Reeniohjelma hakusessa!!!!!!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pauna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei auttakaapa vähän! oon paininu n 10 vuotta mutta viimeksi kun oon käynyt matolla aikaa on vierähtänyt useampi vuos. Oon lopettanu joskus teini-iässä mutta nyt 5-vuotta myöhemmin on kiinnostus matolle kova tosin ei kilpailumielessä. On tässä vuosien varrllla toi kuntopohja heikentyny ja elopainoaki tullu jokinen kilo lisää.Nyt pyytäsin siis apua saliohjelmaan miten lähteä reenaa, ku haluan kuiteski olla jokinlaisessa kunnossa ennen ku meen matolle. Sellenen ohjelma joka kehittäis painissa tarvittavia ominaisuuksia,nopeus voima jne.. minkälaisella treenijaolla lehteä liikenteeseen?:hyper:

ku haluan kuiteski olla jokinlaisessa kunnossa ennen ku meen matolle.

Lihas kuntoa painia varten on hyvä treenata ainaskin circuit tyyppisesti, eli veivata eri suuntiin sitä rautaa vaikka 5min, tauko ja sit uusiksi jne...
jossain näin Randy Couturen puntti treeni video pätkän jossa se veti omaa treeniään just tuohon malliin.

Liikkeitä vois olla 5-minuutin sisällä vaikka esim. pystysoutu,hauis kääntö, etukyykky, kulma-soutu, pystypunnerrus ja mave. Ja kaikki tangolla.

(aikoja ja liikkeitä kannattaa miettiä, nuo vaan heitin tohon esimerkiksi..)

Tietenkin kaikkein parhaiten saat sitä paini kuntoa ku suorilta hilaat ittes sinne paini treeneihin ja alat vääntään.

Mavasikeri-Masan ohjeilla lihaskuntoa ylöspäin ja siinä ohessa alat tehdä pitkiä kävelylenkkejä, joilla peruskunto pikkuhiljaa kohenee.

Painiharjoittelu on niin helvetillistä kun siellä treenaa aina huippukuntoisia painijoita, jotka yleensä nuoria kilpailijoita. Sinne on vaikeaa lähteä kuntoilumielessä mukaan. Hyvä kun löytyisi sellainen veteraaniryhmä, jossa tempo vähän rauhallisempi. Olen itse sellaisia ryhmiä vetänyt ja se tahti on jo aivan riittävä luomaan kovan kunnon kuntoilijalle.

Tietysti asenteesta se on kiinni, että treenaako siellä kilpailuryhmässä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ellei mitään kilpailullisia tavotteita ole enää niin vähän turhan kovaa leikkiä on hyväkuntoisellekin kuntoilijalle.

sillon ku ite harrastan itsepuolustuslajeja (bjj) nii yritän tehdä puntin todella yksinkertaiseksi. pääliikkeet: kyykky, mave, penkki, rinnalleveto, pystypunnerrus
ja noihin sit yks tai pari apuliikettä per pääliike nii ei kulu liikaa aikaa kaan salilla tai vedä ihan maximum pumppiin, nii jaksaa vetää viel harkkojakin.
sit kannattaa suosia kaikkea "normi"liikeitä. esim. dippi, leuanveto myötäotteella ja vastaotteella, etunojapunnerruksia erillaisilla otteilla, vatsoja ja vinoja vatsoja kannattaa kans väännellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom