Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
13.5 ilmestyy levykauppoihin RHCP:n uusi albumi, Stadium Arcadium. Itse odotan hoosee-fanina todella kovasti uutuutta, kuulin tänään ekaa kertaa ekan sinkun "Dani California", ja diggasin kovasti. Video on ladattavissa bändin kotisivuilta http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=174.

Bändi on "aikuistunut" saundissaan aikalailla samaan tahtiin kun mun musiikkimakunikin, joten jokainen levy Mothers Milkistä lähtien on kolahtanut ilmestyessään, paitsi One Hot Minute. Siinä vierähtikin muutama vuosi että se avautui, mutta nyt se on ihan samoilla viivoilla kuin muutkin platat. Aikaisempi tuotanto on luonnollisesti kovaa kamaa (ennen Mothers Milk:iä siis), mutta en levyjen ilmestymisen aikaan vielä kuunnellut RHCP:tä.

Lukekaa bändistä kiinnostuneet Anthony Kiedisin omaelämäkerta Scar Tissue, siellä kerrotaan paljon taustaa useaan levyyn ja kappaleeseen. Kirja lisää bändin kappaleisiin "syvyyttä" huomattavasti.

Jännityksellä odotellaan uutukaista!

Dani California on parhaita biisejä mitä olen vähään aikaan kuullut. Pitää kyllä kuunnella koko levy kunhan nyt ensin ilmestyy. En ole ikinä oikein tykännyt RHCP:stä.

Dani California on ihan hyvä ja leppoisa biisi, hyvä video. Toivottavasti tämä uusi tupla on parempi kuin pari edellistä levyä joiden myötä kiinnostus bändiin hieman lakkasi. Loistava bändi noin muuten. Blood Sugar Sex Magic oli ensimmäinen cd-levyni, edelleen paras rhcp levy.

Toivottavasti bändi lähtee kiertueelle uuden levyn myötä ja tulis tännekin soittelemaan. Ihan tajuttoman kova bändi niin soittimessa kuin livenäkin:rock:

Eikös huomenna oo albumin ilmestymispäivä :hyper:
Vähänkö on tätäkin odotettu, vaikuttaa paljon lupaavammalta ku By The Way aikoinaan, joka oli seki loistava levy. Jos tää pääsis vaikka Californicationin tuntumaan niin hyvä hyvä.
Yeah Yeah :rock:

Jep, tänään levykaupan kautta kotiin! :rock:

Eilen levyn joutu noutamaan. Pari kuuntelukertaa takana, ja vaikuttaa mun mielestä ihan lupaavalta. Varsin soljuvaa chilipepperssiä. Joku oli jossain arvostelussa verrannut tätä levyä blood sugar sex magiciin. Ei kuitenkaan mun mielestä oo niin kova levy kyseessä. Ite oon kuunnellut yhtyettä alkuajoista asti ja olisin kaivannut vähän enemmän vauhtia tähän levyyn. Kai se on niin, että äijät vanhenee ja rauhottuu...

Hyvältä vaikuttaa levy. Eilisen ja tämän päivän olen kuunnellut koneella tätä.
Koko levyn voi muuten kuunnella Nyt-liitteen verkkosivuilta levyarvosteluista :)

Ei herättänyt ainakaan ekalla läpikuuntelukerralla suurempia tunteita, mut kai se avautuu sit muutaman kerran jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen menin hakemaan, mut oli kuulema jääny laatikko tulematta, saatanan saatana :viha:

On kyllä melko rauhallinen kokonaisuus, kakkoslevy "Mars" on jo ruvennut avautumaan melko hyvin. Eka, "Jupiter", on ollut tänään tehosoitossa. Tää on selkeesti sellainen levy joka ensin vaikutti hieman valjulta, mutta kun enemmän kuuntelee, niin rupeaa sekin kolahtamaan. Mikään bailulevy tää ei ole, mutta en mä sellaista toisaalta odottanutkaan..Mun mielestä tää jatkaa Californicationin ja By the Way:n linjaa melko suoraviivaisesti, soundi kypsyy, entistä enemmän stemmalaulua ja helvetin hienot skittasoundit Johnilta.

Aika iso paketti sulattamaan nopeasti, kaksi levyä ja 2 biisiä. Parin päivän soiton perusteella tää on jo klassikko :D .

Tjeu: Wet Sand, Readymade, Storm in a teacup.

Dani California on erittäin onnistunut biisi ja video kans. Mielestäni yksi parhaista rhcp:n biiseistä. Vielä vuosia sitten en pitänyt bändistä lainkaan, vanhat levyt ja biisit on ihan paskaa :urjo: . Vasta kaksi viimmeistä ja joitakin biisejä sitä edelliseltä on onnistunut.
Kahdella keikalla olen ollut ja hieno lavabändi on. Vaikka lavasteet on aina ollut kovin minimaaliset, ei se ole menoa haitannut.
Seuraavalle suomen keikalle pakko taas päästä.
Nämä rhcp:n ukot vaan lämpenee sen enemmän mitä vanhemmiksi he tulevat.. :rock:

Inska sanoi:
Koko levyn voi muuten kuunnella Nyt-liitteen verkkosivuilta levyarvosteluista :)
Toimiiko tuo kellään vai onko mun koneessa jotain vikaa?

Ompa tykki levy, tänään koekuuntelin auringossa maaten.:D Monipuolista ja huomaa, että jampat on saanu nyt vääntää rauhassa levyä. Löytyy sitä vanhaa funkahtavampaa linjaakin. Heti keikalle kun tulee Suomeen!:worship:

Armadillo sanoi:
Aika iso paketti sulattamaan nopeasti, kaksi levyä ja 2 biisiä.

Kappas, typo. 28 biisiä siis. Eihän se muuten iso paketti oiskaan :D . Kuuntelin eilen vielä pari-kolme kertaa ykköslevyä, ja paranee vaan....

No niin, nyt on viimein levy hankittu ja kohta on eka ceedee kuunneltu läpi. Ei aukee vielä mutta koska jokainen aikasempi on tehnyt saman niin vahva on luotto. Hyvän kuulosta matskua kuitenkin, kohta alottelemaan kakkos levya :rock:

Ykköslevy Jupiter tehosoitossa ollu, ekat seittämän biisiä rokkaa ihan täpöllä, muissa on vielä vähän hakemista... Jossain vaiheessa kakkonenki tehokuunteluun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom