Raw-penkkikisat Loimaalla 16.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mali99
  • Aloitettu Aloitettu
Kisapaikaksi varmistunut aiempien vuosien tapaan Loimaan Seurahuone.

Kisa on yksi näyttöpaikoista Raw Power ry:n marraskuussa 2009 järjestämään Raw-Finaaliin.

Osallistumismaksu 12€ maksettava etukäteen Loimaan Voimailijat ry:n tilille.
Tilinumeron saa sähköpostilla tai puhelimitse ilmoittautumisen yhteydessä.

Otamme korkeintaan kaksi ryhmää nostajia eli 28 nostajaa.

Punnitus klo 18.00-20.00
Nostot alkaa klo 21.00
Liput 8€

Naisten ja miesten sarjojen kolmelle parhaalle palkinnoksi hyvät tavarapalkinnot ja pokaalit.

raw-mainos2009.jpg

19.3. mennessä ilmoittautuneet:

Miehet:
Tero Karonen
Mikko Hopiavuori
Tommi Pitkänen
Joel Nurmi
Juhani Niskanen
Mika Kurt
Juha Soranta
Christian Ahonen
Kristian Hyttinen
Mika Korhonen
Mikael Einiö
Timo Hokkanen
Janne Seppälä
Jani Turtiainen
Marko Haikonen

Naiset:
Johanna Kankus
Maria Perrakoski
Hanna Kärkkäinen

Kisapaikat tuli juuri täyteen, jos kuitenkin halajat nostamaan niin kannattaa ilmoittautua varasijalle sillä kisoista jää joka kerta muutama nostaja pois. Ajantasalla oleva lista nostajista löytyy osoitteesta www.loimaanvoimailijat.com Loimaan ennätys 260kg on Mikko Hämäläisen nimissä kolmen vuoden takaa, saa nähdä laitetaanko ennätys uusiksi tänä vuonna! Ilmoittautumisten perusteella luvassa äärettömän kova kisa!

Miesten sarja voittajalle Asus 1000HE miniläppäri, toiselle Nokia E51 kännykkä ja kolmannelle Samsung digikamera.
Naisten sarja voittajalle Polar FT60 sykemittari.
Lisäksi jaossa lisäravinteita ym. tavarapalkintoja.

Nostellaans tämä ylös,kun kisatkin on tänään.. itse olen menossa tuonne nostamaan. Vuosi on ehtinyt vierähtää mun viime kisoista,joten hieman jopa jännittää,vaikka sijoittumiseen tarvittaisiin pieniä ihmeitä ja rutkasti muiden epäonnea. Tällä hetkellä mulla on sellanen mukava suvi flunssa röörit vuotaa ja lämpöä on jonkin verran,mutta nostamaan aion silti mennä.. tavoitteena oli aikaisemmin 200kg,mutta en usko,että ihan sinne päästään..Oma veikkaus sijoituksista on 1.pitkänen 2.JM järvi 3.Tiilikainen.

Ei nosta Järvi juu.
Kyllä Pitkänen läppärin taitaa juu pokata.

Itellä on pitkin vuotta ollu ja vähintäänkin epämääräistä reenaus, mutta mennään nyt jotain ainakin nostamaan. Tietysti myös se pieni räkätaudin poikanen löytyy.

Nostellaans tämä ylös,kun kisatkin on tänään.. itse olen menossa tuonne nostamaan. Vuosi on ehtinyt vierähtää mun viime kisoista,joten hieman jopa jännittää,vaikka sijoittumiseen tarvittaisiin pieniä ihmeitä ja rutkasti muiden epäonnea. Tällä hetkellä mulla on sellanen mukava suvi flunssa röörit vuotaa ja lämpöä on jonkin verran,mutta nostamaan aion silti mennä.. tavoitteena oli aikaisemmin 200kg,mutta en usko,että ihan sinne päästään..Oma veikkaus sijoituksista on 1.pitkänen 2.JM järvi 3.Tiilikainen.

Äijä otti kevyesti vikat raudat! Varoja jäi vielä!:rock:

Äijä otti kevyesti vikat raudat! Varoja jäi vielä!:rock:
Joo 10kg jäi ehkä varaa vielä,mutta tuokin oli jo tavoitteen yli reilusti,joten olen enemmän,kuin tyytyväinen,sen varmasti huomasi,jos olit paikalla:hyper::hyvä::rock::dance:

Suuret kiitokset kisan järjestäjille. Kisat oli todella mahtavat,yleisöä oli paljon ja tunnelma oli korkealla:hyper:

Saas nähdä tuleeko tuon perusteella kutsua raw finaaliin..

Olen todella tyytyväinen tulokseeni. Nämä olivat ekat kisat loukkaantumiseni jälkeen ja täytyy myöntää,että jännitti tuon käden puolesta aikapaljon,mutta suurin huoli oli vasen rinta joka kiristeli lämmityksissa kovasti.. koitimme huoltajan kanssa pitää tissiä lämpösenä nostojen välissä hieromalla sitä ja joidenkin mielestä oli varmasti huvittavan näköistä,kun hiplasin vasenta rintaa koko ajan.

Ensimmäisessä nostossa oli latausta ihan mukavasti,kun 200kg tuli ylös,kuin tykin suusta kuulemma,mutta ilmeisesti liiankin räjähtävästi,kun perse ei meinannut pysyä penkissä kiinni,mutta sanoisin,että kaikista parhain lataus oli kakkos nostossa.. paikalla olijat varmasti huomasivat tämän ja tietävät mistä puhun......

Kiitos ja kumarrus myös kanssa kilpailijoille. Todella mahtavaa sakkia oli tänä vuonna mukana!

Joo hyvä oli tunnelma taas.
Alberttolla oli kyllä voimatasot kohdillaan. Ei tuntunu mikään painavan.
Ja tosiaan varsinkin siinä kakkosnostossa sait kyllä yleisön mukaan.

Itekin pitää kyllä olla tyytyväinen kun treenimääriin nähden tuli edes jotain ylös vaikka pari kiloa jäikin viime vuodesta. Tosin oli painokin kilon tippunut.

Back
Ylös Bottom