Resident Evil: Apocalypse - Soundtrack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

NP

VIP
Kaupunki
Helsinki
launch.jpg

Löysin juttua tästä, yksi seikka pisti todella silmään ja pisti tuntemaan ylpeyttä suomalaisuudesta.

Tracklist:
1. Slipknot - Vermilion
2. The Used - Just A Little
3. The Cure - Us Or Them
4. A Perfect Circle - The Outsider (Resident Renholder Mix)
5. Lacuna Coil - Swamped
6. Killswitch Engage - The End Of Heartache
7. Rammstein - Mein Teil
8. DevilDriver - Digging Up The Corpses
9. Cradle Of Filth - Nymphetamine
10. CKY - Escape From Hellview
11. Deftones - The Chauffeur
12. HIM - Join Me In Death
13. Demon Hunter - My Heartstrings Come Undone
14. Thrice - Under A Killing Moon
15. 36 Crazyfists - Bloodwork
16. Cold - End Of The World (acoustic)
17. Rob Zombie - Girl On Fire (Renholder's Apocalypse Mix)
18. Massive Attack - Future Proof

Jepå, ihan hienoa että suomalainen musiikki myy, vaikkakaan en ole fani kyseiselle bändille. Kova soundtrack tulossa, huomattavasti parempi kuin edellinen, suurimman osan tuosta kylläkin jo kuulleena. Saas nähdä miltä Diablon Euroopan maihinnousu näyttää! :)

Musiikin perusteella elokuva vaikuttaa kamalalta. Jostain syystä nykyään luullaan että saadaan hyvä kauhuelokuva kun pistetään taustalle rokki rämisemään ja paljon kickass äksönii jossa tehdään korkokengissä karatepotkuja. Missä on tunnelma tyyliin Romero/Fulci? Silloin ennen osattiin tehdä hyytäviä zombie-leffoja ja musiikki tuki asiaa...

15. 36 Crazyfists - Bloodwork

Mä "tunnen" tuon 36 crazyfistin laulajan pikkuveljen netin kautta, muistan kun joskus 3 vuotta sitten bändistä ei moni ihminen tiennyt ja tämän laulajan broidi kertoi ja esitti bändiä minulle, lähetti yhen levynki minulle Suomeen. On ollu mahtava seurata kun bändi on tullu tunnetummaksi ajan myötä ihmisille ja aivan loistavaa musiikkia soittavat kaiken lisäksi.

:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom