Remu kommentoi tulevaa Hurriganes -elokuvaa Iltalehdessä tänään. Kaverilla on sana hallussa...
Porvoosta lähtee myös terveisiä näyttelijälle, joka aikoo astua leffassa Remun saappaisiin.
- Jos joku tuupajoen tuhkamuna aikoo meikäläistä esittää, mä tuun täältä pommin kanssa stadiin ja pistän sen sirkuksen finito.
- Kai tässä joutuu peräpukamana tsiigaan, mitä ne aikoo tehdä, Remu arvelee.
Linja pätee myös Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen roolien näyttelijöihin.
- Ei Montea ja Abeakaan voi kukaan silkkimuna esittää tutti suussa.
- Pitää tulla varjojen puolelta ja olla muutakin kuin kansanhiihtoa takana. Muuten homma kusee.
Elokuvaa Hurriganesista ja Remusta ei voi tehdä ilman rumpalin kielen hallintaa.
- Ei ne voi vetää sitä juttua omasta boltsista. Täytyy olla oikeaa aksenttia, tietää miten stadissa spiikattiin.
- Joku hiivari Iisalmesta ei osaa heittää stadin läppää, Remu vahvistaa.
Hän on valmis ottamaan näyttelijän "oppiin", jossa hommaan saadaan oikea klangi.
- Mä voin näyttää sille vähän kujia ja mestoja. Voin jeesata sitä myös bamlaamalla.
:lol2:
Porvoosta lähtee myös terveisiä näyttelijälle, joka aikoo astua leffassa Remun saappaisiin.
- Jos joku tuupajoen tuhkamuna aikoo meikäläistä esittää, mä tuun täältä pommin kanssa stadiin ja pistän sen sirkuksen finito.
- Kai tässä joutuu peräpukamana tsiigaan, mitä ne aikoo tehdä, Remu arvelee.
Linja pätee myös Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen roolien näyttelijöihin.
- Ei Montea ja Abeakaan voi kukaan silkkimuna esittää tutti suussa.
- Pitää tulla varjojen puolelta ja olla muutakin kuin kansanhiihtoa takana. Muuten homma kusee.
Elokuvaa Hurriganesista ja Remusta ei voi tehdä ilman rumpalin kielen hallintaa.
- Ei ne voi vetää sitä juttua omasta boltsista. Täytyy olla oikeaa aksenttia, tietää miten stadissa spiikattiin.
- Joku hiivari Iisalmesta ei osaa heittää stadin läppää, Remu vahvistaa.
Hän on valmis ottamaan näyttelijän "oppiin", jossa hommaan saadaan oikea klangi.
- Mä voin näyttää sille vähän kujia ja mestoja. Voin jeesata sitä myös bamlaamalla.
:lol2: