Reikä lihaksessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme vuotta sitten onnistuin trampoliinilla katkaisemaan käteni. Eli siis kyynär- ja värttinäluu poikki kummatkin. Siinä sitten jompi kumpi luista tökkäsi forkkuun reiän, mutta reiälle lihaksessa ei mitään korjausoperaatiota tehty. Kättä ei siis leikattu, vaan nukutettuna "vedettiin" suoraksi. Operaation ja kipsauksen jälkeen kävin näyttämässä kättä yksityiselle fysioterapeutille ja hänkin sanoi, että käsi on kunnossa.

Itse asiaan. Tuosta reiästä forkussa ei muuta haittaa oikeastaan ole, paitsi että se ikäänkuin "täyttyy" nesteestä pumpin aikana ja treenin jälkeen. Se patti ei siis ole kovinkaan kivan näköinen.
Tähän päivään asti olen ollut sinut sen kanssa, mutta nyt se on alkanut häiritsemään. Onkohan tuolle mitään tehtävissä? Reiän mitat noin 2,5 cm x 2 cm.

Tähän päivään asti olen ollut sinut sen kanssa, mutta nyt se on alkanut häiritsemään. Onkohan tuolle mitään tehtävissä? Reiän mitat noin 2,5 cm x 2 cm.

Operatiivinen hoito lienee ainoa vaihtoehto?! Eli, ei muuta kuin kirurgin kanssa juttusille.

Vahva mutu on, että ainakaan julkinen sektori ei lähde kovin herkästi, ainakaan kosmeettisesta syystä tuollaista korjaamaan. Vaihtokauppana saa sitten iholle arven, jos joku lähtiskin korjaamaan. Kumpi lienee parempi?

Vahva mutu on, että ainakaan julkinen sektori ei lähde kovin herkästi, ainakaan kosmeettisesta syystä tuollaista korjaamaan. Vaihtokauppana saa sitten iholle arven, jos joku lähtiskin korjaamaan. Kumpi lienee parempi?

Eihän siitä muuta haittaa olekaan noiden kosmeettisten syiden lisäksi. Eikä se arpikaan kiva olisi, joten ehkä on vain yritettävä pärjäillä tämän "vian" kanssa :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom