Reco 2:n sekoittelu proteiineihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Treenaan kolmesti viikossa punttisalia ja neljästi viikossa sählyä ja kendoa. Koska en ole miljonääri, niin Reco 2:sta vedän vain punttisalin jälkeen jotta se riittäisi edes johonkin, mutta tarvitseeko / kannattaako siihen juomaan sekoittaa lisäksi vielä jotain proteiinijauhoa? Yritän - yllätys yllätys - kasvattaa lihaksia, olen 179/79.

-Mixu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaivoin tämmösen täältä kun kysymys koskee samaa asiaa.

Miten olis tämmönen palautusdrinksu:

100g reco2:sta ja puol litraa maitoa

Pilaanko tossa nyt maidolla hyvän tuotteen jos teen noin? Mitäs jos juo vettä vielä päälle, ettei oo niin paksua?

Mielipiteitä! (mieluiten asiallisia)

Mä oon pohtinu vähän samaa asiaa. Vai oisko joku tämmönen hyvä, että reco2 palautusjuomana + joku protskudrinkki lisäks jossain vaiheessa? Mistä toi protskudrinkki kannattais tehdä jos se ei tuu mihkään palautusjuoma tarkotukseen vaan ihan proteiinin lisäykseen? :confused:

Originally posted by beginner
vaikka whey+ ja vesi

Tai whey+ ja maito.

Yleensä noissa ns. "välipalaprotskuissa" ei tarvii olla sitä kaikkein kalleinta hydrokmikrofiltteröityä proteiinia vaan ihan perushera(tai soija) riittää(tuo whey+ siis ei tosiaan ainoa vaihtehto).
Välipalaprotskujen ei myöskään tarvitse olla nanosekunnissa imeytyviä, joten ne voi tehdä maitoonkin. Massakaudella monet ottavat vielä ruokalusikallisen öljyäkin drinkin seassa.
--
Vielä alkuperäiseenkin vastatakseni. Reco2:een ei tarvitse lisäillä mitään(ellei nyt kreatiinia halua käyttää), mutta ota tosiaan tupla-annos niin saat varmasti riittävästi.

Originally posted by beginner
vaikka whey+ ja vesi

Fastin "lippulaiva", täyshydrolysoitu isolaatti Whey+ 40€ kilohinnallaan on TUSKIN paras vaihtoehto välipalaksi. Ja kun se vielä imeytyy veteen sekoitettuna kolmessa millisekunnissa suoraan ruokatorven läpi lihassoluihin, mikä EI ole toivottu ominaisuus lisäprotskussa.

Lisäprotskuksi käytän itse Bull's Basic protskua maitoon sekotettuna. Myös Whey3:n maustetut versiot vie kielen mennessään ja tavara on taattua laatua (herakonsentraattia ja -isolaattia), mutta ehkä vähän liian hienoa. Kun tuohon tosiaan käy ihan halvin perushera mitä vaan mistään luontaistuotekaupan nurkasta löytyy (esim. Fastin Hera85) ja siihen sitten kyytipojaksi maitoa ja vähän kaakaota ja aijai.

Joo kyllä toi 40€/kilo on kyllä alottelijalle pahasta... Mutta toi whey3 kuulostaa hyvältä, kun oon tuolla siitä juttua lukenut. Voisin jopa perusproteiiniksi joskus ostaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom