin tänään radiossa tämän kipaleen ja kyllä maistuis lisää tätä.

http://www.youtube.com/watch?v=lYNu0A3l8VE

Video on muuten ihan helvetin siisti.

http://www.retropop.fi/

Toukokuussa tulee lätty ulos ja ostan saleen.

PIENI JA IHMEELLINEN

01. Pieni ja ihmeellinen
02. Pitkä yö
03. Aika haavat parantaa
04. 15-vuotiaana
05. Vielä joskus tavataan
06. Eilinen (on tänään)
07. Tahdon nukahtaa
08. Totuus vai tehtävä
09. Kuka minut pelastaa
10. Uusi mahdollisuus

Eilen tuli krapulassa katsottua Kids Top20, kun pändi oli vieraana.:D Tuli kyllä sellainen olo että musa oli tehty alle 12 vuotiaille.

Tämä bändi ei kyllä oo kolahtanut yhtään. Suurin syy on ehkä ihan älyttömän paskat lyriikat. Taustoihin ei edes pysty keskittymään kun nuo onnettomat riimit vaan puskee korviin.

Katotaan miten lätty selviytyy. Tässä on nyt kaikenmoisia löytynyt, Reginaa, Pariisin kevättä jne.

Zekatkaas muuten Pariisin kevät - Pikku-Huopalahti.

Reginaa ei voi tähän nyt verratakaan, se on aivan loistavaa settiä.
Pariisin kevät on kolahtanut itsellekin. Mites tuo koko levy, onko hankkimisen arvoinen?
Yksi, mihin oon kovasti tykästynyt on Siiri Nordinin soololevy, todella hienoa musiikkia ja se mimmi osaa kyl välittää tunteita biiseihin.

Retropop on julkaissut sinkun 15-vuotiaana. Sanat on jotain aika kamalaa, mutta jösses nää tekee retron hauskaa musaa.

Lätty siirtyy kuukaudella.

Meistä riippumattomista syistä levy-yhtiömme on päättänyt siirtää albumin julkaisua kuukaudella eteenpäin. Tämän hetkisen tiedon mukaan julkaisu tapahtuu 11.6.2008. Retropop pahoittelee siirrosta mahdollisesti koituvaa pahaa oloa.

Mun mielestä tää on aikas kauheeta kuraa, mutten sitä uskalla sanoa kun se laulaja on mun muijan kaveri...

Mä tekisin niille paljon paremman musavideon ja ehkä vähän lyriikoitakin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom