Remu Iltalehdessä

Remu kommentoi tulevaa Hurriganes -elokuvaa Iltalehdessä tänään. Kaverilla on sana hallussa...

Porvoosta lähtee myös terveisiä näyttelijälle, joka aikoo astua leffassa Remun saappaisiin.
- Jos joku tuupajoen tuhkamuna aikoo meikäläistä esittää, mä tuun täältä pommin kanssa stadiin ja pistän sen sirkuksen finito.

- Kai tässä joutuu peräpukamana tsiigaan, mitä ne aikoo tehdä, Remu arvelee.
Linja pätee myös Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen roolien näyttelijöihin.
- Ei Montea ja Abeakaan voi kukaan silkkimuna esittää tutti suussa.
- Pitää tulla varjojen puolelta ja olla muutakin kuin kansanhiihtoa takana. Muuten homma kusee.
Elokuvaa Hurriganesista ja Remusta ei voi tehdä ilman rumpalin kielen hallintaa.
- Ei ne voi vetää sitä juttua omasta boltsista. Täytyy olla oikeaa aksenttia, tietää miten stadissa spiikattiin.
- Joku hiivari Iisalmesta ei osaa heittää stadin läppää, Remu vahvistaa.
Hän on valmis ottamaan näyttelijän "oppiin", jossa hommaan saadaan oikea klangi.
- Mä voin näyttää sille vähän kujia ja mestoja. Voin jeesata sitä myös bamlaamalla.
:lol2:

Että mä vihaan tota vanhaa kärttyistä paskakasaa. Semmoinen saatanan kuikelo se on ja pahantuulinenkin vielä. Mullon pahoja viboja Remua kohtaan kun olin pokena joskus sen keikalla, olin 10cm päässä monitorista ja unohdin himaan earit. Ja musiikki, voi jumalauta mitä skeidaa, rokkenroll ja munat kaakkoon, hyisssaaatana!

Remu on suomirokin eittämätön kuningas.

Nuoret jannut jotka ihailevat pelle halmetta, luullen sen olevan kovakin poikaa puhumaan eivät tiedä mitään kunnon sanataiteilusta kunnes ovat kuunnelleet Remun juttuja.

Aivan mahtava kaveri, ollut aina ja tulee aina olemaan.

Kannattaa (yrittää) lukea Remun kirjoja myös.

Back
Ylös Bottom